Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ExportContacts er egnailt!

 

Sleng dei ut på sd kortet, last dei opp til google, og sync med google etterpå!

 

Alttid oppdatert!

 

Bare jeg som ikke ser nytten i det programmet, hvis hensikten er å synkronisere kontakter, eller ta backup? Telefonen har jo automatisk synkronisering av kontakter mot google, så du vil alltid ha en backup. Uten tilleggsprogram. Eller plugg den i pcen og synkroniser mot outlook eller lagre som vcards. Skjønner ikke problemet.

Lenke til kommentar

Av og til det ikkje funker å få synka kontaktene.

Vis dei blir oppretta på telefonen med HTC Sync f.eks så hadde eg problemer med å synkronisere dei vidre til Google.

 

Men når eg tok det mede export --> sd kort --> min pc --> google --> telefon igjen så funka det fint!

 

Nå i framtida trenger man kun googe sync når det funker seffølelig

 

Finnes det eit programm eller innstlling som seier at den kun skal få lov til å gå på nett mellom 17.00 og 07.00 på EDGE/3g og vis han vil på nett i den tida så skal han bruke wlan.

 

Har mobilt breibånd, Kveld og helg...

 

Også gjerne at den lasta ned all eposten når han var på wlan eller kvelden!

Endret av datating
Flettet sammen to innlegg.
Lenke til kommentar
Resistiv = Trykkskjerm, skjermen må trykkes fysisk ned. Fordelen her er at du kan bruke en stylus for å skrive på skjermen, du kan også bruke f.eks hansker.

 

Kapasitiv = Skjermen reagerer på kapasitansen i fingrene dine. Du får bedre følsomhet i skjermen siden du slipper å trykke den ned + bedre nøyaktighet men igjen. Det er kun fingrene dine du kan bruke når du skal skrive.

 

Har selv hatt både iPhone (kapasitiv) og Nokia 5800 (resistiv) og for å si det sånn, jeg skal aldri ha noe annet en kapasitiv igjen.

 

Takk for en oppklaring, da er det klart at Hero blir valgt foran Tattoo. :)

Lenke til kommentar
Angående google sync. Hvordan ungå å vise epostkontakter fra gmail i kontaktlisten på hero? Har gått på vis hakke av kun på google. Der ligger jo alle number lagret. Det som skjer er at epost kontaktene også dukker opp?

Dette du mener?

Menu -> Display group -> Contacts with phone numbers

 

urban brown står det HTC Hero Urban Brown, mens på den hvite står det HTC Hero Absolute White - Nordisk

 

Har jeg gått på en smell, nå? :(

Min hadde engelsk OS når jeg fikk den, flasha over til norsk kort tid etter jeg fikk den

 

Takk. Hvordan gjøres dette?

Last ned morelocale eller customlocale, der kan du endre dette

Han mener vel heller å installere oppdateringen til HTC. Får man ikke norsk språk da? Det er vel denne?

http://www.htc.com/no/SupportDownload.aspx...2&dl_id=671

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Finner ut av det :>

Starter med oppdateringen, kommer det ikke norsk språk prøver jeg morelocale. Tusen takk for hjelpen alle sammen :)

 

.. Fått sporingsnr osv, men pakken er ikke levert til posten.. :(

Lenke til kommentar
Angående google sync. Hvordan ungå å vise epostkontakter fra gmail i kontaktlisten på hero? Har gått på vis hakke av kun på google. Der ligger jo alle number lagret. Det som skjer er at epost kontaktene også dukker opp?

Dette du mener?

Menu -> Display group -> Contacts with phone numbers

 

urban brown står det HTC Hero Urban Brown, mens på den hvite står det HTC Hero Absolute White - Nordisk

 

 

 

Har jeg gått på en smell, nå? :(

Min hadde engelsk OS når jeg fikk den, flasha over til norsk kort tid etter jeg fikk den

 

Takk. Hvordan gjøres dette?

Last ned morelocale eller customlocale, der kan du endre dette

Han mener vel heller å installere oppdateringen til HTC. Får man ikke norsk språk da? Det er vel denne?

http://www.htc.com/no/SupportDownload.aspx...2&dl_id=671

 

Hvor i android systemet skal jeg trykke på menu for så å få opp valget? Prøvd på Contact-Menu der dukker det opp view som er det eneste som ligner.

Endret av Tripod
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...