Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Hvor i android systemet skal jeg trykke på menu for så å få opp valget? Prøvd på Contact-Menu der dukker det opp view som er det eneste som ligner.

Mulig dette mangler i Hero. I standard Android har man hvertfall det valget når man trykker på menu i kontaktlista (Contacts appen).

Eller at det kanskje mangler i 1.5?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er imponert over Chess. Bestilte Heroen sent søndag kveld. Neimen lå den ikke på postkontoret idag... Det eneste problemet var at posten stengte før jeg kom hjem :(

Men er det noen som har peiling på om det er mulig å kjøpe et etui til Heroen? En slags liten lomme man oppbevarer telefonen i?

Lenke til kommentar
Er imponert over Chess. Bestilte Heroen sent søndag kveld. Neimen lå den ikke på postkontoret idag... Det eneste problemet var at posten stengte før jeg kom hjem :(

Men er det noen som har peiling på om det er mulig å kjøpe et etui til Heroen? En slags liten lomme man oppbevarer telefonen i?

De har på Qxl til Fastpris; http://www.qxl.no/pris/mobil-tele/tilbehoe.../v/an584557738/

Så hvis du har konto der, så får du en billig veske :)

Lenke til kommentar

Mine programmer:

Faceboook

Spotify

Astro

aTrackDog

Barcode Scanner

CardioTrainer

Google Skymap

Gule Sider

Meebo IM

NetCounter

NewsRob

Pinball

Solitaire

Varsel fra YR

Wefi Connect

Yrwidget

Samme lista i spoiler med ein liten forklaring.

Vis du ser programmer eg bruker som det finnes ein bedre versjon av så skrik ut!

Faceboook - Vel... det er facebook...

Spotify - Spotify, musikk

Astro - Filebrowser

aTrackDog - Program som holder styr på versjonene av programvaren du har lasta inn på telefonen din, og gir deg ei liste over program som kan oppdateres

Barcode Scanner - Strekkode leser, du kan søke opp info om produkter av nesten alle slag. Også får å ta bilde av 3d strekkoder på skjermen for å laste ned programvare

CardioTrainer - Dette har eg ikkje testa enda, eit eller anna treningsgreier

Google Skymap - Bilde av himmelen på mobilen, fungerer med kompasset, ser stilig ut.

Gule Sider - Når noken ringer, slår Gule Sider opp kontanten og viser navn og adresse. Du kan også søke etter nummer direkte i programmet.

Meebo IM - Har ein heil rekke meldingsprogrammer som MSN, Gtalk, AIM Facebook etc

NetCounter - Viser ein oversikt over 3g / wlan bruken. ( 665mb første dag med mobilen over 3g, takk gud for mobilt breibånd!)

NewsRob - Nyheitsleser, RSS greie, funkerer med www.google.com/reader

Pinball - Pinball spel

Solitaire - Kabel spelet vi alle kjenner

Varsel fra YR - Værvarsel

Wefi Connect - Program som automagisk leiter opp trådlause nettverk og kobler seg til, og sjekker om han har internet på punktet.

Yrwidget - Værvarsel, men syntes den andre greia 2 hakk lengre opp var bedre!

Edit: Whops, feil tråd... shit happens

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Slimda: da må du ha gjort noe rart. Fungerer fett hos meg.

Jeg ser virkelig fram til Android 2.0 der batteribruken for hver app visstnok skal være oversiktlig.

Cornel: Bruker gulesider app'en mye batteri? Har en del erfaring med at batteriet forsvinner raskt når man har mange apps/widgets kjørende i bakgrunnen.

Og ... hvordan "rooter" man telefonen sin? Må man legge inn hacked-rom? Har lyst til å prøve et program som klokker ned cpu vesentlig når telefonen er idle, for å spare batteri. Men det krevde "rooted phone".

Lenke til kommentar

Ikke jeg som har gjort noe rart. Er svært mange andre som har samme problem, også. Hos noen så fungerer det "smertefritt", mens hos noen fungerer det ikke i det hele tatt. Uansett hvilket trådløse nett jeg kobler meg på, får jeg ikke lastet ned en kilobit via nettsider.

Lenke til kommentar

Annet enn at jeg ikke fikk koblet til nettverket på skolen med Wefi connect, så har jeg ikke hatt noen som helst problemer med wifi. Wifinder funker perfekt, så her er det ikke noe "smertefritt", men faktisk helt og holdent smertefritt - punktum. Som på en hvilken som helst pc så kan det være defekte komponenter. Men har du testet WiFinder? Prøv det hvertfall

Lenke til kommentar

Nyt HTC Sync. værktøj for Hero, Tattoo og Magic – V2.0.8

HTC har netop frigivet en opdateret version af synkroniserings værktøjet HTC SYNC for følgende HTC Android telefoner;

Magic, Hero og Tattoo

PC ejere med den nye Windows 7, har som sædvanlig (og i lang tid fremover) problemer og vil endnu ikke kunne opdatere til det nye værktøj. og da jeg hører til den gruppe kan jeg desværre ikke fortælle hvordan forbedringen opleves ..

Der tilbydes følgende forbedringer:

1. This update for HTC Sync provides more connectivity between your HTC Phone and PC. Still providing synchronization between your Outlook and your HTC Phone, we’ve added in media enhancements, syncing your contacts pictures along with their contact information.

2. Syncing now also syncs your HTC Phone’s time with your PC’s time and vice versa, providing the most accurate time for you, wherever, or whenever, you are.

3. Sync your phone with ease. Just plug in your HTC phone to your PC using a Mini (Or Micro) USB cable and watch as HTC Sync displays your model name and starts to sync your information for you.

Gå til download her:

http://www.htc.com/dk/SupportDownload.aspx...3&dl_id=756

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar

Da var endelig Heroen i hus! Makan til deilig mobil...

Har bare et par spørsmål.

1.Hvordan kan jeg finne ut om jeg har nyeste firmware?

2.Hvorfor er alle kontaktene mine lagret helt merkelig på telefonen? Det står bla. /1 etter alle personer.

Lenke til kommentar
Da var endelig Heroen i hus! Makan til deilig mobil...

Har bare et par spørsmål.

1.Hvordan kan jeg finne ut om jeg har nyeste firmware?

2.Hvorfor er alle kontaktene mine lagret helt merkelig på telefonen? Det står bla. /1 etter alle personer.

1: Home-knappen --> menu-knappen --> Settings --> About Phone

Nyeste firmware er Android 1.5, men 2.0 er rett rundt hjørnet for Hero.

Siste build number er 2.73.405.5

Hvis det er kommet noe nytt må dere si fra!

2: Kontaktene mine var også rare, de kom fra en SE 890i. Da tok jeg likegjerne meg selv i nakken og lagde ny kontaktliste på google contacts basert på mine Facebook-kontakter, og disse synces med mobilen hver gang en legges til :)

edit: For fremgangsmåte kan dere lese siste innlegg her (mitt) og linken jeg postet

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

Da har jeg også endelig fått heroen i hus. og jeg har også et par spørsmål :)

1. Noen som kan fortelle meg hvor/hvordan jeg laster ned nyeste oppdatering av HTC sync? Når jeg prøver å laste ned fra HTCs sider blir jeg bare send i en loop uten å få lastet ned filen :/

2. Har det kommet et offisielt æøå-tastatur fra HTC/google? Evt. hvor kan jeg finne det?

Takker på forhånd :)

(PS: oh my, for en digg telefon. Har ikke merket noe som helst til tregheten som nevnes i reviews ol.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...