masterj Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hei alle, jeg har et lite spørsmål annegående den trafikksviseren på "notifications bar"'en. Ved siden av dekningsmåleren så er det en H med pil opp og ned. Noen ganger bytter den seg til en E. Er det noen oversikt over hva dette betyr? har lett i manualen men fant ikke noe info der. takk! Dette viser bare om du har Edge eller HSDPA dekning. Vises bare når datatrafikk er aktivert. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er det noen måte å få Google contacts til å slutte å legge til rubbel og bit av epostadresser under "All contacts"? Plagsomt at den skal synce alle rare [email protected] adressene f.eks (norsk) Personer -> Grupper -> Menu knapp -> Synkroniser grupper -> slå av "synkroniser alle kontakter". Etter en periode (tok en times tid hos meg) vil de forsvinne. Og ang "5 minutter å slette" - ya right, var flere hundre som randt inn der.. Lenke til kommentar
sjakk-mats Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Dette er vist hva de betyr: The different modes are: G - GPRS (32-40kbps) E - EDGE (~96kbps) 3G - 3rd Generation (128-320kbps) H - HSDPA (1.2Mbps-7.2Mbps) Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Noen ganger når jeg aktiverer mobil-data så fungerer det ikke. Jeg er da nødt til å reboote telefonen, noen andre som har samme problem og vet hva dette kommer av? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Morsomt å se hvordan Chess senker prisene på Hero. Tror de har senket den ganske bra de siste ukene, en hundrelapp av gangen Det er vel ingen som matcher dem for øyeblikket... Lenke til kommentar
Oh_mega Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Har nå bestilt Hero Har noen anbefalinger på minnekort til denne og beskyttelsesfilm? Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Har nå bestilt Hero Har noen anbefalinger på minnekort til denne og beskyttelsesfilm? HTC sin beskyttelsesfilm er god og ganske billig :-) ca 149 for 2 filmer som holder ganske godt ellers er det anbefalt å få et klasse 6 minnekort. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 kanskje dumt spørsmål, men som ikke spør får ikke svar.. er det mulig å streame over nettverk hvis man kobler til med usb-pluggen i pc'en under lading? Lenke til kommentar
Haxxo Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Da ver HERO i hus... 3200kr uten binding, levert på døra... fra 38 mobile... Er fornøyd med prisen hverfall. Hvordan er det med toll og slikt da , sendte han med Fedex? Ja de sende Med Fedex... Den ble ikke stoppet i tollen hvertall... Men den skal jo ikke tolles... Men jeg skulle egentlig betalt MVA. på 25%... Men slapp det... Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er vel strengt tatt ikke noe du slipper, men noe du står ansvarlig for å gjøre selv. At det ikke ble oppdaget ved import fratar deg ikke plikten... Lenke til kommentar
gwh Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tar et lite veddemål på at noe "uventet" dukker opp i posten innen de nærmeste 30 dagene.... Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Tar et lite veddemål på at noe "uventet" dukker opp i posten innen de nærmeste 30 dagene.... Jeg skygger unna både UPS, FedEX og DHL når jeg kjøper ting på nett, de tar pærverse gebyrer og man slipper nesten aldri unna moms heller. Jeg velger derfor sjeldent å bestille varer fra USA, men velger heller England (royal mail) eller Hong Kong (div kinesiske befraktere), har til dags dato enda ikke betalt moms på varer jeg har bestilt fra disse landene Tror også det dukker opp et lite hyggelig brev i postkassa hans innen få uker Endret 16. oktober 2009 av ArcticOC Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Da ver HERO i hus... 3200kr uten binding, levert på døra... fra 38 mobile... Er fornøyd med prisen hverfall. Hvordan er det med toll og slikt da , sendte han med Fedex? Ja de sende Med Fedex... Den ble ikke stoppet i tollen hvertall... Men den skal jo ikke tolles... Men jeg skulle egentlig betalt MVA. på 25%... Men slapp det... Mva gebyret vil/kan bli ettersendt, så ikke bli alt for glad enda:) Hvis ikke pakken var registret med en sum over 200kr eller ikke registret noen sum i det heletatt, slipper du nok unna. Endret 16. oktober 2009 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
gwh Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 så lite spørsmål igjen. Hvordan er det å rydde opp i/fjerne de bokmerkene som var preinstallert på telefonen? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva bruker man til å scanne alle de der kode-tegningene med link til apps? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva bruker man til å scanne alle de der kode-tegningene med link til apps? Barcode scanner, finnes på market Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Må bare skryte litt av www.clearprotector.com (De selger beskyttelse film på ebay til HTC hero). Det er 20 dager siden jeg kjøpte varen fra dem, den ble sendt dagen etterpå men har aldri kommet frem. Så jeg kontaktet dem igår, de ba meg sjekke att informasjonen de hadde stemte så sende de jaggu meg en ny pakke med sporing!!! Utrolig bra Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Må bare skryte litt av www.clearprotector.com (De selger beskyttelse film på ebay til HTC hero). Det er 20 dager siden jeg kjøpte varen fra dem, den ble sendt dagen etterpå men har aldri kommet frem. Så jeg kontaktet dem igår, de ba meg sjekke att informasjonen de hadde stemte så sende de jaggu meg en ny pakke med sporing!!! Utrolig bra ja, det må man si:) Lenke til kommentar
Tripod Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Da ver HERO i hus... 3200kr uten binding, levert på døra... fra 38 mobile... Er fornøyd med prisen hverfall. Hvordan er det med toll og slikt da , sendte han med Fedex? Ja de sende Med Fedex... Den ble ikke stoppet i tollen hvertall... Men den skal jo ikke tolles... Men jeg skulle egentlig betalt MVA. på 25%... Men slapp det... Sorry mente såklart mva, hvordan gikk det fikk du no ettersendt? Lenke til kommentar
ogrong Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 WiFi - jeg har problemer med at trådløstilkoblingen "henger seg opp". Er tilkoblet trådløst, men tilkoblingen virker ikke. Da må mobilen restartes og da virker det igjen. Noen andre som har et slikt problem evt. noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå