Mata- Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Prøvd å gå inn på alarmen --> velge alarmlyd, og deretter skru opp volumet? Dette var problemet mitt.. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ser jeg har fått en telefon med firmware 1.5 hos Chess. 1.6 Er vel den nyeste? Er det noe stress når jeg skal oppdatere den? Hvor/hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
gunna Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vi har 1.5 nå ja. HTC hoppet over oppdateringene til 1.6 og 2.0, men nå får vi snart 2.1 søk på youtube og se, ser veldig bra ut! Blir nok oppdatert gjennom htc sync. Lenke til kommentar
Radar Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Prøvd å gå inn på alarmen --> velge alarmlyd, og deretter skru opp volumet? Dette var problemet mitt.. Har sjekka det nå, men rart at det skal gå opp og ned uansett.. =\ Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Sa du metall-detektor? :O Hihi. Hvordan går det ann? Ja den finnes på Market Tipper den benytter seg av magneten som gir kompassmulighet. Den reagerer på metall. Den fungerer i alle fall Og hvilken bursdagspåminner har du? EboBirthday Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er det noen som bruker Dolphin Browser? Jeg syns den er ..helt lik som den nettlesern som følger med :/ ser ikke hva som er så bra med den. Men mange sier den er bra Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er det noen som bruker Dolphin Browser? Jeg syns den er ..helt lik som den nettlesern som følger med :/ ser ikke hva som er så bra med den. Men mange sier den er bra Du har jo f.eks tabs, også gestures. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvor skal man installere programmer når man har minnekort på usb'en? Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er det noen som bruker Dolphin Browser? Jeg syns den er ..helt lik som den nettlesern som følger med :/ ser ikke hva som er så bra med den. Men mange sier den er bra Synes Dolphin er bedre pga blant annet tabs og gestures, men ikke minst multi-touch zoom. Sjekk innstillingene for gestures, og lag deg noen du husker. Veldig greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Etter litt research så fant jeg ut at dolphin er bedre Men! Hvorfor klikker den skrive greia når jeg skal søke på google f.eks. Jeg skriver MSN i adresselinja også kommer jo den autorettinga opp mens jeg skriver, men den stopper på M. Så når jeg har skrevet MSN og trykker søk, så søker google bare på M. :| Hvordan fikser man dette? Sykt irriterenes.. Edit: sykt nedtur med dolphin er at du kanke skifte volum på musikken mens du er i browsern... Endret 25. desember 2009 av Slettet+23asd4f Lenke til kommentar
seblar Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Okey..Har noen spørsmål, men først må jeg si at jeg er kjempe fornøyd med Helten min så langt Jeg lurer på hvordan man legger til personer på den person widgeten?? Når jeg trykker legg til favoritt... kommer det boks opp som jeg kan søke etter personer i, men under står det "Kontaktlisten er tom". Noen som har noe svar?? Også får jeg ikke noe lyd i headsettet mitt via 3,5 mm jacken, den spiller fortsatt av via høytaleren.. Svar?? Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Takker Men jeg får fortsatt ikke koble til mobilen til pc. Det kommer opp en varsel om å sette in minnekort selv om det sitter inne. Det funker fortsatt ikke. Jeg tror jeg må formatere minnekortet Og det værste er at man ikke kan sende bilder med bluetooth, så jeg må endten laste de opp på flickr, eller facebook. Man kan ikke laste ned bilder fra flickr heller, så face er den eneste måten jeg kan lagre bildene mine. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Takker Men jeg får fortsatt ikke koble til mobilen til pc. Det kommer opp en varsel om å sette in minnekort selv om det sitter inne. Det funker fortsatt ikke. Jeg tror jeg må formatere minnekortet Og det værste er at man ikke kan sende bilder med bluetooth, så jeg må endten laste de opp på flickr, eller facebook. Man kan ikke laste ned bilder fra flickr heller, så face er den eneste måten jeg kan lagre bildene mine. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Formatering hjalp ikke. What the fuck HTC? Hvorfor funker det ikke? Lenke til kommentar
masterLode Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk meg nettopp min egen helt og jeg har et problem og håper noen her kan hjelpe meg. Når jeg skal bruke Hero'en på nett så får jeg bare EDGE og ikke 3G eller 3,5G. Dette irritere meg noe helt forferdelig. Jeg vet at jeg har hatt 3,5G her da jeg har brukt den gamle n95'n. Jeg har sett rundt her på forumet uten å finne noen svar, så da måtte jeg jo spørre. Lenke til kommentar
xdye Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Takker Men jeg får fortsatt ikke koble til mobilen til pc. Det kommer opp en varsel om å sette in minnekort selv om det sitter inne. Det funker fortsatt ikke. Jeg tror jeg må formatere minnekortet Og det værste er at man ikke kan sende bilder med bluetooth, så jeg må endten laste de opp på flickr, eller facebook. Man kan ikke laste ned bilder fra flickr heller, så face er den eneste måten jeg kan lagre bildene mine. Hvis du laster ned et program som heter "bluetooth file transfer" fra market får du muligheten til å sende filer over bluetooth Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Har dere noen slags form for beskyttelse til Heroen deres? Vurderte å kjøpe en plastfilm til skjermen. Og hvordan sletter jeg ord jeg har lagt til i ordlisten ved et uhell? Endret 25. desember 2009 av Kentinho Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Lurte også på det der. Tenkte jeg skulle bestille meg et silikonskin til heroen fra mytrendyphone.no. Noen som har noen erfaringer med de? Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Lurte også på det der. Tenkte jeg skulle bestille meg et silikonskin til heroen fra mytrendyphone.no. Noen som har noen erfaringer med de? Satser på å kjøpe fra HTC sine sider, grei pris også Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hva er egentlig forskjellen på disse to? HTC Hero, T-Mobile G2 Touch Silikone Etui - Sort HTC Hero Smart Skin - Svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå