Kaggen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Calwidget kan lastes ned gratis fra marked.Her kan du forandre på det meste for hva gjelder størrelse, layout og design. Den ser mye bedre ut enn Pure Calendar, som t.o.m. koster! Takk! Lenke til kommentar
eXt3 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Fått et aldri så lite problem med helten nå. Etter at jeg har åpnet og svart en melding, så står den meldingen jeg sist mottok i varslinger, og står på skjermen som vises når tastelåsen er på. Nå Fjerne varslinger vær gang jeg får en melding!:s Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Quick calendar også er veldig kjekk synes jeg. Ett par forskjellige widgets + trykker en på widgeten åpnes kalenderen som på iphone. En del muligheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Siste nytt for de som venter på Hero fra elkjøp. "Hei og takk for din henvendelse. Denne har vi fått inn på lager och kommer att sendas ut fortløpande. Ønsker deg en fortsatt fin dag!" Brun HTC Hero. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Dette er en Bug... 1. Slå av Wifi. 2. Slå på "mobile network" (altså edge/3g etc) 3. Prøv igjen:) Dette er bare noe du trenger å gjøre aller første gangen, etter eula er akseptert fungerer det med wifi. Litt pirkete kanskje men det er altså ikke en bug men as designed og krever mobilnett som en metode for å identifisere telefonen/brukeren. Tenkte jeg ikke på Men hvis det er slik det er, hvorfor kommer det ingen popup når man prøver uten? Jeg holder nok en knapp på at dette er en bug. Lenke til kommentar
drz Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Spørsmål: Hvis jeg fjerner alle sangene ifra minnekortet, for å erstatte dem med noen filmer til en tur, for å så føre dem tilbake igjen, vil da spillelistene fortsatt fungere? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Siste nytt for de som venter på Hero fra elkjøp."Hei og takk for din henvendelse. Denne har vi fått inn på lager och kommer att sendas ut fortløpande. Ønsker deg en fortsatt fin dag!" Brun HTC Hero. Nice men kommer nok ikke før jul Lenke til kommentar
j0llenor Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 ARGH! Noen andre som opplever at Hero'en driver å gjør minnekortet corrupt hele tiden? Skjer en gang i måneden minst, og det er spesielt irriterende siden eg har rundtr 400 sanger nedlastet på min spotify liste. Kjører et SanDisk 8gb microSD HC kort i den. Og idag så fikk jeg en melding, så forsvant alle ikonene på alle desktopene mine. Måtte fysisk starte telefon om igjen for at det skulle gå tilbake... Har kun orginal Norske programvare i telefonen Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hva bruker dere som veske, beskyttesleetui e.l. til telefonen. Jeg kjøpte meg et plastcover man kan legge den i, slik at telefonen er beskyttet og man kun kommer til der man trenger, som knapper og skjerm. Men jeg synes telefonen ble både klumpete og egentlig lite beskyttet der den ligger. Dessuten knakk deler av festene ved første tur i bakken. Er det noen som har kjøpt noe de synes funker som etui e.l. Kan anbefale noe, gjerne med en link. På min gamle Nokia E66 fulgte det med et lite skinnetui som telefonen kunne i. Det var perfekt - savner noe slikt til HTC`en. Føler jeg må ha noe på denne telefonen for den er myk i byggematerialene og tåler lite synes jeg. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Man kjøper ikke en så dyr tlf for så å miste den i bakken. Jeg bruker en Oakley microfiber pose kjøpt på eBay. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Man kjøper ikke en så dyr tlf for så å miste den i bakken. Jeg bruker en Oakley microfiber pose kjøpt på eBay. Kanskje det er tingen. Skal søke på Ebay å se. Tror alle før el. siden er uheldig og mister en tlf. i bakken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hatt den i flere måneder nå, og har enda ikke mistet den i bakken. Lenke til kommentar
Megatrond Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 "sokken" som selges på bla. telekiosken for en hundrelapp fungerer veldig greit, synes jeg. nå har HTC sagt via twitter at sprint hero ikke får 2.0, de hopper rett på 2.1... regner med dette gjelder gsm-versjonen og..? Lenke til kommentar
gunna Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Min er gått i bakken minst 10 ganger, både av meg og sønnen min på 1.5, men funker fint enda. Like skummelt hver gang, men gjør det selvfølgelig ikke med vilje. Glir lett ut av hånden når jeg tar den ut av lomma. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Har også mistet den i bakken noen ganger, sånt skjer bare. Fått to nye problemer med Heroen. Noen ganger får jeg kun sett meldinger fra to personer gjennom home-menyen(Kan ikke scrolle nedover for å se flere) pluss at internettleseren ikke fungerer med wifi, bare 3g. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Mister telefonen hele tiden. Men har heldigvis en reaksjon som gjør at jeg klarer å dempe den med foten. Med noen av mine gamle telefoner endte det med at jeg sparket telefonen langt istedet for å dempe, men har gått bra så langt Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Mister telefonen hele tiden. Men har heldigvis en reaksjon som gjør at jeg klarer å dempe den med foten. Med noen av mine gamle telefoner endte det med at jeg sparket telefonen langt istedet for å dempe, men har gått bra så langt Tidligere fotballspiller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Idag hadde jeg HTC HD2 og HTC Hero ved siden av hverandre (i butikken), Hero virket utrolig klumpete (tjukkere) i forhold til HD2. Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Mister telefonen hele tiden. Men har heldigvis en reaksjon som gjør at jeg klarer å dempe den med foten. Med noen av mine gamle telefoner endte det med at jeg sparket telefonen langt istedet for å dempe, men har gått bra så langt Shit happens Snart julaften, snart Hero!! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Man kjøper ikke en så dyr tlf for så å miste den i bakken. Jeg bruker en Oakley microfiber pose kjøpt på eBay. Det sa brura også. Har forøvrig ikke tall på hvor mange ganger jeg har mistet min i bakken. Er bare rammen rundt som har fått hakk, resten virker fint. Tror jeg. Endret 19. desember 2009 av Minus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå