Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hva bruker folket? Dophin eller den standard? Hvorfor bruker dere den dere bruker? *Snakker om nettleser Endret 3. desember 2009 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg har brukt Steel de siste dagene. EDIT: Men har riktignok ikke testet dolphin. Endret 3. desember 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
trulsd Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg har akkurat kjøpt meg en Hero, og er veldig fornøyd så langt. Kan kaste bort mye tid med den i fingrene;) Fant akkurat ut at i tillegg til HTC's extUSB, så kan også vanlig miniusb brukes. Det var veldig kjekt, men veldig dumt at det ikke kommer fram noen plass i bruksanvisning e.l. Det jeg ikke likte med innholdet i esken var headsetet. Synes ikke lyden var allverden, men kjekt med fjernkontroll på kabelen. Jeg fant denne på htc sine sider: HTC E100 I teksten om produktet står det "Note: Only applies to devices with integrated FM Radio function" Noen som har testet headsetet med Hero? Litt usikker på hvordan jeg skal tolke den noten, ettersom den bare står midt i teksten. Headseten ligger under tilbehør til Hero, så derfor bøøør det jo funke Edit: Tanken var jo da å bruke den fjernkontrollen med ett bedre headset, så lyden i de medfølgende pluggene er uviktig. Endret 3. desember 2009 av trulsd Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Skiftet til Dolphin for et par dager. Mye mer brukervennlig enn sånn standard-leseren er nå. Dolphin har faktisk noen funksjoner som kommer til standard-leseren i 2.0. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Testet Dolphin litt nå og for å si det slik, det ble min nye standard leser. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kan noen si meg hvorfor det står at jeg har 2 tasks etter å ha brukt TasKiller? Før var det alltid bare 1 etter å ha trykt på TasKiller-knappen... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Når jeg var på tjenestereise denne uka, ville ikke telefonen fungere skikkelig. Jeg stilte alarmen til et tidspunkt, skrudde den på og la meg. En halv time etter alarmen får jeg telefon fra kollega. Når jeg legger på, SÅ ringer alarmen. Dette skjedde hver dag. Noen som har noen tips ang. dette? Den fungerte fint når jeg var hjemme (om jeg husker korrekt, finner ut imorra. ) Lenke til kommentar
jH- Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Takk til dere over som nevnte Dolphin, den tok kjapt plassen som standard nettleser. Men noen som vet hvorfor diskusjon.no ikke vil lastes inn? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Slimda: jeg hadde også alarm (vekkerklokke)problemer når jeg brukte taskkiller. Hva heter usb-standarden som er på hero? Ser jeg må kjøpe inn en del kabler så jeg har liggende. Alltid kjekt å finne, både i bilen og andre steder. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mini-USB Egentlig er det HTC's egen kontakt, men Mini-USB er den standarden som de bygger på Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Slimda: jeg hadde også alarm (vekkerklokke)problemer når jeg brukte taskkiller. Hmm, dette kan vere rota til alle problema eg har med vekkerklokka. Den ringer berre av og til, noko som sjølvsagt skaper problemer... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Taskkiller og lingnede lager bare trøbbel Lenke til kommentar
Megatrond Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Bruker Dolphin, og har gjort det en stund nå. har samme problemet som deg, jH, når jeg prøver å laste inn diskusjon.no kommer bare en feilmelding. E100 funka fjell på Diamond, så ser ingen grunn til at den ikke skal funke med Hero. Hvis du vet hvilke programmer å sette på exclude list er task managers greit til å avslutte f. eks. diverse spill hvis du kjeder deg på bussen... Selv bruker jeg Advanced Task Manager Free, og avslutter programmene et og et, og ikke widgetfunksjonen som tar alt... Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Etter at jeg avinstallerte taskkiller har jeg ikke hatt problemer med vekkerklokka..... Har ikke bruk for det programmet allikevel, sånn egentlig. Lenke til kommentar
spruddel Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Okei, ser det er snakk om lader til Hero-en. Jeg bruker bare den samme som jeg brukte på min HTC Touch, og den passer fint den Men er det egentlig feil? Trodde det var MiniUSB som var riktig og det jeg hadde på min gamle telefon jeg. Mulig jeg bare har hatt veldig flaks? Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har et spørsmål her dere!!!! Jeg har får 2 dager siden fått HTC Hero med tele2 champion 299 inkl mobilsurf large Her er spørsmålet mitt: Er 3G med? Det går utrolig tregt å surfe, tar opp til 1 min eller mer får og få opp en side. Også: Hvorfor står det Nercom også under står det Tele2 NO? Jo, også idag fikk jeg ikke en gang koblet meg til mobilnettet! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Danny92: Det hele kommer jo an på dekningen din! Hvis du ikke har 3G-dekning. Tele2 bruker forøvrig Netcom sitt nett såfremt du ikke bor i en by der de har egne antenner. Derfor står det netcom i tilleg til tele2 på telefonen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har ikke installert Taskkiller, så det er nok ikke problemet. Det er to alternativ som er problemet. Enten så ringer ikke "alarm 2" på lista (3 alarmer), eller så ringer den ikke når jeg ikke er hjemme. Vanskelig å si hva det kan være, da alarm 2 har samme innstillinger som alarm 1. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Danny92: Det hele kommer jo an på dekningen din! Hvis du ikke har 3G-dekning. Tele2 bruker forøvrig Netcom sitt nett såfremt du ikke bor i en by der de har egne antenner. Derfor står det netcom i tilleg til tele2 på telefonen. Jeg bor i Drammen. De burde ha 3G dekning der, ellers har jeg ikke noe bra dekning i det helle tatt. 1-3 streker bare.. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor gidder dere og bruke taskkiller? Ser ingen grunn til det da alle programmer går i "dvale" til de brukes. De tar ca 0.1% av prosessorkraften din av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå