Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nei, dette var innlegg nr. 4000 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nei fordi dette er innlegg 4002 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Nei. Men nok off-topic :> EDIT: Bilde: Endret 1. desember 2009 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Se oppe i høyre hjørnet til innleggene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hmm, den sier forskjellig. Rart. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Det er nok fordi den ikke teller trådstarters sin post, men nok offtopic Edit: Det khaffner sa under Endret 1. desember 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 På bildet du la ut vises antall SVAR ikke innlegg. Første innlegg regnes ikke som svar. Men NÅ er det nok off-topic Lenke til kommentar
Neoinfinity Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 TasKiller har kommet med oppdatering der det er ny hero-style-widget. Iconet viser antall program som kjører utover de som er fredet. Trykker du på ikonet så avslutter den disse programmene. Vil si dette er et must for Hero eiere. Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er det leveringsproblemer på HTC Hero om dagen? Ser det er så mange av de rimeligste stedene som er utsolgt. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 http://forum.xda-developers.com/showpost.p...p;postcount=193 Posten min på xda-developers, med bilder av HTC Sense med Android 2.1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Sleng ut bildene her også, er ikke alle som er medlemmer på det forumet Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) @Khaffner Det tenkte jeg ikke på Edit: Kommer med flere om noen strakser Edit2: Ingen som reagerte på overview-bildet av homescreen'ene Endret 1. desember 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ok alle Hero-eiere, gå inn på Settings --> About phone. Vennligst gjør dette før dere åpner spoileren. Har noen av dere "System updates" der? Jeg har bare Status, Legal information, System Tutorial, Model Number, Firmware version, Baseband version, Kernel version, Build number og Software version. Hva med dere? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Når det først er snakk om bilder... Hvordan kan man ta screenshots med HTC Hero? EDIT: khaffner, jeg har det samme som deg Endret 1. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) @2B'1 Jeg fulgte denne guiden her: http://www.altafsayani.com/2008/11/01/how-...-android-phone/ @khaffner Jepp, hadde det samme som deg. (da jeg brukte Android 1.5) Edit: Gjerne kom med spørsmål om Android 2.1-buildet hvis dere ønsker det, så kan jeg prøve å svare på de. Endret 1. desember 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
SvenSR Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Da sitter jeg og er klar til å bestille min Hero, men, hva ser jeg: Her finnes det skjermbeskyttere og fullbody-beskyttere osv... Har noen av dere erfaringer med noen av disse beskyttelsesfilmene? Tanker for og mot? Dersom man kjøper engelsk utgave, får man da oppdatert via nett til norsk/nordisk utgave av Android? SSR Endret 1. desember 2009 av SvenSR Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja, det er bare å oppdatere via HTC Sync så får du automatisk "Norsk utgave". Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 @khaffner Jepp, hadde det samme som deg. (da jeg brukte Android 1.5) Hvordan skal jeg da kunne oppdatere mobilen? Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Den legges vel ut på HTC Support (Android 2.1), hvis jeg ikke tar helt feil. Jeg synes at det er pussig at det ikke er System Updates inne på HTC Hero, selvom f.eks Sprint HTC Hero har det. Jeg brukte riktignok ikke det offisielle ROM'et fra HTC, men MoDaCo 2.9. Edit: Skrivefeil Endret 1. desember 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg ønsker å kunne overklokke og ha tilgang til betal-market. Holder det med å roote? Hvordan? Skal jeg legge inn det dere kaller Modaco mens jeg er i gang? Hva foreslår dere? Gi meg noen gode guider jeg kan følge edit: Og just in case det er relevant: Jeg kjører Ubuntu 9.10 64-bit edit: Eller skal jeg bare kjøre på med 2.1-leaken? Noen risiko der? Endret 1. desember 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå