Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er heroen god til film og multimedia? Kameraet er ikke viktig.

Har lest tester men greier liksom ikke å bli overbevist for en av de tlfene

Nå er ikke jeg noen ekspert men;

Film blir helt sikkert bedre på en oled, når det er sagt så er jeg ganske fornøyd med det jeg har brukt den til. Litt slitsomt å måtte konvertere filmer, men det er bra.

Musikk har jeg faktisk ikke testet annet enn spotify! Men lyd kvaliteten er knall!

Lenke til kommentar
Skal jeg gå for samsung Jet eller Hero? Trenger ikke sånne fanbois kommentarer. :)

Gå for Samsung du...

Kanskje en liten begrunnelse hadde vært greit?

Poenget mitt var at det blir litt for dumt og spørre om jeg skal kjøpe ditt eller datt. Sannsynligvis er den ingen eller få som har prøvd den andre telefonen som ble nevnt etter som VI har htc hero. For det andre har hver telefonkjøper forskjellige behov. Det vil si at det som JEG mener er viktig for en telefon nødvendigvis ikke trenger å være viktig for han som spørr. Når han spørr dumt, så kan vi svare dumt. Når det kommer til om en kommenterer om bør velge den ene telefonen kontra den andre bør en ha god kjennskap til begge telefonene. En kan ikke bedømme en telefon kun ut ifra sine spesifikasjoner. Dersom kamera for eksempel er viktig for han som spurte, så er absolutt ikke hero den rette telefonen.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Har nevnt att ikke kamera er viktig. Og det blir ikke for dumt å spørre ut om heroen da dette er en tråd for den. Jeg trengte litt info om telefonen som jeg ikke finner ut ved å se på spec'sa, og da er vel dette det rette stedet? Eller tok jeg feil?

Ja dette er rette stedet:) Og ingenting feil med spm ditt! Finnes ikke dumme spm, bare dumme svar, noe en post tidligere bekreftet.

Skal man ut med 4-5k for en tlf er det viktig å undersøke og tenke seg nøye om. Ikke minst lytte til erfaringer og andres meninger:)

Lenke til kommentar
Mulig dette er et gammelt tema, men noen som vet hvordan man får Heroen til å holde seg "våken" når man ringer/snakker i telefonen?

Last ned et program som heter Power Manager fra fra Market så skal du ha valget der. Men vært oppmerksom på at du ikke må komme borti skjermen mens du er i en telefon f.eks. Har en kompis som klaget over at telefonen plutselig la på etter 10-20 sekunder under de fleste samtalene, etterhvert fant han ut at det var fordi han la telefonen inntill kinnet før skjermen hadde skrudd seg av. :p

Lenke til kommentar
(vet ikke om den er posta her tidligere though). Selv om han tilsynelatende har en ganske gammel versjon av Heroen skryter han mye av den og etter min tolkning er den bedre enn iPhone på det meste (det er en test mellom iPhone 3GS og Hero. Selv om jeg aldri har vurdert iPhone så er det morsomt å se at en som tydeligvis er nokså Applefan (anmelderen altså) gir mange poeng til Hero). Jeg har riktignok ikke sett alle 3 delene ennå, men for de som sitter på gjerdet kan det være morsomt å se litt nærmere på hvordan telefonen fungerer. Jeg tør nesten si at den har dytta meg ned fra gjerdet. Nå må jeg bare bestemme hvilken farge jeg skal ha.

(Men jeg lurer fortsatt på det jeg spurte om litt tidligere om noen ønsker å svare ;) )

Kjempebra review det der, såg alle tre delene av "dogfighten" forrige uke, ble overbevist! Nå ligger telefonen på postkontoret og venter på å bli henta ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva som skjedde med prisene til chess? https://webshop.chess.no/index.php/Portal/s...d/1907/action/1

De gikk nesten opp 800 kroner over natten, samt mye høyere nedbetaling.

får nesten kjøpe tlf uten abb da jo :/

Prisen endres jo flere gang i uka! Ble så jævla forbanna på de her om dagen, jeg bestilte min tlf til 1699,- og samme dag som den kom på lager satt de ned til 1299,- (for det abb. jeg har).

Følte at jeg ble straffet for at jeg stod på "venteliste" i forhold til de som kunne bestille til 400,- billigere og få tilsendt samtidig som meg! :thumbdown: (hvis tlf allerede var blitt sendt hadde jeg ikke sagt noe på det)

Håper mange fikk benyttet seg av tilbudet mens den kostet 1299,-

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med MMS på Hero med chess? Har prøvd både chess sitt oppsett for htc magic og andre oppsett jeg har sett på forskjellige forum. Alle virker en stund, så "faller jeg ut" og MMS fungerer ikke mer... Hjelp!!

Lenke til kommentar
Den prisen som oppgis nå på Chess virker jo ganske bra. Det ble nevnt tidligere at de averterte den til 3650,- Er dette tilbudet over? Er det noen andre steder hvor Hero'en er billigere?

Ser slik ut, jeg fikk min til den prisen, Jeg sjekket på dagen, da kostet den 4000 og noe smått, på kvelden sjekket jeg igjen og da var den ned på 3650, dagen etter var den opp på ny pris igjen. jojo priser Chess kjører, hadde egentlig tenkt å vente en uke på lønning, men til den prisen ble det bestilling asap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...