awesnes Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som har en kjapp måte å kopiere telefonboka fra HTC Touch til Hero? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Siden jeg ikke fikk noe svar sistgang, så prøver jeg igjen. Hvordan fungerer det å se film på Hero? Og hvordan er surfeopplevelsen? Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Siden jeg ikke fikk noe svar sistgang, så prøver jeg igjen. Hvordan fungerer det å se film på Hero? Og hvordan er surfeopplevelsen? Hei Å, den er konge å surfe på, og om du laster ned en nettleser som heter dolphin browser (som ligner firefox) får du bruke multitouchen og Så surfing står det ikke på. Skjermen er stor, og god nok til filmtitting, men problemet er at den ikke støtte mange formater ut av boksen. Du må konvertere filmer til mindre formater foreløpig. Vet ikke helt om det har kommet noen programmer som støtter divx enda. Er usikker der. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Siden jeg ikke fikk noe svar sistgang, så prøver jeg igjen. Hvordan fungerer det å se film på Hero? Og hvordan er surfeopplevelsen? Hei Å, den er konge å surfe på, og om du laster ned en nettleser som heter dolphin browser (som ligner firefox) får du bruke multitouchen og Så surfing står det ikke på. Skjermen er stor, og god nok til filmtitting, men problemet er at den ikke støtte mange formater ut av boksen. Du må konvertere filmer til mindre formater foreløpig. Vet ikke helt om det har kommet noen programmer som støtter divx enda. Er usikker der. Lenke til kommentar
foxtrott Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei alle sammen Jeg har akkurat kjøpt meg en Hero, men har en liten ting jeg lurer på. Når jeg skal ringe noen så får jeg fram alle kontaktene som ligger på simkortet, men når jeg skal sende en melding så får jeg ingen kontakter fram. Noen so vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg la inn en post på en annen del av forumet med det samme spørsmålet, men er i grunn mer relevant her. Nå har jeg lagt inn WAP-instillingene som vist på Ludo Mobil sine hjemmesider, men kommer fortsatt ikke på nett via mobilnettet. Jeg har aktivert "mobilt nettverk" og bruker WAP-profilen som stod beskrevt på Ludo Mobil sine sider. Funker fint å logge på med Wlan, men når jeg forsøker via mobilnettet får jeg bare opp "Tilkobling mislyktes". Noen som har forslag til løsning? Popper frem denne, da jeg gjerne skulle visst noe info selv. Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg får ikke slettet eller flyttet snarveier på homescreen lenger! Bruker seneste modaco 1.5 rom. Med widgets fungerer fortsatt "trykk og hold"-metoden, men med programsnarveier så bare åpnes programmet når jeg holde over det. Hjelp:( Lenke til kommentar
Ovnskaren Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Sjekk helgetilbudet fra Elkjøp!!! (nettbutikk) Hero til 3 høvdinger. Leo er også på "kupp" ;-)) Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Sjekk helgetilbudet fra Elkjøp!!! (nettbutikk) Hero til 3 høvdinger. Leo er også på "kupp" ;-)) Det var et godt tilbud! Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/...OWHITE/htc-hero ??? Står til 3,6 her. Edit: Nå står den til 2999. Men jeg kan ikke bestille, fordi jeg kan ikk logge meg inn når jeg skal betale med visa kort, og ikke på faktura heller fordi kredittsjekken blir ikke godkjent. Hva faen er dette for noe? Jeg er god for kreditt. Jeg ble jo skjekket forrige mnd. Så jeg kan ikke bestille telefonen. Endret 11. desember 2009 av ViktorBravo Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Noen som har en kjapp måte å kopiere telefonboka fra HTC Touch til Hero? Innstaller microsoft outlook, synkroniser touch med pcen så du får kontaktene dine i outlook. Eksporter kontaktene dine fra outlook til .csv fil (litt skjult funksjon, spør hvis du trenger hjelp). Logg inn på din gmail konto i nettleseren, gå på contacts, velg "import" og finn .csv fila di. Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Noen som vet når Android 2.0 kommer til Hero? For min del er det ikke aktuelt å gjøre noe som ødelegger garantien.. Lenke til kommentar
drz Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 ahh elsker denne mobilen. Så fremst jeg ikke prøver å ta bilde i et rom uten flombelysning =) Er det bare sånn kameraet er eller kan de muligens fikses med en fremtidig update? Husker å ha lest svaret på dette før i tråden, men fant det ikke. Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 ahh elsker denne mobilen. Så fremst jeg ikke prøver å ta bilde i et rom uten flombelysning =) Er det bare sånn kameraet er eller kan de muligens fikses med en fremtidig update? Husker å ha lest svaret på dette før i tråden, men fant det ikke. Kameraet skulle visst oppgraderes på 2.0, spørsmålet er bare når den kommer.. ? Lenke til kommentar
Radar Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har også problemer med vekkerklokka! Avinstallerte Advanced Task Manager Free (som noen av dere gjorde med Taskiller), men vekkerklokka har fortsatt ingen lyd. Har også prøvd å bruke en mp3 som alarm, men til ingen nytte. Når jeg skal velge mellom lydene, blir de ikke spilt av i menyen der engang. Noen forslag til hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har også problemer med vekkerklokka! Avinstallerte Advanced Task Manager Free (som noen av dere gjorde med Taskiller), men vekkerklokka har fortsatt ingen lyd. Har også prøvd å bruke en mp3 som alarm, men til ingen nytte. Når jeg skal velge mellom lydene, blir de ikke spilt av i menyen der engang. Noen forslag til hva som kan gjøres? Det første som slår meg er at alarmlyden er slått av. La merke til at det er innstillinger for volum både for media, ringelyd og alarm, jeg forsov meg noen ganger pga det selv... Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har også problemer med vekkerklokka! Avinstallerte Advanced Task Manager Free (som noen av dere gjorde med Taskiller), men vekkerklokka har fortsatt ingen lyd. Har også prøvd å bruke en mp3 som alarm, men til ingen nytte. Når jeg skal velge mellom lydene, blir de ikke spilt av i menyen der engang. Der du velger lydene, prøv å trykk på den øverste tasten på siden å skru opp lyden. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Da bestillte jeg en hvit Hero. Jeg kunne ikke stå imot Elkjøps tilbudet. Forresten: http://gizmodo.com/5423054/essential-android-apps/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Brun eller hvit? :O Er det noe forskjell bortsett fra fargen? Hørte det var noe med at det var sånn myk greie på den hvite og ikke på den brune. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Måtte bestille en brun Hero nå som Elkjøp hadde helgetilbud, og gleder meg til å prøve den Men de fikk dessverre ikke telefonen på lager før den 15. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå