Khaffner Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nå har også pappa kjøpt seg en HTC Hero Spørsmål: Jeg har tenkt å gi ham en pakke med diverse nyttig utstyr til mobilen til jul. Jeg tenkte silikonskin og 16GB minnekort. Andre forslag? Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Fått min Hero nå! Ut i fra bruksanvisningen til Hero kan det virke som om den burde lade i 3 timer (til batteriet er fullt) før man skrur den på. Er det virkelig nødvendig? *Sikle* Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) @oj88 Neida, det ikke nødvendig i det hele tatt, det er bare nødvendig på svært utdaterte typer batterier. Kos deg Endret 19. desember 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Noen som vet hvordan jeg kan synce Facebookbildene med kontaktlisten, og har erfaring med bruk av programmet? Prøvde et jeg fant på markedet "SyncMyPix", men det funket ikke... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Noen som vet hvordan jeg kan synce Facebookbildene med kontaktlisten, og har erfaring med bruk av programmet? Prøvde et jeg fant på markedet "SyncMyPix", men det funket ikke... Gå inn på people, velg en kontakt, scroll nederst mot "updates and events". Der kan du linke kontakten til facebook-brukeren og hente bilder og bursdag Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 @JohanOle: Takk! Ser at telefonen har firmware 1.5. Er dette nyeste, eller må jeg oppgradere? Tenker på den oppdateringen som kom ut som blant annet skulle gjøre den raskere. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 @JohanOle: Takk! Ser at telefonen har firmware 1.5. Er dette nyeste, eller må jeg oppgradere? Tenker på den oppdateringen som kom ut som blant annet skulle gjøre den raskere. Siden du kjøpte den nå har du nok nyeste firmware inne, den som hovedsakelig fjerner hakking i menyer. Men hittil har det ikke kommet noen ny android til Hero etter 1.5 Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ah, 1.5 er Android-versjon. Hvordan sjekker jeg ROM-versjonen? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Er på tynn is nå, men jeg tror Firmware = Android, og Build number = ROM i settings --> About phone Har ikke forstått disse begrepene selv, kan noen forklare? Endret 19. desember 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Man kjøper ikke en så dyr tlf for så å miste den i bakken. Jeg bruker en Oakley microfiber pose kjøpt på eBay. Er det lisser i toppen av den posen så man kan stramme igjen? Vanskelig å se på ebay-bildene. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Er på tynn is nå, men jeg tror Firmware = Android, og Build number = ROM i settings --> About phone Har ikke forstått disse begrepene selv, kan noen forklare? Der ja Burde sett det. Min ROM er av samme versjon som nyeste på HTC sine nettsider Er noe som heter "Software version" også BTW. Elsker Helten min så langt. Første tlf med touch-skjerm, så tar litt tid å skrive foreløpig Herlig med Spotify!! Endret 19. desember 2009 av oj88 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vurderer å kjøpe Hero. Hvorfor bør jeg ikke eller bør jeg kjøpe den? Hvordan er GPS-en på Hero til navigering og generel bilkjøring? Jeg har fra min gamle telefon (Nokia N78) en bluetooth handsfree av typen nokia. Vil denne funke på Hero? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vurderer å kjøpe Hero. Hvorfor bør jeg ikke eller bør jeg kjøpe den?Hvordan er GPS-en på Hero til navigering og generel bilkjøring? Argumenter mot: Knekken nede kan plage de med ekstremt stramme bukser Argumenter for: Alt annet Jeg bruker Copilot Live som navigasjon; finnes på market(hvis man rooter mobilen) for 50£ tror jeg, kjempeknall navigasjon! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Vært noe mer nytt rundt 2.0/2.1 oppdateringen til telefonen? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Spørsmål: Jeg har tenkt å gi ham en pakke med diverse nyttig utstyr til mobilen til jul. Jeg tenkte silikonskin og 16GB minnekort. Andre forslag? Er dessverre nødt til å bumpe denne, må ha svar før jeg drar til byen imorgen Lenke til kommentar
Radar Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Spørsmål: Jeg har tenkt å gi ham en pakke med diverse nyttig utstyr til mobilen til jul. Jeg tenkte silikonskin og 16GB minnekort. Andre forslag? Er dessverre nødt til å bumpe denne, må ha svar før jeg drar til byen imorgen Hmm.. Bærereim! Sånn tråd man kan feste bak liksom? Lader for bruk i bil? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Spørsmål: Jeg har tenkt å gi ham en pakke med diverse nyttig utstyr til mobilen til jul. Jeg tenkte silikonskin og 16GB minnekort. Andre forslag? Er dessverre nødt til å bumpe denne, må ha svar før jeg drar til byen imorgen Hmm.. Bærereim! Sånn tråd man kan feste bak liksom? Lader for bruk i bil? Reim er notert, billader har vi alt. Flere forslag? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Vet ikke hvor gammel faren din er, men jeg har tatt en undersøkelse på hvor folk har mobilen sin, som f.eks. høyre lomme, venstre lomme, baklomme, veske, osv... og en del menn over 45 foretrakk å bruke en sånn skinnmobilerholder som man kan feste rundt beltet. Men skal ikke feie alle over en kam, bare et forslag, hvis du tror faren din kan ha nytte av det Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Han er 57 og foretrekker bukse- eller jakkelomme Lenke til kommentar
Pottifar Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Vurderer å kjøpe Hero. Hvorfor bør jeg ikke eller bør jeg kjøpe den? Hvordan er GPS-en på Hero til navigering og generel bilkjøring? Jeg har fra min gamle telefon (Nokia N78) en bluetooth handsfree av typen nokia. Vil denne funke på Hero? Også verdt å nevne at kameraet er skrekkelig dårlig. Spec. i litt dårlig lys. Har ikke hatt så elendige greier på mange år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå