Reggy Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Man kjøper ikke en så dyr tlf for så å miste den i bakken. Jeg bruker en Oakley microfiber pose kjøpt på eBay. Det sa brura også. Har forøvrig ikke tall på hvor mange ganger jeg har mistet min i bakken. Er bare rammen rundt som har fått hakk, resten virker fint. Tror jeg. Ja, min virker også fint. Men andre dagen jeg hadde den gikk den i asfalten og fikk to stygge hakk sånn synsmessig. Det er jo vanskelig å få nye deksler/ housing til denne. Og man må nok skifte den selv. Jeg opplever nok at denne telefon er lettere å miste i bakken enn det jeg har hatt før. Går nok på at den er hakket større og må håndteres litt mer forsiktig grunnet touch skriving. Får studere litt videre etter den perfekte veske/ etui å oppbare den i. Sånn pose funker tålig bra, men det er litt tungvindt også. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 nå står det ikke på elkjop at den kommer på lager lenger så den har nok kommet :D Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Spørsmål: Jeg har tenkt å gi ham en pakke med diverse nyttig utstyr til mobilen til jul. Jeg tenkte silikonskin og 16GB minnekort. Andre forslag? Er dessverre nødt til å bumpe denne, må ha svar før jeg drar til byen imorgen Dockingstasjon kanskje? Da må du sørge for å få rett holder som skal settes ned på docken så Helten står skikkelig, men er ikke helt sikker på om HTC har begynt å lage til Hero. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Vært noe mer nytt rundt 2.0/2.1 oppdateringen til telefonen? Ikke noe mer enn at første kvartal 2010 ser mest sannsynlig ut. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Burde jeg kjøpe denne: http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=187366 eller denne: http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=187517 for å beskytte Heroen min? Er vel kanskje mest interessert i en veske jeg kan ta Heroen ut fra hver gang den skal brukes, og ikke en sånn innpakning som den skal brukes i med mindre den er god? BTW: Hva er den beste nettleseren? Endret 20. desember 2009 av oj88 Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 nå står det ikke på elkjop at den kommer på lager lenger så den har nok kommet :D Kommet ja, men tror ikke at den kommer før jul. Tok jo mer en en uke nå. Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Burde jeg kjøpe denne:http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=187366 BTW: Hva er den beste nettleseren? Den der er jeg også interessert i, men ble ganske dyrt å sende til Norge da.. Fant ikke til salg på ebay heller. Noen som vet om andre steder som selger noe av det samme? Hadde nettopp en slik vske til min HTC Touch før, og den beskyttet mobilen meget bra samtidig at telefonen gikk fint å ta ut når jeg skulle bruke den. Beste nettleseren er vel Dolphin etter hva jeg har lest og erfart selv. Gratis i Market Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Burde jeg kjøpe denne:http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=187366 BTW: Hva er den beste nettleseren? Den der er jeg også interessert i, men ble ganske dyrt å sende til Norge da.. Fant ikke til salg på ebay heller. Noen som vet om andre steder som selger noe av det samme? Hadde nettopp en slik vske til min HTC Touch før, og den beskyttet mobilen meget bra samtidig at telefonen gikk fint å ta ut når jeg skulle bruke den. Beste nettleseren er vel Dolphin etter hva jeg har lest og erfart selv. Gratis i Market Enig i at den veska så veldig grei ut. Og ja en smule dyrt ble det, men overkommelig. Kanskje mytrendphone har noe slikt, men det blir jo ikke original da. For meg er det viktig at telefonen smettet lett ut av den veska. Derfor er jeg litt skeptisk til dem posene med knytting. Kanskje det er noen vesker her: http://www.mytrendyphone.no/shop/htc-hero-...er-57171c3.html Endret 20. desember 2009 av Reggy Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mobilen ble kjøpt idag, og siden søstra mi fikk julegaven sin på forskudd så fikk jeg min nå!!!! :D Jeg trudde forrsten jeg var dritlur og fiksa mobilbackup på telenor sine sider, men nå som jeg skal laste over alle mobilnr til helten min, så støttet jo ikke tjenesten HTC!! Møkk.. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Lite spørsmål: Hva er den kjappeste måten å sette telefonen til lydløs? Tungvindt å gå inn i innstillingene bare for det. Fant en widget for det på Market, men trenger man virkelig 3. partsprogramvare for å gjøre det lett? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Lite spørsmål: Hva er den kjappeste måten å sette telefonen til lydløs? Tungvindt å gå inn i innstillingene bare for det. Fant en widget for det på Market, men trenger man virkelig 3. partsprogramvare for å gjøre det lett? Hold inne legge-på-knappen og se hva som dukker opp evt. kan du trykke volumtasten ned til den er lydløs Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Hold av-knappen av noen strakser så får du opp en meny der du kan sette på "stillemodus" Arg, for sein.... Men da utnytter jeg editen min til å spørre om noe annet... Leste et eller annet sted om en vær-app som henter dataene sine fra bla. yr.no (nei, mener ikke yr.no-appen..) Noen som vet hva den heter? Endret 20. desember 2009 av awesnes Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Fant det akkurat ut, takk likevel! Enda et: Bruker Dolphin som browser, og har satt den som "Default", men likevel er det den innebygde browseren som dukker opp når jeg f.eks foretar et Google-søk via søke-knappen. SKal det være sånn? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hos meg er Dolphin satt som standard, og her åpnes Dolphin ved google-søk. Fungerer her mao. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hos meg er Dolphin satt som standard, og her åpnes Dolphin ved google-søk. Fungerer her mao. Ser at Dolphin kommer opp når jeg trykker på et av søkeresultatene. Da er det vel ok. Bare registrerte at det ikke er Dolphin som viser selve resultatene. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Lite spørsmål her... Er det mange gode gratise programmer i market? Eller er det som iphone hvor alt "bra" koster penger? Klarer ikke helt å forbinde linux (android) og betal-programmer.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er veldig mange gode gratis programmer, er ikke mye jeg savner hvertfall. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Finnes veldig mye bra både i gratis og betal seksjonen Du kan se deg rundt på www.androlib.com og sortere etter gratis og ikke gratis Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hold av-knappen av noen strakser så får du opp en meny der du kan sette på "stillemodus" Arg, for sein.... Men da utnytter jeg editen min til å spørre om noe annet... Leste et eller annet sted om en vær-app som henter dataene sine fra bla. yr.no (nei, mener ikke yr.no-appen..) Noen som vet hva den heter? Fant det ut, Snowstorm heter det. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Status: Sendt Men jeg har ikke fått noe sporingsnr. kommer det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå