Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+23asd4f

Er det noen som bruker Dolphin Browser? Jeg syns den er ..helt lik som den nettlesern som følger med :/ ser ikke hva som er så bra med den. Men mange sier den er bra :p

Lenke til kommentar
Er det noen som bruker Dolphin Browser? Jeg syns den er ..helt lik som den nettlesern som følger med :/ ser ikke hva som er så bra med den. Men mange sier den er bra :p

Synes Dolphin er bedre pga blant annet tabs og gestures, men ikke minst multi-touch zoom. Sjekk innstillingene for gestures, og lag deg noen du husker. Veldig greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Etter litt research så fant jeg ut at dolphin er bedre :p

Men! Hvorfor klikker den skrive greia når jeg skal søke på google f.eks.

Jeg skriver MSN i adresselinja også kommer jo den autorettinga opp mens jeg skriver, men den stopper på M. Så når jeg har skrevet MSN og trykker søk, så søker google bare på M. :| Hvordan fikser man dette?

Sykt irriterenes..

Edit: sykt nedtur med dolphin er at du kanke skifte volum på musikken mens du er i browsern...

Endret av Slettet+23asd4f
Lenke til kommentar

Okey..Har noen spørsmål, men først må jeg si at jeg er kjempe fornøyd med Helten min så langt :love:

Jeg lurer på hvordan man legger til personer på den person widgeten?? Når jeg trykker legg til favoritt... kommer det boks opp som jeg kan søke etter personer i, men under står det "Kontaktlisten er tom". Noen som har noe svar??

Også får jeg ikke noe lyd i headsettet mitt via 3,5 mm jacken, den spiller fortsatt av via høytaleren.. Svar??

Lenke til kommentar
Takker :D

Men jeg får fortsatt ikke koble til mobilen til pc. Det kommer opp en varsel om å sette in minnekort selv om det sitter inne.

Det funker fortsatt ikke. Jeg tror jeg må formatere minnekortet :(

Og det værste er at man ikke kan sende bilder med bluetooth, så jeg må endten laste de opp på flickr, eller facebook. Man kan ikke laste ned bilder fra flickr heller, så face er den eneste måten jeg kan lagre bildene mine.

Lenke til kommentar

Men jeg får fortsatt ikke koble til mobilen til pc. Det kommer opp en varsel om å sette in minnekort selv om det sitter inne.

Og det værste er at man ikke kan sende bilder med bluetooth, så jeg må endten laste de opp på flickr, eller facebook. Man kan ikke laste ned bilder fra flickr heller, så face er den eneste måten jeg kan lagre bildene mine.

Lenke til kommentar

Fikk meg nettopp min egen helt og jeg har et problem og håper noen her kan hjelpe meg.

Når jeg skal bruke Hero'en på nett så får jeg bare EDGE og ikke 3G eller 3,5G. Dette irritere meg noe helt forferdelig. Jeg vet at jeg har hatt 3,5G her da jeg har brukt den gamle n95'n.

Jeg har sett rundt her på forumet uten å finne noen svar, så da måtte jeg jo spørre.

Lenke til kommentar

Hvis du laster ned et program som heter "bluetooth file transfer" fra market får du muligheten til å sende filer over bluetooth :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...