Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger litt kjapt svar her nå er dere grei.

En bra videoavspiller, gjerne en som tar samme format som iphone gjør så jeg slipper å konvertere filmene enda en gang.

hero spiller av videoer i samme format som iphone med standard avspillingsprogram ;)

(du trenger mao. ikke å laste ned noe)

ellers skal Meridian være en god avspiller. tror ikke den takler flere formater, men skal være litt ryddigere.

Endret av xdye
Lenke til kommentar
Aaaaaaaawwww yeeeah! Jeg hentet min Helt i dag. Holder på å pakke ut, også skal jeg ta meg en lur mens jeg venter at den er full ladet.

It`s a julemiracle posten leverte når de sa de skulle. :p

Grattis. Lykke til! :)

Vente på at den er ladet opp??? Hvorfor? Mange år siden jeg gadd det. Rett på! Ganske sikker på at nyere typer batteri ikke har noen skade av det.

Endret av sirandrew214
Lenke til kommentar

stemmer som sirandrew214 sier at lading er for oldinger. De nye batteriene har ikke den såkalte "minneeffekten" som gamle batterier led av. Nå skal jeg bevege meg litt ut på vidda her, men jeg tror de nye batteriene varer lengst om de konstant hadde vært på 34% kapasitet, de liker seg dårligst når de er helt utladet. og uansett hvor flink du er til å ha gode batterivaner så erodererer langsomt men sikkert minus katoden på batteriet og det går til pers etter én stund uansett.. ;)

Men det jeg skulle si er at jeg leker en del med eventghost for å fjernstyre maskinen hjemme nå (bla.a spotify og utorrent) og det er knakende kult =) go android!

Lenke til kommentar

Min har begynt å kødde seg med meldingane no. Sjølv om eg les dei innkommande meldingane, så viser den meldingssymbolet oppe i venstre hjørnet, og meldinga kjem opp på låst skjerm-bildet uansett.

Tips?

Bruker standard meldingsprogram.

Lenke til kommentar
Hvordan syncer jeg alle mine kontakter med facebook?

edit: og jeg kommer ikke inn i sd kortet. jeg setter in ledningen, og velger monter. då kommer det opp i hjørnet "Slå av USB-Lagring".

People --> Updates and events

Vent litt der, så dukker det opp suggestions. Gitt at du har koblet mobilen opp mot facebook på forhånd i settings

Lenke til kommentar
Hvordan syncer jeg alle mine kontakter med facebook?

edit: og jeg kommer ikke inn i sd kortet. jeg setter in ledningen, og velger monter. då kommer det opp i hjørnet "Slå av USB-Lagring".

People --> Updates and events

Vent litt der, så dukker det opp suggestions. Gitt at du har koblet mobilen opp mot facebook på forhånd i settings

Ja mobilen er koblet opp med face. Må navnet i telefonen stemme overens med navnet på facebook?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Har man helt like navn så slipper man å fikse det manuelt tror jeg. Inntrykket er hvertfall slik :p jeg måtte fikse mye manuelt og det tok tid!

Hvordan tar man print screen?

PS: Gratulerer til de nye eierne av en hero! :D

Endret av Slettet+23asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Når du skal sync'e eller bare koble til helt vanlig? Fordi jeg får ikke koblet den opp til sync :/ men å bare koble (minnekort) til får jeg til. :/

Lenke til kommentar
Min har begynt å kødde seg med meldingane no. Sjølv om eg les dei innkommande meldingane, så viser den meldingssymbolet oppe i venstre hjørnet, og meldinga kjem opp på låst skjerm-bildet uansett.

Tips?

Bruker standard meldingsprogram.

Kan det være at den har for mange mld innabords??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...