Ejensen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Prøv WeFi Connect i App Market. Programmet finder og tilslutter sig hele tiden til det bedste wifi signal. Det burde havde være standard på Android, men så er det jo heldigt at vi har App market der i sidste uge passerede 15.000 app, så vi i dag er oppe på 16105 app totalt Endret 14. november 2009 av Ejensen Lenke til kommentar
huf Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Nokon som har problemer med vibratoren? Min virker litt "skranglete" i lyden nokre gongar når eg skriv meldingar med tastetrykkvibrasjon... Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Prøv WeFi Connect i App Market. Programmet finder og tilslutter sig hele tiden til det bedste wifi signal. Det burde havde være standard på Android Takk for tipset, skal prøves. Kom på et nytt problem, utvider listen min. Har hatt telefonen et par måneder minst, og har enda ikke oppgradert android, i påvente av en 1.6 eller 2.0 versjon med gode nok forbedringer. Her følger en liste jeg håper blir fikset: -På skolen har vi eduroam wifi, fordelt over flere trådløse punkter. Når jeg vandrer mellom disse trådløse sonene mister telefonen forbindelse, og vil ikke koble meg til igjen automatisk, jeg må inn i menyen og koble meg opp manuelt. -Hender jeg mister dekning, hender ofte rett etter jeg har lagt på etter en samtale. -Epostprogrammet klarer ikke lese html-formattert epost. -Bredere støtte for forskjellige videoformater, ikke bare videotype, men også størrelse. Vet jeg plages av mer, skal oppdatere når jeg kommer på det. Savner også en Opera Mobile versjon til android.. Vet det kommer, men ingen sier når?! -Fra jeg trykker "Install" i Market kan det ta en evighet før programmet begynner å laste ned. Hender jeg bare legger fra meg telefonen og håper på at appen er der i løpet av en viss tid. Suger hvis jeg trenger et program "nå". Lenke til kommentar
Ejensen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) wanna-B you have a probem.. Med wifi plejer det nemlig at gå rigtigt hurtigt med at downloade og installere app - hos mig kun fra 10-30 sekunder og så burde app være køreklart, så du har ganske rigtigt et problem, men jeg tror ikke det er Hero der er problemet, nok mere din router eller udbyder/simkort. Måske andre kan hjælpe dig. Firefox broweren også kaldet "Fennec" kommer meget snart til Android i en mobilversion , og den tror jeg bliver meget populær og også bedre end det vi har set hidtil.. http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&t=...c&start=180 http://gigaom.com/2009/10/19/on-mobile-pho...-nokia-android/ Endret 14. november 2009 av Ejensen Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ang konstant volum på samtalene så skal jeg teste det med høyttaler neste gang det høver slik. Browseren fungerer i alle fall strøkent så lenge jeg ikke bruker proxy i gprs-innstillingene (av en eller annen merkelig grunn så funket det ikke med wifi heller), men nå er det i alle fall greit Lenke til kommentar
Tripod Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 wanna-B you have a probem.. Med wifi plejer det nemlig at gå rigtigt hurtigt med at downloade og installere app - hos mig kun fra 10-30 sekunder og så burde app være køreklart, så du har ganske rigtigt et problem, men jeg tror ikke det er Hero der er problemet, nok mere din router eller udbyder/simkort. Måske andre kan hjælpe dig. Firefox broweren også kaldet "Fennec" kommer meget snart til Android i en mobilversion , og den tror jeg bliver meget populær og også bedre end det vi har set hidtil.. http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&t=...c&start=180 http://gigaom.com/2009/10/19/on-mobile-pho...-nokia-android/ Må si at jeg er litt imponert, sett litt på Fennec på n900 på youtube, ser lovende ut, vet ikke om det kan sammelingness med en eventuelt android hero versjon? Lenke til kommentar
Chriselv Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Har skjedd noe rart med Hero'n min. Jeg har hatt telefonen i omtrent 3 mnd. og i løpet av de siste ukene har batterikapasiteten plutselig økt kraftig. Nå er det over to døgn siden jeg har ladet mobilen, og den har blitt brukt til litt WiFi surfing, GPS (Co Pilot), musikk, samtaler og mye sms. Og det er fortsatt over 50 % igjen på batteriet. Noen andre som har opplevd noe liknende? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hmm.. Du må nok sende den til reparasjon! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Nå har ikke jeg lest hele tråden, men... Har noen av dere testet ut disse? - http://cgi.ebay.co.uk/WHITE-GENUINE-LEATHE...#ht_3285wt_1165 - http://cgi.ebay.co.uk/SOFT-WHITE-PREMIUM-P...#ht_3285wt_1165 - http://cgi.ebay.co.uk/LEATHER-CASE-PULL-UP...#ht_1037wt_1165 - http://cgi.ebay.co.uk/New-Leather-Pocket-C...2#ht_1451wt_994 Eller kanskje dere har noe annet beskyttelsesutstyr dere kan anbefale? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Fra tele2 følger det bare med 512 mb EDIT: Hmm... Synes jeg leste det, jeg. Usikker nå. Hvor har du fått vite det? Kan du/noen bekrefte/avkrefte det? Jeg er ikke langt unna å bestille en hvit en fra Tele2.no... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det fulgte med 2gb Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Det fulgte med 2gb Godt å høre! Jeg håper jeg får bestilt i morgen EDIT: Mitt innlegg nr. 2000 Endret 15. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 -Fra jeg trykker "Install" i Market kan det ta en evighet før programmet begynner å laste ned. Hender jeg bare legger fra meg telefonen og håper på at appen er der i løpet av en viss tid. Suger hvis jeg trenger et program "nå". Er visstnok ett kjent problem. For å starte nedlasting med en gang logg ut av Google talk, og deretter logg igjen. Da starter nedlasting med en gang for meg ihvertfall.. Lenke til kommentar
sirandrew214 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 -Fra jeg trykker "Install" i Market kan det ta en evighet før programmet begynner å laste ned. Hender jeg bare legger fra meg telefonen og håper på at appen er der i løpet av en viss tid. Suger hvis jeg trenger et program "nå". Er visstnok ett kjent problem. For å starte nedlasting med en gang logg ut av Google talk, og deretter logg igjen. Da starter nedlasting med en gang for meg ihvertfall.. Jeg har samme problem, men desverre har jeg aldri logget INN på Google talk... så det virker ihvertfall ikke for meg...så sant man ikke blir autologget på, med en default konto når man kjøper telefonen da?? Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har samme problem, men desverre har jeg aldri logget INN på Google talk... så det virker ihvertfall ikke for meg...så sant man ikke blir autologget på, med en default konto når man kjøper telefonen da?? Hadde aldri logget inn eller brukt google talk jeg heller, men det virker for meg nå å logge ut å så inn igjen. Kan ikke huske om jeg var automatisk innlogget første gang jeg gjorde dette, var mer opptatt av å få en nedlasting til å starte som hastet.. Er kanskje mulig marked bruker samme innlogging som google talk? Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Alt går vel over gmail-kontoen din, regner jeg med. Er du logget på nett og har registrert gmail-adressen din, er du logget på Google talk. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg er på jakt etter en liggende veske med beltefeste. Finner en del på eBay, men er ikke alltid nevnt om veskene er beregnet til USA´s Hero (Sprint?) eller vår Hero. Noen som har kjøpt en slik og vet hvilke som passer? Lenke til kommentar
Specs Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har et problem med tilkobling til mobilt nettverk etter at jeg (eller dvs jobben) porterte til NetCom fra Telenor. Tidvis (og hver morgen), virker det som om telefonen ikke helt har koblet seg til det mobile nettverket. Jeg kan ringe og sende SMS, men hvis jeg først forsøker å koble meg på internett over mobilt nettverk får jeg svar "Service not available". Været oppdaterer seg heller ikke til riktig lokasjon. Hvis jeg derimot går inn på 'Mobile nettwork settings' -> 'Network operators' og velger 'Select Autmoatically', så får jeg beskjeden "Registered on network", og alt fungerer perfekt. Ikke noen problemer med 3G datatrafikk etter dette. Inntil neste morgen eller en lang periode med inaktivitet. Hadde ikke det problemet før portingen. Bruker APN-settingene som oppgitt på Netcoms hjemmesider og tidligere her i tråden. NetCom har ingen forslag til hva som kan være galt, og ber meg kontakte HTC. Og de ber meg kontakte min operatør. Sukk. Altså håper jeg at den enorme kollektive brainpower her inne kan hjelpe meg. Det føles litt unødvendig å måtte inn i settings hver dag. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har 2 problemer med min Hero for øyeblikket. Epost-Widgeten takler ikke æ,ø og å. Ø blir til ø. Kan dette fikses? Screen Timeout-en resettes til 30 sekunder ca en gang daglig, vet ikke hva som utløser det. Hvordan kan jeg sikre at innstillingen blir der jeg setter den? Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 HTC support: "Kjære HTC kunde, Takk for din henvendelse. Vi er dedikert til å gi deg den beste service og kunne svare på dine spørsmål. Du sendte oss nylig en forespørsel 1.Prøv en hard reset først. http://www.hardreset.eu/index_en.html 2. Gå til forhandler for å sende inn på reperasjon Det er ikke alle funkjsoner Windows velger å med videre på WM 6.5 som har vært på tidligere versjoner desverre. Hvorfor vet vi ikke, bare windows. Hjelper dette ikke, vil jeg anbefale deg å besøke support området på vår hjemmeside. http://www.htc.com/www/support.aspx Eller du kan gå til : http://www.htc.com/select_country.htm, velg Norway og klikk på kundeservice. Du kan også kontakte Htc brukerstøtte på telefon 800 11576 for hjelp videre. Takk igjen for at du kontaktet HTC. Vennlig Hilsen Htc Europa brukerstøtte HTC Corp. Global Service Division" Fint standard svar det der, bare synd at de valgte "standard svaret" for feil tlf. Etter å ha presisert dette fikk jeg se hva HTC support var gode for utenfor deres faste "standard svar maler": Hei. Beklager men feil mail forje gang. Gå til en forhandler med telefonen, dette er en reperasjon sak og spørr om tiden der. Vi vet ikke reperasjonstiden forde det går igjennom verksted i Norge. Du kan også kontakte Htc brukerstøtte på telefon 800 11576 for hjelp videre. Takk igjen for at du kontaktet HTC. Vennlig Hilsen Htc Europa brukerstøtte HTC Corp. Global Service Division Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå