Crankykid Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ok, Tusen takk! Da prøver jeg det:) Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hvordan sletter jeg posisjoner fra den vær-widgeten, og kontakter? Når jeg skrur av Wifi eller kommer utenfor Wifi-området så kommer en E frem, regner med det er Edge. Laster den ned noe da? Vil helst ikke ha noe unødig pengebruk. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har det noe å si vist man lader batteriet til Heroen lengere enn 3 timer?? Fikk Helten min i julegave Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Har det noe å si vist man lader batteriet til Heroen lengere enn 3 timer?? Fikk Helten min i julegave Et lithium-ion-batteri bør helst ikke stå på lading etter at det er helt oppladet (100%, grønt/gult lys). Det er best for batteriet at du tar ut laderen da. Endret 24. desember 2009 av oj88 Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Hvordan sletter jeg posisjoner fra den vær-widgeten, og kontakter? Når jeg skrur av Wifi eller kommer utenfor Wifi-området så kommer en E frem, regner med det er Edge. Laster den ned noe da? Vil helst ikke ha noe unødig pengebruk. Gå inn på Weather-applikasjonen og trykk Menu-knappen > Delete når du er på plassen du vil slette. Du kan ikke slette plassen du er på nå (Current). Hvis du ikke vil at den skal sende/motta data over mobilnettverket skrur du bare av dette i innstillingene. Du kan også bruke HTC sin widget, som du finner i Widgets > HTC Widgets > Settings > Mobile network. Da har du en kjapp snarvei på desktopen der du kan skru av/på denne funksjonen. Det finnes også snarveier for GPS, bluetooth, Wifi og airplane mode. Endret 24. desember 2009 av oj88 Lenke til kommentar
seblar Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har det noe å si vist man lader batteriet til Heroen lengere enn 3 timer?? Fikk Helten min i julegave Et lithium-ion-batteri bør helst ikke stå på lading etter at det er helt oppladet (100%, grønt/gult lys). Det er best for batteriet at du tar ut laderen da. Takk for svar!! Lenke til kommentar
Edian Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nå vurderer jeg jammen meg en HTC Hero også. Vet at telefonens OS er Android. Hvordan er det med utvalget av addons og programmer til dette OSet? For øyeblikket eier jeg en Samsung Omnia HD. For meg er den litt overkill. Slik er det hver gang. Jeg kjøper en telefon som har mye mer enn det jeg egentlig har behov for. Hvordan er dette med HTC Hero? Altså, funksjonene vet jeg, men er den tilrettelagt slik at man kan være en midendbruker, og samtidig være tilfredsstilt? Det som trekker min oppmerksomhet til Hero er jo det lekre designet, selvfølgelig, og ikke minst menyen. Generelt virker OSet svært ryddig, tilpasselig og enkelt å bruke. Kan noen med erfaring komme med litt informasjon? =) Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nå vurderer jeg jammen meg en HTC Hero også.Vet at telefonens OS er Android. Hvordan er det med utvalget av addons og programmer til dette OSet? For øyeblikket eier jeg en Samsung Omnia HD. For meg er den litt overkill. Slik er det hver gang. Jeg kjøper en telefon som har mye mer enn det jeg egentlig har behov for. Hvordan er dette med HTC Hero? Altså, funksjonene vet jeg, men er den tilrettelagt slik at man kan være en midendbruker, og samtidig være tilfredsstilt? Det som trekker min oppmerksomhet til Hero er jo det lekre designet, selvfølgelig, og ikke minst menyen. Generelt virker OSet svært ryddig, tilpasselig og enkelt å bruke. Kan noen med erfaring komme med litt informasjon? =) Android har masser av programmer og spill i Android Market (er vel over 20 000 apps). Forløpig er kun gratis-programmene tilgjengelige i Norge uten hack. Har nylig selv hatt Nokia N95 8GB (Symbian) og føler at Heroen er laaangt foran, bortsett fra kamera. Symbian er rett og slett gammaldags og mangler apps. Gi meg en Omnia eller HTC HD2 med Android og HTC Sense så er det gull! Ville i alle fall valgt Hero framfor iPhone hvis du ønsker frihet og muligheter framfor enkelthet og fashion, og er litt "geek" og liker å kunne gjøre det meste med telefonen din. Men begge er gode telefoner. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Tusen takk for et veldig godt svar! Jeg er vel ingen geek, men jeg liker å ha mulighetene, uten at mulighetene gjør så veldig mye ut av seg selv. Vanskelig å forklare. Uansett, om jeg har forstått riktig, HTC Hero er en generelt god telefon for alle brukergrupper, og man kan personalisere den slik at det ser ryddig og enkelt ut? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hvordan sletter jeg snarveier og slikt som jeg har lagt inn i widgeten? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Trykk og hold inne et par strakser på ikonet/snarveien, så drar du det bare ned i søppelkassa som dukker opp. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er HTC Hero like smud i bruk som iPhone? Ser på noen YouTubevideoer, og det ser ut som om bruker kan merke lags i blant? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Takk Herregud for en herlig telefon! Elsker måten man kan skreddersy menyene Eneste som mangler nå er at jeg kommer meg inn på marked. Noen andre som sliter? Får ikke lastet ned betingelsene. Ellers, hvordan er det å legge inn musikk og film? Skal jeg bare opprette en mappe til hver av dem i minnekortet? Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 YIPPIKAYEY! Fikk en brun HTC hero nå til jul Mest geniale telefonen jeg noen gang har vert borti! Kan ikke beskrive hvor fornøyd jeg er til nå Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er HTC Hero like smud i bruk som iPhone? Ser på noen YouTubevideoer, og det ser ut som om bruker kan merke lags i blant? Merker ingen lags på min Hero. Dette var vel et problem når Heroen kom ut, men er eliminert etter programvare oppdateringer. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Toppers! Ja, rett etter at jeg postet her fikk jeg vite i en av videoene at HTC hadde sagt at det kom en oppdatering som skulle forbedre dette. Hvordan ble det apps på HTC Hero etter hvert? Tenker ikke på rape- og yes/no-apps, men apps av den litt mer hendige sorten. Er markedet stort? Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Toppers! Ja, rett etter at jeg postet her fikk jeg vite i en av videoene at HTC hadde sagt at det kom en oppdatering som skulle forbedre dette.Hvordan ble det apps på HTC Hero etter hvert? Tenker ikke på rape- og yes/no-apps, men apps av den litt mer hendige sorten. Er markedet stort? HTC Hero gir deg mulighetene til å få telenonen slik DU vil ha den. Avansert med masse programmer, synkronisering med div tjenester og widgets, eller helt helt enkel. Min Hero er veldig smooth. Overraskende kjapp. Den var treg (i følge mange) før softwareoppdatering. Jeg kjøpte fra Komplett uten abb. og fikk en oppdatert telefon jeg er veldig fornøyd med så langt. Markedet er veldig stort og inneholder lite tull (med mindre du søker etter det). Se etter programmer med høy rating og mange ratings/downloads. Laster ned nyttige programmer hver dag. Jeg har programmer som Spotify, Dolphin (bedre nettleser med tabs og gestures), Facebook, filebehandler, huskeliste-program, oversettelsesprogram (bor i Spania), kompass, SSH-klient, bursdags-påminner, Skype-klient (Fring, støtter Skype-out), Google Sky Map (veldig stilig om du er interessert i stjerner og planeter), Gule sider (slår opp ukjente numre som ringer meg), MSN-klient (Meebo), metall-detektor (!), twitter-klient, Shazam (sånt program som kan finne ut hvilken sang som blir spilt f.eks på et utested), Sipdroid (program som gir skikkelig SIP IP-telefoni), Wapedia (Wikipedia for mobil), YouTube, en haug med widgets +++. Noen av disse følger med. Endret 25. desember 2009 av oj88 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Sa du metall-detektor? :O Hihi. Hvordan går det ann? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Og hvilken bursdagspåminner har du? Lenke til kommentar
Radar Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har akkurat fått til "skandinavisk tastatur appen." Syns jeg har sett noen før som har sagt at det ikke finnes knapp for å legge ned tastaturet. Jeg får lagt det ned ved å bare trykke tilbakeknappen nederst til høyre (altså den fysiske knappen). Ser ikke det som noe stort problem i forhold til on-screen knapp som er standard. Men jeg har et spørsmål: Fungerer ikke "swipe"funksjonen på Hero? Eller er det bare jeg som ikke får det til? (swipe = når du trykker på en knapp og drar opp/ned/til sidene får du ulike fuksjoner) Update om alarm: ringte ikke ikke i dag (selv om jeg har avinstallert Task Manager for lenge siden og alarmen har fungert i mellomtiden). Snadig med alarmen og meldingslyden.. =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå