Benoni Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Status: Sendt Men jeg har ikke fått noe sporingsnr. kommer det i det hele tatt? Bestilte fra Elkjøp i høst. Kvittering kom to uker før de sendte den. Fikk aldri sporingsnummer. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Sendte mail til elkjop i sta og mobilene hadde blitt sendt i dag, vi kunne få sporingsnr i morra. håper dette er bra svar jeg synes det var bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Håper postkontoret får den inn den 22. er postkontoret åpent den 23? Sporings nr på mail? :O Endret 21. desember 2009 av Slettet+23asd4f Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kunne vist sende mail og få vite det i morra Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 postkontoret der jeg bor er åpent på julaften også så er lov å håpe å få den til jul Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Håper det altså. Det hadde vært stas. Hvor lenge er postkontoret åpen julaften? Til 3? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 er vist oppe til kl 13 så er lov å håpe har aldri gledet meg så mye til å en ny mobil som denne, har store forventinger Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Heisann Bestilte meg Hero igår, Engelsk utgave. er da stor forskjell på Engelsk- Norsk utgave? kan ein laste ned norsk tastatur? takker for svara Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 er vist oppe til kl 13 så er lov å håpe har aldri gledet meg så mye til å en ny mobil som denne, har store forventinger Posten sine frister for å rekke det før jul er jo 16. så sjansen på å få det før jul er relativt liten. Men det er jo jul, så man ka jo håpe på en "Christmas Miracle" Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kunne tenkt meg en slik en: http://www.mytrendyphone.no/shop/htc-hero-passiv-21748p.html Men hvordan fester jeg den i bilen? Bør jeg isåfall ha en slik en?: http://www.mytrendyphone.no/shop/hr-gooseneck-13559p.html Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 er vist oppe til kl 13 så er lov å håpe har aldri gledet meg så mye til å en ny mobil som denne, har store forventinger Posten sine frister for å rekke det før jul er jo 16. så sjansen på å få det før jul er relativt liten. Men det er jo jul, så man ka jo håpe på en "Christmas Miracle" ja vet det er lite sannsynnlig men mirakel hadde ikke gjort meg no :D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Pengene er trukket fra konto! Så garantert sendt er sikkert i en lastebil som velter i den 5. svingen før postkontoret nå Hvis posten mottar den imorra så tar det jo 1 dag før de får sendt ut den lappen som sier du skal hente no og da er det den 23. Det stod at selger er Lørenskog Megastore eller no i den kontrakt greia, og jeg bor ganske nærme! Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 sendes pakken fra lørenskog når man bestiller på nettet? Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Blir programmer installert på minnekort eller internt? Er det sånn at wifi går i dvale når skjermen er av? Mener å ha lest det. I så fall, hvorfor mottar min mail selv om skjermen er svart? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) sendes pakken fra lørenskog når man bestiller på nettet? Jeg vil tro det i følge salgsbetingelsene dems. Men det virker litt rart at lageret dems er der Direkte fra betingelsene 1. Parter "Selger er: ELKJØP NORGE AS, Solheimsveien 6-8, 1473 LØRENSKOG, registrert i Brønnøysund-registeret (www.brreg.no) med org.nr.: 947 054 600, telefon: 815 32 000, telefaks: 815 32 001, e-post: [email protected], og blir i det følgende benevnt "vi" eller "oss". Kjøper er: den person som er oppgitt som kjøper i bestillingen, og blir i det følgende benevnt "du", "deg", "din" eller "ditt"." Endret 21. desember 2009 av Slettet+23asd4f Lenke til kommentar
Benoni Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 sendes pakken fra lørenskog når man bestiller på nettet? Jeg vil tro det i følge salgsbetingelsene dems. Men det virker litt rart at lageret dems er der Direkte fra betingelsene 1. Parter "Selger er: ELKJØP NORGE AS, Solheimsveien 6-8, 1473 LØRENSKOG, registrert i Brønnøysund-registeret (www.brreg.no) med org.nr.: 947 054 600, telefon: 815 32 000, telefaks: 815 32 001, e-post: [email protected], og blir i det følgende benevnt "vi" eller "oss". Kjøper er: den person som er oppgitt som kjøper i bestillingen, og blir i det følgende benevnt "du", "deg", "din" eller "ditt"." Elkjøp har hovedlager i Jønkøping i Sverige. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 gah... nå er jeg lei av at homescreenen crasher. Jeg vil ha android 2.0 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Handla en hero til meg selv i julegave, og sitter her å fikler litt. Hvordan kan jeg få lagt over filmer på den? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Handla en hero til meg selv i julegave, og sitter her å fikler litt. Hvordan kan jeg få lagt over filmer på den? Er vel litt tidlig for julegaver? ...filmer er vet et av problemene med Android foreløbig slik jeg har forstått. Det finnes ennå ingen kodeker? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 blir tidlig julegave på meg også siden å fikk jeg sms om hentemelding på posten fra elkjøp deilig det 7 siste timene på jobben kommer nok til å gå tregt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå