Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

ARG! Sånn låse-applikasjon til tastelås (tegner et mønster for å få av tastelåsen) har bugga seg opp! Står jeg har tasta for mange ganger feil, og kommer ikke inn på telefonen. Står jeg kan sende en mail til min g-mail, men såklart så står det også at jeg taster inn feil mail og passord..

Må jeg installere ROMen på nytt for å få det til å fungere?

... Noen som veit hvordan? Kobler den til dataen, men skjer ikke noe, annet enn at den lader....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Tatt ut batteriet...

http://pocketnow.com/software-1/android-li...-windows-mobile

EDIT: Var ikke den ,men samme system.. For å låse opp tastelåsen måtte du dra en sånn kode..

Har også trykket og skrudd den av sånn som trugveaa sa.

Har trykket på alt, ingen ingenting fungerer.

EDIT: Fant litt av hva programmet kjører på her, men finner fortsatt ikke ut hva det heter... her er en del av kildekoden?, etter å ha søkt på mld som kommer når jeg prøver å låse opp.

- <string name="lockscreen_glogin_instructions">"To unlock,BREAKsign in with your Google account"</string>
Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Fant svaret her, men har et viktig stemmeklipp som jeg må spare på. Om jeg resetter til factory reset, mister jeg det da? Tatt opp via opptakeren som er innebygd.

Det jeg lurer på: Om man tar opp en ting, lagres det på minnekortet?

EDIT: Det ble dobbelpost, ja..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Fant svaret her, men har et viktig stemmeklipp som jeg må spare på. Om jeg resetter til factory reset, mister jeg det da? Tatt opp via opptakeren som er innebygd.

Det jeg lurer på: Om man tar opp en ting, lagres det på minnekortet?

EDIT: Det ble dobbelpost, ja..

Kan du ikke bare ta ut minnekortet og sette det i PC'n for å se om filene du trenger er der?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Niks

EDIT: så en med HTC hero som kan være snill å sjekke om lydfilen du tar opp lagrer seg på minnekortet?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd med min Hero, men det er noe jeg lurer på:

Er det mulig å få telefonen til å kun synkronisere mot Exchange mellom 8-16? Nokia N95 hadde en slik mulighet. Er litt lei av at det tikker in mail fra sjefen sent på kvelden.

Det samme gjelder også gmail, kunne vært greit at den ikke synkroniserte seg på dagtid for å få litt arbeidsro.

Lenke til kommentar
Jeg er kjempefornøyd med min Hero, men det er noe jeg lurer på:

Er det mulig å få telefonen til å kun synkronisere mot Exchange mellom 8-16? Nokia N95 hadde en slik mulighet. Er litt lei av at det tikker in mail fra sjefen sent på kvelden.

Det samme gjelder også gmail, kunne vært greit at den ikke synkroniserte seg på dagtid for å få litt arbeidsro.

Den nærmeste løsningen jeg kan bekrefte fungerer er å slå av (alle) notifications helt mellom to gitte tidspunkt. Du bruker programmet Locale til dette.

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg har valgt en HTC Hero istedet for en iPhone

1. Multitasking

iPhone kun kan klare en udfordring ad gangen ... Med HTC Hero er det en drøm at kunne tjekke mail, skifte til Google Maps, surfe en webside og smutte tilbage i Indbakken, uden at programmer skal åbne og lukke hele tiden.

2. Widgets

iPhone har ingen nemme genveje til dine data og informationer. Det skal være nemt at overskue din kalender, din dag og dine data direkte fra hjemmeskærmen. HTC Hero er som født til det!

3. Browseren

iPhones browser har aldrig hørt om Flash, (Kommer heller ikke i år 2011!) selvom 80 % af alle web sider har flashelementer, og hvor er fanebladene, så flere sider kan surfes på samme tid. HRC Hero har det selvfølgelig.

4. Afhængig af computer

iPhone er dybt afhængig af Apples andre produkter for at virke - på med USB-kablet og synkronisér med iTunes - og kun iTunes..

5. Ingen personlighed

Du kan købe et cover til en iPhone. Og det er så det. HTC Hero; "Hvad skulle der være?"

6. Open Source

iPhone er en boks der bare fungerer. Firmaet har 100 procent kontrol med alt. Med HTC Hero bygger producenten videre på en velprøvet, åben Android platform. Det giver spændende, innovative funktioner som f.eks Sense. Fejl erkendes også med det samme og bliver hurtigt rettet..

7 . Kommunikationsoversigt

HTC Hero har integreret kommunikationsoversigt, hvor du kan overskue dine e-mail, sms-beskeder, samtaleshistorik og statusopdateringer fra Facebook, Twitter og MySpace.

8. Foto & Video

Kameraet i iPhone 3GS er nogenlunde brugbart, men 5 Megapixel kameraet i HTC Hero er koblet op til de forskellige sociale tjenester og kontaktdatabase og det viser styrken i et åbnet system

19. Ingen hukommelses udvidelse

Iphone er født med en hukommelse der altid viser sig at være for lille. Hukommelsens på en HTC Hero smartphone kan du selv udvide efter dit behov , og batteriet kan du selv skifte.

10. Find selv på flere...og del dem med os andre

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar
Hvorfor jeg har valgt en HTC Hero istedet for en iPhone

1. Multitasking

iPhone kun kan klare en udfordring ad gangen ... Med HTC Hero er det en drøm at kunne tjekke mail, skifte til Google Maps, surfe en webside og smutte tilbage i Indbakken, uden at programmer skal åbne og lukke hele tiden.

2. Widgets

iPhone har ingen nemme genveje til dine data og informationer. Det skal være nemt at overskue din kalender, din dag og dine data direkte fra hjemmeskærmen. HTC Hero er som født til det!

3. Browseren

iPhones browser har aldrig hørt om Flash, (Kommer heller ikke i år 2011!) selvom 80 % af alle web sider har flashelementer, og hvor er fanebladene, så flere sider kan surfes på samme tid. HRC Hero har det selvfølgelig.

4. Afhængig af computer

iPhone er dybt afhængig af Apples andre produkter for at virke - på med USB-kablet og synkronisér med iTunes - og kun iTunes..

5. Ingen personlighed

Du kan købe et cover til en iPhone. Og det er så det. HTC Hero; "Hvad skulle der være?"

6. Open Source

iPhone er en boks der bare fungerer. Firmaet har 100 procent kontrol med alt. Med HTC Hero bygger producenten videre på en velprøvet, åben Android platform. Det giver spændende, innovative funktioner som f.eks Sense. Fejl erkendes også med det samme og bliver hurtigt rettet..

7 . Kommunikationsoversigt

HTC Hero har integreret kommunikationsoversigt, hvor du kan overskue dine e-mail, sms-beskeder, samtaleshistorik og statusopdateringer fra Facebook, Twitter og MySpace.

8. Foto & Video

Kameraet i iPhone 3GS er nogenlunde brugbart, men 5 Megapixel kameraet i HTC Hero er koblet op til de forskellige sociale tjenester og kontaktdatabase og det viser styrken i et åbnet system

19. Ingen hukommelses udvidelse

Iphone er født med en hukommelse der altid viser sig at være for lille. Hukommelsens på en HTC Hero smartphone kan du selv udvide efter dit behov , og batteriet kan du selv skifte.

10. Find selv på flere...og del dem med os andre

Ejensen. Synest at vår danske venn ligner mistenkelig på en "fanboy" ;-))

Lenke til kommentar

Ser av sporingen på posten.no at jeg muligens har telefonen min i morgen. :D

Det jeg lurer på er om det er flere her som har kjøpt telefonen fra Tele2 og som kan svare på om den kommer med operatørlås? Har i dag Telenor og det tar vel noe sånt som 7-14 dager å portere nummeret mitt. Litt kjedelig å sitte med telefonen uten å kunne bruke den. :p

Lenke til kommentar
Ser av sporingen på posten.no at jeg muligens har telefonen min i morgen. :D

Det jeg lurer på er om det er flere her som har kjøpt telefonen fra Tele2 og som kan svare på om den kommer med operatørlås? Har i dag Telenor og det tar vel noe sånt som 7-14 dager å portere nummeret mitt. Litt kjedelig å sitte med telefonen uten å kunne bruke den. :p

Fikk min fra tele2 idag, ingen operatørlås her :thumbup:

Lenke til kommentar

Brun eller hvit Hero mon tro?

Jeg har funnet ut at det er en Hero jeg må ha etter å ha lest opp og ned i mente i alle postene er i det siste, men jeg trenger et råd om fargevalg.

Selv liker jeg den hvite best, men så var innom en telebutikk for å ta dem i nærmere øyesyn og ekspeditøren der sa jeg burde ta en brun fordi den hvite ble veldig raskt ripet opp!?

Ripene ble visstnok også grå/svarte fordi den hvite lakken ble skrapt vekk.. Mørke riper på hvit telefon er jo ikke så fint, så jeg lurer på om noen har noen ripe-erfaringer?

ames :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...