Tripod Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvor i android systemet skal jeg trykke på menu for så å få opp valget? Prøvd på Contact-Menu der dukker det opp view som er det eneste som ligner. Mulig dette mangler i Hero. I standard Android har man hvertfall det valget når man trykker på menu i kontaktlista (Contacts appen). Eller at det kanskje mangler i 1.5? Lenke til kommentar
Neoinfinity Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg prøvd å laste opp en video til youtube som var ca 1 min lang. Fikk da beskjed om at maks størrelse var 3mb. Samme skjedde på en video som kun var 35s lang. Kan man baer laste opp videoer som er under 30 sekunder? Lenke til kommentar
Neoinfinity Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Bilde tatt rett fra kamera. Kontrast var satt til +1. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har hatt denne en uke nå og er veldig fornøyd Men hvordan i huleste får man proxy på den? Er på jobb jeg bruker den mest, så hadde vært kjekt med netttilgang der Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Bilde tatt rett fra kamera. Kontrast var satt til +1. Se det, er jo fra Vangen jo Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er imponert over Chess. Bestilte Heroen sent søndag kveld. Neimen lå den ikke på postkontoret idag... Det eneste problemet var at posten stengte før jeg kom hjem Men er det noen som har peiling på om det er mulig å kjøpe et etui til Heroen? En slags liten lomme man oppbevarer telefonen i? Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er imponert over Chess. Bestilte Heroen sent søndag kveld. Neimen lå den ikke på postkontoret idag... Det eneste problemet var at posten stengte før jeg kom hjem Men er det noen som har peiling på om det er mulig å kjøpe et etui til Heroen? En slags liten lomme man oppbevarer telefonen i? De har på Qxl til Fastpris; http://www.qxl.no/pris/mobil-tele/tilbehoe.../v/an584557738/ Så hvis du har konto der, så får du en billig veske Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Mine programmer: Faceboook Spotify Astro aTrackDog Barcode Scanner CardioTrainer Google Skymap Gule Sider Meebo IM NetCounter NewsRob Pinball Solitaire Varsel fra YR Wefi Connect Yrwidget Samme lista i spoiler med ein liten forklaring. Vis du ser programmer eg bruker som det finnes ein bedre versjon av så skrik ut! Faceboook - Vel... det er facebook... Spotify - Spotify, musikk Astro - Filebrowser aTrackDog - Program som holder styr på versjonene av programvaren du har lasta inn på telefonen din, og gir deg ei liste over program som kan oppdateres Barcode Scanner - Strekkode leser, du kan søke opp info om produkter av nesten alle slag. Også får å ta bilde av 3d strekkoder på skjermen for å laste ned programvare CardioTrainer - Dette har eg ikkje testa enda, eit eller anna treningsgreier Google Skymap - Bilde av himmelen på mobilen, fungerer med kompasset, ser stilig ut. Gule Sider - Når noken ringer, slår Gule Sider opp kontanten og viser navn og adresse. Du kan også søke etter nummer direkte i programmet. Meebo IM - Har ein heil rekke meldingsprogrammer som MSN, Gtalk, AIM Facebook etc NetCounter - Viser ein oversikt over 3g / wlan bruken. ( 665mb første dag med mobilen over 3g, takk gud for mobilt breibånd!) NewsRob - Nyheitsleser, RSS greie, funkerer med www.google.com/reader Pinball - Pinball spel Solitaire - Kabel spelet vi alle kjenner Varsel fra YR - Værvarsel Wefi Connect - Program som automagisk leiter opp trådlause nettverk og kobler seg til, og sjekker om han har internet på punktet. Yrwidget - Værvarsel, men syntes den andre greia 2 hakk lengre opp var bedre! Edit: Whops, feil tråd... shit happens Endret 10. november 2009 av Cornel Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Wefi Connectsnip... Jeg vil ikke helt anbefale det programmet. Har brukt det selv en del, men finner at det er en del nettverk det ikke vil koble seg til. Wifinder fungerer mye bedre etter min erfaring Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Wireless fungerer jo ræva uansett? Får ikke lasta ned via trådløse nettverk noen steder. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Slimda: da må du ha gjort noe rart. Fungerer fett hos meg. Jeg ser virkelig fram til Android 2.0 der batteribruken for hver app visstnok skal være oversiktlig. Cornel: Bruker gulesider app'en mye batteri? Har en del erfaring med at batteriet forsvinner raskt når man har mange apps/widgets kjørende i bakgrunnen. Og ... hvordan "rooter" man telefonen sin? Må man legge inn hacked-rom? Har lyst til å prøve et program som klokker ned cpu vesentlig når telefonen er idle, for å spare batteri. Men det krevde "rooted phone". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ikke jeg som har gjort noe rart. Er svært mange andre som har samme problem, også. Hos noen så fungerer det "smertefritt", mens hos noen fungerer det ikke i det hele tatt. Uansett hvilket trådløse nett jeg kobler meg på, får jeg ikke lastet ned en kilobit via nettsider. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Annet enn at jeg ikke fikk koblet til nettverket på skolen med Wefi connect, så har jeg ikke hatt noen som helst problemer med wifi. Wifinder funker perfekt, så her er det ikke noe "smertefritt", men faktisk helt og holdent smertefritt - punktum. Som på en hvilken som helst pc så kan det være defekte komponenter. Men har du testet WiFinder? Prøv det hvertfall Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hm. Hos meg funker både browsing og browsing av filshare. Lenke til kommentar
Ejensen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Nyt HTC Sync. værktøj for Hero, Tattoo og Magic – V2.0.8 HTC har netop frigivet en opdateret version af synkroniserings værktøjet HTC SYNC for følgende HTC Android telefoner; Magic, Hero og Tattoo PC ejere med den nye Windows 7, har som sædvanlig (og i lang tid fremover) problemer og vil endnu ikke kunne opdatere til det nye værktøj. og da jeg hører til den gruppe kan jeg desværre ikke fortælle hvordan forbedringen opleves .. Der tilbydes følgende forbedringer: 1. This update for HTC Sync provides more connectivity between your HTC Phone and PC. Still providing synchronization between your Outlook and your HTC Phone, we’ve added in media enhancements, syncing your contacts pictures along with their contact information. 2. Syncing now also syncs your HTC Phone’s time with your PC’s time and vice versa, providing the most accurate time for you, wherever, or whenever, you are. 3. Sync your phone with ease. Just plug in your HTC phone to your PC using a Mini (Or Micro) USB cable and watch as HTC Sync displays your model name and starts to sync your information for you. Gå til download her: http://www.htc.com/dk/SupportDownload.aspx...3&dl_id=756 Endret 11. november 2009 av Ejensen Lenke til kommentar
Neoinfinity Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Koster det like mye å laste opp som å laste ned? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Da var endelig Heroen i hus! Makan til deilig mobil... Har bare et par spørsmål. 1.Hvordan kan jeg finne ut om jeg har nyeste firmware? 2.Hvorfor er alle kontaktene mine lagret helt merkelig på telefonen? Det står bla. /1 etter alle personer. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Da var endelig Heroen i hus! Makan til deilig mobil...Har bare et par spørsmål. 1.Hvordan kan jeg finne ut om jeg har nyeste firmware? 2.Hvorfor er alle kontaktene mine lagret helt merkelig på telefonen? Det står bla. /1 etter alle personer. 1: Home-knappen --> menu-knappen --> Settings --> About Phone Nyeste firmware er Android 1.5, men 2.0 er rett rundt hjørnet for Hero. Siste build number er 2.73.405.5 Hvis det er kommet noe nytt må dere si fra! 2: Kontaktene mine var også rare, de kom fra en SE 890i. Da tok jeg likegjerne meg selv i nakken og lagde ny kontaktliste på google contacts basert på mine Facebook-kontakter, og disse synces med mobilen hver gang en legges til edit: For fremgangsmåte kan dere lese siste innlegg her (mitt) og linken jeg postet Endret 11. november 2009 av khaffner Lenke til kommentar
xdye Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Da har jeg også endelig fått heroen i hus. og jeg har også et par spørsmål 1. Noen som kan fortelle meg hvor/hvordan jeg laster ned nyeste oppdatering av HTC sync? Når jeg prøver å laste ned fra HTCs sider blir jeg bare send i en loop uten å få lastet ned filen :/ 2. Har det kommet et offisielt æøå-tastatur fra HTC/google? Evt. hvor kan jeg finne det? Takker på forhånd (PS: oh my, for en digg telefon. Har ikke merket noe som helst til tregheten som nevnes i reviews ol.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå