Phasmatic Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg sliter forresten også med at nettleseren henger seg opp helt i starten av innlastingen av nettsider. Vil si den gjør det i 9/10 tilfeller, så må nesten alltid stoppe innlastingen og så taste inn addressen på nytt... Noen som har en idé/fiks? Ikke bruk taskkiller til å drepe browserprosessen. Faktisk avinstaller advanced taskkiller o.l. Når det er gjort restart telefonen, og alt skal fungere bra Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 urban brown står det HTC Hero Urban Brown, mens på den hvite står det HTC Hero Absolute White - Nordisk Har jeg gått på en smell, nå? Min hadde engelsk OS når jeg fikk den, flasha over til norsk kort tid etter jeg fikk den Takk. Hvordan gjøres dette? Gå til HTC.com og velg kundeservice, last ned rom oppdatering... http://www.htc.com/no/supportdownloadlist....=sd&cat=all Merk at alt som ikkje er lagra på minnekortet forsvinner fra telefonen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Men om jeg gjør det med en gang jeg får telefonen så mister jeg altså ikke noe? Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nei, selvsagt ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hehe, tenkte mer om det lå f.eks ringetoner, meldingstoner osv som forsvant Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Som sagt tidligere, nei, du vil ikke miste noe slikt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Skjønte det Takk for svar Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er det noen metode for å ta backup av telefonen (særlig kontakter) over på minnekortet? Jeg har nemlig lagt inn hele kontaktlista manuelt fordi jeg ikke fikk overført dette fra den gamle tlf, og jeg har lite lyst til å gjøre dette igjen... Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) @Hugo_Hardnuts Det eneste programmet jeg kommer på nå er, MyBackUp (trial)/MyBackUp Pro Edit: Link - http://www.androlib.com/r.aspx?r=Mybackup Edit2: Anbefaler ExportContacts som ksolheilm nevner under hvis du bare er ut etter å backe opp kontaktene gratis! Endret 9. november 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
ksolheim Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Er det noen metode for å ta backup av telefonen (særlig kontakter) over på minnekortet? Jeg har nemlig lagt inn hele kontaktlista manuelt fordi jeg ikke fikk overført dette fra den gamle tlf, og jeg har lite lyst til å gjøre dette igjen... ExportContacts utviklet av Rishi Srivatsavi lagrer kontaktene dine som en CSV fil på sd-kortet. CSV filen er også kompatibel med Contacts i gmail, så du kan lett importere de der. Endret 9. november 2009 av ksolheim Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er det noen metode for å ta backup av telefonen (særlig kontakter) over på minnekortet? Jeg har nemlig lagt inn hele kontaktlista manuelt fordi jeg ikke fikk overført dette fra den gamle tlf, og jeg har lite lyst til å gjøre dette igjen... Synke opp mot google? Så får du den tilbake etterpå. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ExportContacts er egnailt! Sleng dei ut på sd kortet, last dei opp til google, og sync med google etterpå! Alttid oppdatert! Lenke til kommentar
news24 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Her er et fotoalbum som viser hva kameraet til HTC Hero virkelig er god for: http://www.flickr.com/photos/mboffin/ MERK: Det er bare de 6 første bildene som er tatt med Hero Endret 9. november 2009 av news24 Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Største forskjellen mellom Hero og Tattoo vil jeg si er skjermen. Hero har en kapasitiv skjerm på 480x320 piksler mens tattoo har en resistiv skjerm på 240x320. Dette er det jeg kan se utifra spesifikasjonene også. Kapasativ vs. resistiv, hva er forskjellene her? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Resistiv = Trykkskjerm, skjermen må trykkes fysisk ned. Fordelen her er at du kan bruke en stylus for å skrive på skjermen, du kan også bruke f.eks hansker. Kapasitiv = Skjermen reagerer på kapasitansen i fingrene dine. Du får bedre følsomhet i skjermen siden du slipper å trykke den ned + bedre nøyaktighet men igjen. Det er kun fingrene dine du kan bruke når du skal skrive. Har selv hatt både iPhone (kapasitiv) og Nokia 5800 (resistiv) og for å si det sånn, jeg skal aldri ha noe annet en kapasitiv igjen. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Grr.. Jeg sliter litt med kalender og vekkerklokke. Jeg syncer kalenderen med exchange, og plutselig kan telefonen slutte å trigge alarmer i det store og hele. Hvis jeg oppretter den på telefonen kan reminders fungere en stund, for så å ikke fungere i det heletatt etterpå. Lurer på om det er exchange sync mellom flere klienter som fucker det opp. Men jeg hadde ikke dette problemet på SE K850i. Vekkerklokken er heller ikke god. Har en 3-4 alarmer stående på, men bare 2 av dem kan funke. Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Grr..Jeg sliter litt med kalender og vekkerklokke. Jeg syncer kalenderen med exchange, og plutselig kan telefonen slutte å trigge alarmer i det store og hele. Hvis jeg oppretter den på telefonen kan reminders fungere en stund, for så å ikke fungere i det heletatt etterpå. Lurer på om det er exchange sync mellom flere klienter som fucker det opp. Men jeg hadde ikke dette problemet på SE K850i. Vekkerklokken er heller ikke god. Har en 3-4 alarmer stående på, men bare 2 av dem kan funke. Du bruker ikke en taskmanager alá TasKiller? Hvis du gjør det vil jeg anbefale å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Ejensen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Kender du Getjar? Det er en " noget kulørt og farverig "side med både gratis og betalings app som idag er det 2. største app marke (Apple er størst) og hvor alle OS er repræsenteret Idag er der allerede mere end 730 apps til Hero (Android) så der er nok at gå i gang med.. Værd opmærksom på at kvaliteten mildt sagt er meget svingende og mange apps er forbudt for mindre børn. På getjar finder du også naturfilm Besøg http://www.getjar.com/ via din mobil og siden vil derefter automatisk registrere hvilken telefon og OS du benytter Endret 11. november 2009 av Ejensen Lenke til kommentar
Neoinfinity Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er det mulig å se hvor mange utgående samtaler jeg har hatt og hvor mange minutt jeg har ringt for? Lenke til kommentar
jahnove26 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hei! Har lest side opp og side ned på denne tråden, og har bestemt meg for å kjøpe en HTC Hero. Men det er to ting jeg lurer på...har undersøkt litt i forhold til skype og google voice, og det jeg lurer på er; Er det noen tjenester tilgjengelig for android på det nåværende tidspunkt hvor jeg kan ringe og sende meldinger gratis eller for en lavere pris over nett, uten å gå via netcom? Vurderer nemlig netcoms iconnect, med fri nett..og tenkte derfor å bruke nettet for å ringe og sende meldinger for å spare inn på forbruket. Ønsker helst at når jeg ringer folk, så dukker mitt navn og nummer opp (som vanlig) og samme i forhold til sms. At det kommer fra mitt nummer da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå