Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan funker det å lese hotmail på den?

Fungerer fint å lese Hotmail på Hero. Er et eget program som følger med hvor du legger inn eposten din, så velger du om du vil laste ned automatisk eller manuelt. Velger du automatisk blir du varslet om nye mailer omtrent på samme måte som når du får sms. Kan også velge hvor store mailer du ønsker å laste ned, kun tekst, 50 kb, 100 kb, hele mailen, osv osv. Den tar også imot vedlegg dersom du ønsker det. Syns det fungerer greit.

Lenke til kommentar
Finnes det en funksjon på Hero som gjør at man ved å snu telefonen kan skru av lyden på et inkommende anrop? Evt. en app som gjør det samme? :)

Hvis den ligger med skjermen opp og ringer kan du snu den med skjermen ned, da slås lyden av. Har ikke testet eller fått bruk for dette, men jeg mener jeg leste at det gikk an.

Lenke til kommentar
Finnes det en funksjon på Hero som gjør at man ved å snu telefonen kan skru av lyden på et inkommende anrop? Evt. en app som gjør det samme? :)

Hvis den ligger med skjermen opp og ringer kan du snu den med skjermen ned, da slås lyden av. Har ikke testet eller fått bruk for dette, men jeg mener jeg leste at det gikk an.

testet det akkurat og kan bekrefte at det fungerer =)

Lenke til kommentar
Jeg hørte rykter om at det ikke er noe hjelp i å kjøpe class 6 minnekort til HTC Hero da telefonen ikke var rask nok, så det ville gå like fort med class 2? Vet noen hvor fort mobilen kan lese?

Kjører selv et billig 8GB class4 kort jeg kjøpte hos komplett, fikk det sendt som brevpakke til 39kr. Koster like over 200kr. og kan ikke si annet enn at det funker meget bra på min hero :)

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=405711

EDIT: ser på bildet og i beskrivelsen at det står class2, men det står stemplet class4 på den jeg fikk i posten :)

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Må man kjøpe minnekort utenom? Det følger ikke med? Noen begrensninger på hva den støtter så lenge det er microSD?

Du får med 2gb i esken, men litt ekstra plass skader ikke. 2gb blir fort litt lite til musikk, film, bilder etc. Veldig greit å ha litt ekstra plass hvis man skal bruke den som flash-minne, hvis du for eksempel skal få med noen bilder hjem fra en kompis, bare koble til med mini-usb og pakk filene inn på mobilen.

Lenke til kommentar

Jeg har også handlet denne telefonen og er veldig fornøyd. Fikk mye hendig ut av tipsene her på forumet, så takk for det. Noe jeg undrer veldig på er hvorfor telefonen er "integrert" opp mot Flickr? Flickr er Yahoo sitt produkt, altså en konkurrent av Google. Hvorfor ikke Picasa? Flickr er mye større enn Picasa, det ser jeg, men når telefonen er så sterkt knyttet opp mot f.eks Gmail og Google Reader, så hvorfor ikke Picasa også? Finnes det apps for dette?

Lenke til kommentar
Jeg har også handlet denne telefonen og er veldig fornøyd. Fikk mye hendig ut av tipsene her på forumet, så takk for det. Noe jeg undrer veldig på er hvorfor telefonen er "integrert" opp mot Flickr? Flickr er Yahoo sitt produkt, altså en konkurrent av Google. Hvorfor ikke Picasa? Flickr er mye større enn Picasa, det ser jeg, men når telefonen er så sterkt knyttet opp mot f.eks Gmail og Google Reader, så hvorfor ikke Picasa også? Finnes det apps for dette?

Flickr etc er jo vel en del av Sense, som er utviklet av HTC og ikke Google, om jeg ikke tar helt feil? Google er heldigvis ikke like trangsynte som Apple, og skjønner at de ikke kan blokkere ut alt som har noe med en konkurent å gjøre, da det bare vil slå tilbake på dem selv i det lange løp.. ;) Er en grunn til at jeg, og mange andre, ikke tar i ett Apple produkt med ildtang engang!

Lenke til kommentar

Ja, da tror jeg fattern bestilte class 6 minnekort på mandag, så da får det bare bli det :) Blir jo ikke noe dårligere enn class 2 hvertfall. Og nå har jeg sånn ca. 550 bilder + 50 filmer på minnekortet og den bruker litt tid når jeg åpner "Albums" før den viser mappene med bilder, også tar det litt tid å få frem bildene i hver enkelt mappe også. Vil vel kanskje gå litt fortere med raskere minnekort? :)

Lenke til kommentar

Jeg la inn en post på en annen del av forumet med det samme spørsmålet, men er i grunn mer relevant her.

Nå har jeg lagt inn WAP-instillingene som vist på Ludo Mobil sine hjemmesider, men kommer fortsatt ikke på nett via mobilnettet.

Jeg har aktivert "mobilt nettverk" og bruker WAP-profilen som stod beskrevt på Ludo Mobil sine sider.

Funker fint å logge på med Wlan, men når jeg forsøker via mobilnettet får jeg bare opp "Tilkobling mislyktes".

Noen som har forslag til løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...