Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var endelig Heroen i hus! Makan til deilig mobil...

Har bare et par spørsmål.

1.Hvordan kan jeg finne ut om jeg har nyeste firmware?

2.Hvorfor er alle kontaktene mine lagret helt merkelig på telefonen? Det står bla. /1 etter alle personer.

1: Home-knappen --> menu-knappen --> Settings --> About Phone

Nyeste firmware er Android 1.5, men 2.0 er rett rundt hjørnet for Hero.

Siste build number er 2.73.405.5

Hvis det er kommet noe nytt må dere si fra!

2: Kontaktene mine var også rare, de kom fra en SE 890i. Da tok jeg likegjerne meg selv i nakken og lagde ny kontaktliste på google contacts basert på mine Facebook-kontakter, og disse synces med mobilen hver gang en legges til :)

edit: For fremgangsmåte kan dere lese siste innlegg her (mitt) og linken jeg postet

Takk for svar!

Men en ting til... Jeg skjønner ikke dette med sync av facebook kontakter. Hvordan gjør man egentlig dette? Hadde trodd den gjorde det av seg selv...

Lenke til kommentar
Men en ting til... Jeg skjønner ikke dette med sync av facebook kontakter. Hvordan gjør man egentlig dette? Hadde trodd den gjorde det av seg selv...

Jeg tror man bare kan ta en av gangen, dessverre :(

Personer -> "random kontakt" -> Oppdateringer og hendelser (en mann med en synkroniserings-runding ved siden av seg, nederst) -> Her dukker det opp en face-knapp for å koble kontakten til en facebook-konto :)

Endret av xdye
Lenke til kommentar

Jeg tror man bare kan ta en av gangen, dessverre :(

Klart den tar alle på en gang..

People -> mannen med synk-sirkelen på seg.. så får du opp alle den har greid å matche..

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Må bare anbefale droidpad og Gremote pro for dere som ønsker å styre pcene deres. Droidpad fungerer enten som jus eller joystick! Utrolig hendig. Litt tungvindt installasjon men fungerer som en drøm.

Gremote er en fjerndesktop som fks lar deg spille av musikk og filmer uten å være i nærheten av pcen. (Må være på samme nettverk men skal komme støtte for fjernstyring snart)

Last ned og kos dere! for meg er det svært deilig og sitte i sofaen og bytte film eller sang :)

Lenke til kommentar
Har fått tak i FlyScreen.

Lurte på om andre har det og har erfaringer med det?

Jeg hadde det i nesten en måned, men med blandede erfaringer. For å starte med det positive så syns jeg konseptet er spennende, at man kan sjekke en del av de viktigste funksjonene som f.eks meldinger uten å måtte gå helt inn på telefonen.

De negative endte opp med å veie tyngst for min del. For det første virker det som det krever en del ressurser, dette er vel nærmest selvsagt da den skal holde meldinger, facebook, twitter og rss'er oppdatert, men det kommer sikkert an på hvor mange av disse man velger å bruke. Det har en kalenderfunskjon, men den viser bare en hel månedskalender og ikke en liste over de neste avtalene. Det hendte også at den hang seg opp og at det tok tid før jeg fikk muligheten til å force close programmet. Jeg fant etterhvert ut at det ikke var verdt å beholde det og etter at det publiserte en link til en artikkel i aftenposten på facebook mens telefonen lå i lomma forsvant det for godt. Det eneste jeg savner nå er muligheten for å lese hele meldinger, og kanskje svare uten å måtte unlocke telefonen, men det er en mulighet jeg kan få med Handcent dersom savnet blir stort nok.

Endret av -Guardian-
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si jeg ser poenget med et ekstra belegg over skjermen. Har hatt min telefon i drøyt tre måneder nå, og den er fortsatt like fin. Med mindre man har tenkt å gni bilnøklene mot skjermen daglig i bukselommene, syns jeg det egentlig er ganske unødvendig.

For meg som jobber som industrimekaniker så synes jeg det er greit å ha ett slikt belegg over telefonen, slikt at jeg kan bruke den på jobb.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg flytte på snarveiene i de forskjellige screene? Jeg sliter med at de kun åpnes når jeg trykker og holder på de....

Det er i hovedvinduet jeg sliter med å få flyttet/slettet snarveiene...

Endret av railcat
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Fikk min helt i dag! :D

Burde jeg lade den i 3 timer som det står på pakken før jeg bruker den? Eller er det greit å skru den på og bruke den mens den lader? :)

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg flytte på snarveiene i de forskjellige screene? Jeg sliter med at de kun åpnes når jeg trykker og holder på de....

Jeg bare trykker rett ned på ikonet og venter til det endrer seg og får en grønn ramme rundt seg. For å dra det over til en annen scene, legg ikonet øverst til høyre/venstre (avhengig av hvor du vil ha det) og skift scene og dra ikonet ned igjen. Evt "remove" ikonet, og legg det til på nytt.

Lenke til kommentar

Hadde dette problemet selv rett etter jeg hadde oppdatert firmwaren. En restart gjorde susen ;)

Lenke til kommentar
Må bare anbefale droidpad og Gremote pro for dere som ønsker å styre pcene deres. Droidpad fungerer enten som jus eller joystick! Utrolig hendig. Litt tungvindt installasjon men fungerer som en drøm.

Gremote er en fjerndesktop som fks lar deg spille av musikk og filmer uten å være i nærheten av pcen. (Må være på samme nettverk men skal komme støtte for fjernstyring snart)

Last ned og kos dere! for meg er det svært deilig og sitte i sofaen og bytte film eller sang :)

Gremote pro virket veldig bra. Det gikk lett å installere, og styringen fungerte bra. Kjipt at man må betale for å bruke det mer enn 5 min per gang :/

Droidpad ville rett og slett ikke fungere. mange filer som manglet, så USB-driveren funket ikke. IP-en jeg fikk oppgitt på telefonen var negativ (altså -42 feks.) og datamaskinen klarte ikke finne telefonen. Men konseptet var jo bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...