Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Handla en hero til meg selv i julegave, og sitter her å fikler litt. Hvordan kan jeg få lagt over filmer på den?

Er vel litt tidlig for julegaver?

...filmer er vet et av problemene med Android foreløbig slik jeg har forstått. Det finnes ennå ingen kodeker?

På minnekortet; lag en mappe som heter for eks. Media, og inni den lager du 3 mapper kalt "Audio", "Video" og "Pictures" eller noe. Så drar du filmene du allerede har konvertert inn i "Video". Filmer må konverteres. Tror det er identisk format som Iphone. google it.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+23asd4f

EKSTASE! MIN ER KOMMET OG HENTET! WOO!

Den ble sendt igår kl 11.54 :) weehoo! Må bare la den stå fordi den er så kald i 1 time, lade den i tre timer også er det HERO!

EDIT: Den mest har hendte telefonen jeg har vært borti i :p eller så er jeg altfor forsiktig.. alt skal to på plass med kraft :/

Endret av Slettet+23asd4f
Lenke til kommentar
...filmer er vet et av problemene med Android foreløbig slik jeg har forstått. Det finnes ennå ingen kodeker?

Her er støttede format: http://developer.android.com/guide/appendi...ia-formats.html

Du kan bruke samme format som iphone, dvs mp4 med h.264/aac. De fleste konverteringsprogram har ferdig profil for iphone. Funker supert (har testet HandBrake).

Overfør filene til telefonen/minnekortet. Det spiller egentlig ikke så stor rolle i hvilken mappe. Lag gjerne egen. Filmene skal da dukke opp i Album-applikasjonen.

Lenke til kommentar

Gratulerer til alle som har endelig har fått helten sin! :D

Jeg har et noobespørmål.. Jeg lurer på hvordan jeg kan slette kontaktene som er lagt inn i snarveier til kontakter? Jeg har lagt inn snarvei til å ringe, men vil egentlig ha snarvei til å sende meld istede.. Jeg har tatt hele greia ut av skjermen flere ganger, men når jeg tar den opp igjen så sitter jo kontakene der fortsatt! Hvordan fjerner jeg dem?

Lenke til kommentar
Jeg har et noobespørmål.. Jeg lurer på hvordan jeg kan slette kontaktene som er lagt inn i snarveier til kontakter? Jeg har lagt inn snarvei til å ringe, men vil egentlig ha snarvei til å sende meld istede.. Jeg har tatt hele greia ut av skjermen flere ganger, men når jeg tar den opp igjen så sitter jo kontakene der fortsatt! Hvordan fjerner jeg dem?

Hvis det er den Personer-wigeten du mener:

Trykk på de 3 strekene nede til venstre.

Trykk på ikonet med hjerte nederst (Favoritter)

Trykk og hold på en person.

Da kan du velge å slette personen, eller endre standardhandling (bytte ringe til skriv melding).

Endret av jornhd
Lenke til kommentar
Nå har også pappa kjøpt seg en HTC Hero :D

Spørsmål: Jeg har tenkt å gi ham en pakke med diverse nyttig utstyr til mobilen til jul. Jeg tenkte silikonskin og 16GB minnekort. Andre forslag?

Endte opp med silikonskin, skjermfolie og 8GB minnekort. Ville egentlig ha 16GB, men fant ikke en eneste butikk som hadde 16GB som ikke var overpriset i Oslo :mad:

Får bare satse på at pappa ikke leser denne posten :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Høres bra ut!

Den første gangen: Må jeg vente tre timer før jeg kjører denne greia i gang? Eller kan jeg ha den i ladern mens jeg leker med den? :D

Den er ganske varm bakpå nå :/ når den lader altså. Skjedde med min SE og for litt siden. Men aldri oppdaget det før nå.. og da trodde jeg batteriet begynte å bli herpa

Endret av Slettet+23asd4f
Lenke til kommentar

Hvis det er den Personer-wigeten du mener:

Trykk på de 3 strekene nede til venstre.

Trykk på ikonet med hjerte nederst (Favoritter)

Trykk og hold på en person.

Da kan du velge å slette personen, eller endre standardhandling (bytte ringe til skriv melding).

Åhh! Tusen takk! Jeg har irritert meg så over den.

Lenke til kommentar

Når man legger til kontakter, kan man velge om de skal lagres i "Phone", "SIM" eller "Google". Jeg har lagret mine på Phone, men nå vil jeg synkronisere de med Google. Har opprettet egen gruppe i Gmail og denne kommer opp på mobilen, men siden kontaktene er lagret i "Phone" så kommer de ikke opp i Gmail selv om jeg legger de til i gruppen og sync-er. Hvordan får jeg flyttet kontaktene fra "Phone" til "Google"?

Lenke til kommentar

Etter litt søking på nettet fant jeg ut at dette ikke er mulig. Men en workaround er å eksportere alle kontaktene som CSV ExportContatcs (enkelt program, gjør kun det) fra Market, og så importere disse i Gmail. Deretter er det bare å slette de på telefonen og så synke.

Lenke til kommentar

Kan hero brukes som modem på pc'en?

Tenkte at hvis jeg kjøper HTC hero, så er det faktisk billigere om jeg bestiller med Netcom iConnect (fri databruk) til 1300+350kr mnd enn å betale 3750,- + 200kr per mnd youngtalk.

Dermed, med Hero som modem, så blir det aldri mer kjedelige bussturer :]

Lenke til kommentar
Kan hero brukes som modem på pc'en?

Tenkte at hvis jeg kjøper HTC hero, så er det faktisk billigere om jeg bestiller med Netcom iConnect (fri databruk) til 1300+350kr mnd enn å betale 3750,- + 200kr per mnd youngtalk.

Dermed, med Hero som modem, så blir det aldri mer kjedelige bussturer :]

Det fungerer utmerket! Jeg har kun brukt den medfølgende kabelen og ikke blåtann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...