Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+23asd4f

Håper postkontoret får den inn den 22. er postkontoret åpent den 23? :p

Sporings nr på mail? :O

Endret av Slettet+23asd4f
Lenke til kommentar
er vist oppe til kl 13 :p så er lov å håpe

har aldri gledet meg så mye til å en ny mobil som denne, har store forventinger

Posten sine frister for å rekke det før jul er jo 16. så sjansen på å få det før jul er relativt liten. Men det er jo jul, så man ka jo håpe på en "Christmas Miracle" :D

Lenke til kommentar
er vist oppe til kl 13 :p så er lov å håpe

har aldri gledet meg så mye til å en ny mobil som denne, har store forventinger

Posten sine frister for å rekke det før jul er jo 16. så sjansen på å få det før jul er relativt liten. Men det er jo jul, så man ka jo håpe på en "Christmas Miracle" :D

ja vet det er lite sannsynnlig men ;) mirakel hadde ikke gjort meg no :D :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Pengene er trukket fra konto! Så garantert sendt :p er sikkert i en lastebil som velter i den 5. svingen før postkontoret nå :(

Hvis posten mottar den imorra så tar det jo 1 dag før de får sendt ut den lappen som sier du skal hente no :p og da er det den 23. :(

Det stod at selger er Lørenskog Megastore eller no i den kontrakt greia, og jeg bor ganske nærme! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f
sendes pakken fra lørenskog når man bestiller på nettet?

Jeg vil tro det i følge salgsbetingelsene dems. Men det virker litt rart at lageret dems er der :p

Direkte fra betingelsene

1. Parter

"Selger er: ELKJØP NORGE AS, Solheimsveien 6-8, 1473 LØRENSKOG, registrert i Brønnøysund-registeret (www.brreg.no) med org.nr.: 947 054 600, telefon: 815 32 000, telefaks: 815 32 001, e-post: [email protected], og blir i det følgende benevnt "vi" eller "oss".

Kjøper er: den person som er oppgitt som kjøper i bestillingen, og blir i det følgende benevnt "du", "deg", "din" eller "ditt"."

Endret av Slettet+23asd4f
Lenke til kommentar
sendes pakken fra lørenskog når man bestiller på nettet?

Jeg vil tro det i følge salgsbetingelsene dems. Men det virker litt rart at lageret dems er der :p

Direkte fra betingelsene

1. Parter

"Selger er: ELKJØP NORGE AS, Solheimsveien 6-8, 1473 LØRENSKOG, registrert i Brønnøysund-registeret (www.brreg.no) med org.nr.: 947 054 600, telefon: 815 32 000, telefaks: 815 32 001, e-post: [email protected], og blir i det følgende benevnt "vi" eller "oss".

Kjøper er: den person som er oppgitt som kjøper i bestillingen, og blir i det følgende benevnt "du", "deg", "din" eller "ditt"."

Elkjøp har hovedlager i Jønkøping i Sverige.

Lenke til kommentar
Handla en hero til meg selv i julegave, og sitter her å fikler litt. Hvordan kan jeg få lagt over filmer på den?

Er vel litt tidlig for julegaver?

...filmer er vet et av problemene med Android foreløbig slik jeg har forstått. Det finnes ennå ingen kodeker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...