Rampelyset Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Noen som vet om en bra holder for å ha i bilen? Ser ut som denne passer bra til Hero. Har bestilt en tilsvarende, men fra et annet sted. Får den i julen, kan evt. gi en tilbakemelding etter å ha montert og testet den. Endret 22. desember 2009 av Rampelyset Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Skulle hatt en som man kan vri på. Slik at telefonen kan ligge når jeg bruker den som GPS, og stående ellers... Har btw enda ikke bestilt Hero. Vet ikke helt om jeg har bestemt meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Husker det var en eller annen side som hadde masse apps som man bare kunne gå inn på med mobilen. Forslag på hva siden heter? Jeg husker ikke LOL: Jeg bruker 2 1/5 av 7 scenes eller hva det heter Endret 22. desember 2009 av Slettet+23asd4f Lenke til kommentar
Radar Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Har hatt et økende problem i det siste: Av og til kommer det ingen lyd når jeg får melding! Ingen varsling på mobilen engang. Jeg går inn i meldinger og ser at jeg har en melding jeg ikke har sett før. Dette er selvfølgelig veldig irriterende. Noen som har lignende problem? PS:Jeg har brukt Ringdroid til å fikse en custom smslyd. (Mobilen er som den kom - har ikke roota) Endret 22. desember 2009 av Radar Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Skulle hatt en som man kan vri på. Slik at telefonen kan ligge når jeg bruker den som GPS, og stående ellers... Jeg har brukt holdere som dette tidligere og det har da vært mulig å justere de en del i alle retninger. Litt usikker på om man kan snu de så langt som helt liggende... Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Husker det var en eller annen side som hadde masse apps som man bare kunne gå inn på med mobilen. Forslag på hva siden heter? Jeg husker ikke Denne kanskje? Bare scanne med barcode-scanneren.. http://www.androlib.com/android.category.applications-j.aspx Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Følger det minnekort med Hero? Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Noen som vet om en bra holder for å ha i bilen? Ser ut som denne passer bra til Hero. Har bestilt en tilsvarende, men fra et annet sted. Får den i julen, kan evt. gi en tilbakemelding etter å ha montert og testet den. Hvordan har du planer om å feste den i bilen? Med sugekopp i vinduet og en sånn "arm"? Isåfall må du vel kjøpe en slik arm ved siden av? Kom gjerne med tilbakemelding når du har testet den. Er akkurat denne jeg har sett på selv tror jeg. Hvis dette er den som er Brodit sin. Selv om det står HTC som merke da. Lenke til kommentar
krizp0 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Følger det minnekort med Hero? Ja, følger med ett på 2 gb. Endret 22. desember 2009 av Krizp0 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Da var helten min bestilt Følger det minnekort med Hero? Ja, følger med ett på 2 gb. Takkker. Da gidder jeg ikke kjøpe minnekort enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Sitter og koser meg med heroen min nå men hvordan tar man print screen? Og noen ganger klikker den stave greia nye jeg søker på google. F.eks jeg vil skrive Wikipedia men så blir den stave greia oransje og stopper på wiki, hva skjer? Lenke til kommentar
gunna Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Sitter og koser meg med heroen min nå men hvordan tar man print screen? Og noen ganger klikker den stave greia nye jeg søker på google. F.eks jeg vil skrive Wikipedia men så blir den stave greia oransje og stopper på wiki, hva skjer? Det betyr bare at du ikke har "Wikipedia" i ordlisten din. Stav det ei gang og trykk på det oransje, så lagres det og kommer opp neste gang. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har hatt et økende problem i det siste:Av og til kommer det ingen lyd når jeg får melding! Ingen varsling på mobilen engang. Jeg går inn i meldinger og ser at jeg har en melding jeg ikke har sett før. Dette er selvfølgelig veldig irriterende. Noen som har lignende problem? PS:Jeg har brukt Ringdroid til å fikse en custom smslyd. (Mobilen er som den kom - har ikke roota) Samme har skjedd meg nå nylig:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Sitter og koser meg med heroen min nå men hvordan tar man print screen? Og noen ganger klikker den stave greia nye jeg søker på google. F.eks jeg vil skrive Wikipedia men så blir den stave greia oransje og stopper på wiki, hva skjer? Det betyr bare at du ikke har "Wikipedia" i ordlisten din. Stav det ei gang og trykk på det oransje, så lagres det og kommer opp neste gang. Hvordan kommer man inn på den stave greia da? Den oransje greia bare stopper på wiki. Ja jeg er noob Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Første inntrykket mitt var hvertfall bra ;D Har ikke fått prøvd ut så mye men kan virke litt rotete med engang men det er vell noe man venner seg til. Men ett spørsmål er det ikke skikkelig blåtann på den? at man kan overføre filer over blåtann Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Noen som vet om en bra holder for å ha i bilen? Ser ut som denne passer bra til Hero. Har bestilt en tilsvarende, men fra et annet sted. Får den i julen, kan evt. gi en tilbakemelding etter å ha montert og testet den. Hvordan har du planer om å feste den i bilen? Med sugekopp i vinduet og en sånn "arm"? Isåfall må du vel kjøpe en slik arm ved siden av? Kom gjerne med tilbakemelding når du har testet den. Er akkurat denne jeg har sett på selv tror jeg. Hvis dette er den som er Brodit sin. Selv om det står HTC som merke da. Jeg kjøpte en brakett fra Brodit som er tilpasset min biltype. Den er festet mellom klimaanlegget og hanskerommet. Den nye holderen som er bestilt er også fra Brodit. Gir en tilbakemelding når den er montert og testet. Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har hatt et økende problem i det siste:Av og til kommer det ingen lyd når jeg får melding! Ingen varsling på mobilen engang. Jeg går inn i meldinger og ser at jeg har en melding jeg ikke har sett før. Dette er selvfølgelig veldig irriterende. Noen som har lignende problem? PS:Jeg har brukt Ringdroid til å fikse en custom smslyd. (Mobilen er som den kom - har ikke roota) Samme har skjedd meg nå nylig:S Tror dette har skjedd meg også. Igår hadde jeg plutselig to nye meldinger som jeg ikke visste at jeg hadde fått, men så kan det jo være mulig at jeg ikke har hørt det siden jeg gikk ute. Men føler det har skjedd et par ganger. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Er det noen programmer jeg "må" ha til hero? som er bra Når jeg prøver å gå på maked så står det at jeg må gå inn med Google konto, må jeg det? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Trenger litt kjapt svar her nå er dere grei. En bra videoavspiller, gjerne en som tar samme format som iphone gjør så jeg slipper å konvertere filmene enda en gang. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Da var min kommet til postkontoret i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå