Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Man kjøper ikke en så dyr tlf for så å miste den i bakken. Jeg bruker en Oakley microfiber pose kjøpt på eBay.

Det sa brura også.

lambo_crash.jpg

Har forøvrig ikke tall på hvor mange ganger jeg har mistet min i bakken. Er bare rammen rundt som har fått hakk, resten virker fint. Tror jeg.

Ja, min virker også fint. Men andre dagen jeg hadde den gikk den i asfalten og fikk to stygge hakk sånn synsmessig. Det er jo vanskelig å få nye deksler/ housing til denne. Og man må nok skifte den selv.

Jeg opplever nok at denne telefon er lettere å miste i bakken enn det jeg har hatt før. Går nok på at den er hakket større og må håndteres litt mer forsiktig grunnet touch skriving.

Får studere litt videre etter den perfekte veske/ etui å oppbare den i.

Sånn pose funker tålig bra, men det er litt tungvindt også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørsmål: Jeg har tenkt å gi ham en pakke med diverse nyttig utstyr til mobilen til jul. Jeg tenkte silikonskin og 16GB minnekort. Andre forslag?

Er dessverre nødt til å bumpe denne, må ha svar før jeg drar til byen imorgen

Dockingstasjon kanskje? Da må du sørge for å få rett holder som skal settes ned på docken så Helten står skikkelig, men er ikke helt sikker på om HTC har begynt å lage til Hero.

Lenke til kommentar

Burde jeg kjøpe denne:

http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=187366

eller denne:

http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=187517

for å beskytte Heroen min?

Er vel kanskje mest interessert i en veske jeg kan ta Heroen ut fra hver gang den skal brukes, og ikke en sånn innpakning som den skal brukes i med mindre den er god?

BTW: Hva er den beste nettleseren?

Endret av oj88
Lenke til kommentar
Burde jeg kjøpe denne:

Den der er jeg også interessert i, men ble ganske dyrt å sende til Norge da.. Fant ikke til salg på ebay heller. Noen som vet om andre steder som selger noe av det samme? Hadde nettopp en slik vske til min HTC Touch før, og den beskyttet mobilen meget bra samtidig at telefonen gikk fint å ta ut når jeg skulle bruke den.

Beste nettleseren er vel Dolphin etter hva jeg har lest og erfart selv. Gratis i Market :D

Lenke til kommentar
Burde jeg kjøpe denne:

Den der er jeg også interessert i, men ble ganske dyrt å sende til Norge da.. Fant ikke til salg på ebay heller. Noen som vet om andre steder som selger noe av det samme? Hadde nettopp en slik vske til min HTC Touch før, og den beskyttet mobilen meget bra samtidig at telefonen gikk fint å ta ut når jeg skulle bruke den.

Beste nettleseren er vel Dolphin etter hva jeg har lest og erfart selv. Gratis i Market :D

Enig i at den veska så veldig grei ut. Og ja en smule dyrt ble det, men overkommelig.

Kanskje mytrendphone har noe slikt, men det blir jo ikke original da.

For meg er det viktig at telefonen smettet lett ut av den veska. Derfor er jeg litt skeptisk til dem posene med knytting.

Kanskje det er noen vesker her:

http://www.mytrendyphone.no/shop/htc-hero-...er-57171c3.html

Endret av Reggy
Lenke til kommentar

Mobilen ble kjøpt idag, og siden søstra mi fikk julegaven sin på forskudd så fikk jeg min nå!!!! :D :D :D Jeg trudde forrsten jeg var dritlur og fiksa mobilbackup på telenor sine sider, men nå som jeg skal laste over alle mobilnr til helten min, så støttet jo ikke tjenesten HTC!! :hrm: Møkk..

Lenke til kommentar
Lite spørsmål: Hva er den kjappeste måten å sette telefonen til lydløs? Tungvindt å gå inn i innstillingene bare for det. Fant en widget for det på Market, men trenger man virkelig 3. partsprogramvare for å gjøre det lett?

Hold inne legge-på-knappen og se hva som dukker opp ;)

evt. kan du trykke volumtasten ned til den er lydløs

Lenke til kommentar

Hold av-knappen av noen strakser så får du opp en meny der du kan sette på "stillemodus"

Arg, for sein....

Men da utnytter jeg editen min til å spørre om noe annet...

Leste et eller annet sted om en vær-app som henter dataene sine fra bla. yr.no (nei, mener ikke yr.no-appen..) Noen som vet hva den heter?

Endret av awesnes
Lenke til kommentar
Hos meg er Dolphin satt som standard, og her åpnes Dolphin ved google-søk. Fungerer her mao.

Ser at Dolphin kommer opp når jeg trykker på et av søkeresultatene. Da er det vel ok. Bare registrerte at det ikke er Dolphin som viser selve resultatene.

Lenke til kommentar
Hold av-knappen av noen strakser så får du opp en meny der du kan sette på "stillemodus"

Arg, for sein....

Men da utnytter jeg editen min til å spørre om noe annet...

Leste et eller annet sted om en vær-app som henter dataene sine fra bla. yr.no (nei, mener ikke yr.no-appen..) Noen som vet hva den heter?

Fant det ut, Snowstorm heter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...