Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Menu --> Innstillinger --> Om telefonen

Under hvilken kategori?

Firmware version/Firmware versjon?

Apropos det at vi med Hero ikke finner firmware update menyen, jeg fant den igår.

Er godt mulig dette er gammelt nytt for dere, men dere finner det under settings-->Security (nederst)

Ja, men vi kan fremdeles ikke sjekke om vi har det nyeste oppdatering manuelt da :)

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Man vet vel aldri når man har bruk for en terning! :)

Jeg har noe som heter Battery Indicator, samme funksjon som HC sin widget bare at den legger seg oppe i notificationbaren. Bedre syns da jeg :p

Absolutt verdt å prøve ut!

PCn har blitt treig i det siste, jeg lurer på om HTC sync programmet er grunnen. Det er hvertfall det eneste jeg har installert de siste dagene.

(Merket tregheten igår kveld)..

hmm!

Endret av Slettet+23asd4f
Lenke til kommentar

Tror man bare går inn på musikk, velger en sang og trykker på menu tasten og velger bruk som ringetone...

Men jeg har lastet ned noe fra marked som heter "ringdroid" , sånn at man kan lage ringetoner av sangene sine.

Endret av BlueB0y
Lenke til kommentar
Tror man bare går inn på musikk, velger en sang og trykker på menu tasten og velger bruk som ringetone...

Men jeg har lastet ned noe fra marked som heter "ringdroid" , sånn at man kan lage ringetoner av sangene sine.

Fant det ut, for sms lyd kan man bare plassere filene i media/audio/notifications

Måtte bla sånn ca 20 sider tilbake for å finne noen som skrev det :p

Endret av unwill
Lenke til kommentar

Hei

har ett problem jeg trenger noen raske svar på.

Jeg skal nemlig kjøpe meg en HTC Hero, SNAREST! :p

Men her er problemet, - jeg finn for det meste bare engelske versioner, blant de som er lettest tilgjengelig. skal ha pronto, men det som da er problemet er om det finnes norsk språk-pakke, slik at jeg kan få bokstavene æ, ø og å o.l? trenger sårt hjelp, slik at jeg ikke ender opp med noe feil.

Lenke til kommentar
Hei

har ett problem jeg trenger noen raske svar på.

Jeg skal nemlig kjøpe meg en HTC Hero, SNAREST! :p

Men her er problemet, - jeg finn for det meste bare engelske versioner, blant de som er lettest tilgjengelig. skal ha pronto, men det som da er problemet er om det finnes norsk språk-pakke, slik at jeg kan få bokstavene æ, ø og å o.l? trenger sårt hjelp, slik at jeg ikke ender opp med noe feil.

Bare kjøpm engelsk versjon, er bare å oppdatere den så får du den på norsk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Å ha ÆØÅ gjør tastene bare mindre :p stavekontrollen eller no fikser skrivingen. Det funker absolutt godt, dessuten kan man laste ned "skandinavisk", snarere norskt tastatur ned fra marked.

Finnes det norsk utgave i det hele tatt? :p

Lenke til kommentar

Sant nok.

For å si det sånn da, jeg vil bare ha den telefon, koste hva det koste vil nesten, med norsk tastatur, men trenger ikke norsk layout.. det er bare rart.. grøss.. er vant med iPhone, og engelsk generelt takler jeg bra.

Men grunnen til stressinga, er bare at jeg må skaffe denne telefonen på mandag, og da skal den være riktig :p drar til Paris, og vil da ha med meg mitt nye leketøy.

Lenke til kommentar
altså samme som norsk utgaven? som koster litt mer i tilegg, som jeg mener huske, ett fett det. men om du er sikker, kan jeg jo trygt gjøre det?

Ja, er sikker. Kjøpte selv engelsk versjon, den er identisk som den norske bare at den har lagt på et lager siden før den norske firmwaren kom ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...