trygveaa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er det mulig å se hvor mange utgående samtaler jeg har hatt og hvor mange minutt jeg har ringt for? Last ned Phonalyzr. Under Usage summary i den viser den hvertfall antall utgående og inngående samtaler, og total ringetid. Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ExportContacts er egnailt! Sleng dei ut på sd kortet, last dei opp til google, og sync med google etterpå! Alttid oppdatert! Bare jeg som ikke ser nytten i det programmet, hvis hensikten er å synkronisere kontakter, eller ta backup? Telefonen har jo automatisk synkronisering av kontakter mot google, så du vil alltid ha en backup. Uten tilleggsprogram. Eller plugg den i pcen og synkroniser mot outlook eller lagre som vcards. Skjønner ikke problemet. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Av og til det ikkje funker å få synka kontaktene. Vis dei blir oppretta på telefonen med HTC Sync f.eks så hadde eg problemer med å synkronisere dei vidre til Google. Men når eg tok det mede export --> sd kort --> min pc --> google --> telefon igjen så funka det fint! Nå i framtida trenger man kun googe sync når det funker seffølelig Finnes det eit programm eller innstlling som seier at den kun skal få lov til å gå på nett mellom 17.00 og 07.00 på EDGE/3g og vis han vil på nett i den tida så skal han bruke wlan. Har mobilt breibånd, Kveld og helg... Også gjerne at den lasta ned all eposten når han var på wlan eller kvelden! Endret 10. november 2009 av datating Flettet sammen to innlegg. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Resistiv = Trykkskjerm, skjermen må trykkes fysisk ned. Fordelen her er at du kan bruke en stylus for å skrive på skjermen, du kan også bruke f.eks hansker. Kapasitiv = Skjermen reagerer på kapasitansen i fingrene dine. Du får bedre følsomhet i skjermen siden du slipper å trykke den ned + bedre nøyaktighet men igjen. Det er kun fingrene dine du kan bruke når du skal skrive. Har selv hatt både iPhone (kapasitiv) og Nokia 5800 (resistiv) og for å si det sånn, jeg skal aldri ha noe annet en kapasitiv igjen. Takk for en oppklaring, da er det klart at Hero blir valgt foran Tattoo. Lenke til kommentar
Tripod Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Angående google sync. Hvordan ungå å vise epostkontakter fra gmail i kontaktlisten på hero? Har gått på vis hakke av kun på google. Der ligger jo alle number lagret. Det som skjer er at epost kontaktene også dukker opp? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Takk for en oppklaring, da er det klart at Hero blir valgt foran Tattoo. Bare hyggelig. Tror du gjør det smart i å velge Hero Lenke til kommentar
Phasmatic Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 urban brown står det HTC Hero Urban Brown, mens på den hvite står det HTC Hero Absolute White - Nordisk Har jeg gått på en smell, nå? Min hadde engelsk OS når jeg fikk den, flasha over til norsk kort tid etter jeg fikk den Takk. Hvordan gjøres dette? Last ned morelocale eller customlocale, der kan du endre dette Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Angående google sync. Hvordan ungå å vise epostkontakter fra gmail i kontaktlisten på hero? Har gått på vis hakke av kun på google. Der ligger jo alle number lagret. Det som skjer er at epost kontaktene også dukker opp? Dette du mener? Menu -> Display group -> Contacts with phone numbers urban brown står det HTC Hero Urban Brown, mens på den hvite står det HTC Hero Absolute White - Nordisk Har jeg gått på en smell, nå? Min hadde engelsk OS når jeg fikk den, flasha over til norsk kort tid etter jeg fikk den Takk. Hvordan gjøres dette? Last ned morelocale eller customlocale, der kan du endre dette Han mener vel heller å installere oppdateringen til HTC. Får man ikke norsk språk da? Det er vel denne? http://www.htc.com/no/SupportDownload.aspx...2&dl_id=671 Endret 10. november 2009 av trygveaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Finner ut av det :> Starter med oppdateringen, kommer det ikke norsk språk prøver jeg morelocale. Tusen takk for hjelpen alle sammen .. Fått sporingsnr osv, men pakken er ikke levert til posten.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ingen som har funnet noen løsning til Trådløs-problemet hos Heroen? Lenke til kommentar
Neoinfinity Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Blir bare mer og mer forelsket i min helt. Beste dingsen jeg har hat noengang. <3 kan forresten sterkt anbefale SMS popup. Genialt program. Endret 10. november 2009 av 1978 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Du bruker ikke en taskmanager alá TasKiller? Hvis du gjør det vil jeg anbefale å ikke gjøre det. Jo. det aner meg at det er problemet. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 HTC Sync finner plutselig ikke Heroen min, det ståre bare ikke tilkoblet. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 HTC Sync finner plutselig ikke Heroen min, det ståre bare ikke tilkoblet. Noen som har noen forslag? Jeg sliter med det samme. Dette gjelder både på windows XP og Vista for meg Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Prøvd å reinstallere HTC Sync? Endret 10. november 2009 av huf Lenke til kommentar
Eliah Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Mulig dette er svart på før, men finnes det noen mulighet for å bare vise kontakter med telefonnr? Vet det skal finnes på standard android men klarer ikke å finne det på HERO'en. Er litt kjedelig når jeg synker den opp mot gmail Lenke til kommentar
Tripod Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Angående google sync. Hvordan ungå å vise epostkontakter fra gmail i kontaktlisten på hero? Har gått på vis hakke av kun på google. Der ligger jo alle number lagret. Det som skjer er at epost kontaktene også dukker opp? Dette du mener? Menu -> Display group -> Contacts with phone numbers urban brown står det HTC Hero Urban Brown, mens på den hvite står det HTC Hero Absolute White - Nordisk Har jeg gått på en smell, nå? Min hadde engelsk OS når jeg fikk den, flasha over til norsk kort tid etter jeg fikk den Takk. Hvordan gjøres dette? Last ned morelocale eller customlocale, der kan du endre dette Han mener vel heller å installere oppdateringen til HTC. Får man ikke norsk språk da? Det er vel denne? http://www.htc.com/no/SupportDownload.aspx...2&dl_id=671 Hvor i android systemet skal jeg trykke på menu for så å få opp valget? Prøvd på Contact-Menu der dukker det opp view som er det eneste som ligner. Endret 10. november 2009 av Tripod Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg sleit med sync på win7 og XP. Løsningen var... Restart av telefonen. I begge tilfeller. Ang problemer med trådløs hadde jeg også det. Problemer med å koble til forskjellige krypterte nettverk. Lasta ned WiFinder, og alle problemer var løst. Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er det noen av dere som har hatt Iphone 3g, og byttet til Hero, og er fornøyd? Vurdere å gjøre det nå Og hvor mange farger har skjermen? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvor i android systemet skal jeg trykke på menu for så å få opp valget? Prøvd på Contact-Menu der dukker det opp view som er det eneste som ligner. Mulig dette mangler i Hero. I standard Android har man hvertfall det valget når man trykker på menu i kontaktlista (Contacts appen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå