Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan fornøyde er dere med HTc hero? Sitter å har lyst til og bytte ut diamanten min nå. Den er ett år gammel, så er vel på tide :)

Bytta selv diamanten min ut etter et år. Var veldig spent på om det var noe veldig forskjell på de telefonen, men jeg ble veldig positivt overrasket. Bare til og kjøpe. En telefon skal ikke vare mer enn 11-12 måneder :p

Lenke til kommentar
Veskekjøp..

Noen som har prøvd denne eller denne?

Hvilket stoff er best, velvet (fløyel) eller neoprene?

Den siste passer vel ikke til htc hero, den passer til htc touch...hadde en slik til htc touch`en min og var veldig fornøyd med den. Hvis du finner en tilsvarende til hero`n, så si ifra. Jeg leter etter en slik etui også:)

Men det står jo "HTC Hero" der og.

Forresten, hva kan være forskjell på T07-veskene og T04-veskene?

Har du sånn Screen Protector og? Lurer på å kjøpe en sånn, men vet ikke om det er så mye vits i. Det reduserer jo følsomheten til skjermen litt.

ja, jeg har Screen Protector på telefonen. Synnes det fungerer knall og kan ikke legge merke til at følsomheten har blitt dårligere. Leste tidligere i denne tråden om en som ikke var så veldig fornøyd med den. Mente at det ble en gummiaktig hinne som ikke ble glatt nok og tokk den av etter 2 dager. Det trur jeg var litt dumt av han for det tar nemlig 3-4 dager før beskyttelsefilmen blir 100 %, da forsvinner også den gummifølelsen :)

Så det er stor forskjell fra dag 1 til dag 4-5:)

Er det Invisible Shield du har?

Lenke til kommentar
Jeg har ladri syntes det er særlig lurt å henge seg så opp selskap at det forhindrer meg i få gjort det jeg ønsker. Jeg skulle gjerne sparket Telenor langt ut på atlanteren men har de et tilbud jeg ikke kan si nei til, ja så kan jeg ikke det.

Hore eller pragmatiker er vel begge omdømmer man da får.

Jeg har ikke hengt meg opp i noe som helst. Jeg vil bare ikke måtte kjøpe Office, og jeg ønsker ikke at Google skal sitte med en haug med informasjon om meg. Derfor spør jeg hvilke alternativer som eventuelt eksisterer.

Lenke til kommentar
ja, jeg har Screen Protector på telefonen. Synnes det fungerer knall og kan ikke legge merke til at følsomheten har blitt dårligere. Leste tidligere i denne tråden om en som ikke var så veldig fornøyd med den. Mente at det ble en gummiaktig hinne som ikke ble glatt nok og tokk den av etter 2 dager. Det trur jeg var litt dumt av han for det tar nemlig 3-4 dager før beskyttelsefilmen blir 100 %, da forsvinner også den gummifølelsen :)

Tror du skal sjekke meldingene før du skriver om dem og beskriver hva andre gjør som dumt.

Beskyttelsen jeg hadde på fra zagg: invisibleshield var bare på noen dager men heldigvis forandr ikke materialet seg nevneverdig hverken de dagene jeg hadde på skjermfilmen eller de ukene jeg hadde samme type film på resten av fonen. Dersom du tror at plasten nevneverdig endrer konsistens eller noe tar du nok feil. Den lekker kanskje ut litt luft så du blir kvitt noen bobler og den blir griset ned med fett, men er like myk. Mykheten påpekes da også som en main feature i reklamene deres så dersom din har blitt nevneverdig hardere/glattere er det vel heller noe "galt" med produktet. I realiteten er det nok bare du som har vendt deg til gummifølelsen.

Dette gjleder som sagt gummien til Zagg. Nå bruker jeg "harplast" beskyttelse uten problemer og med samme silkefølelsen som man får rett på skjermen. Den er det bare ikke mulig å få med invisibleshield.

Forstår egentlig ikke hva du mener med at jeg skal skjekke meldinger før jeg skriver..

Jeg har også zagg: invisibleshield og den har forandret seg betraktlig på 4 dager og opplever ikke de symtomene du nevner. Du var kanskje litt uheldig med monteringen, hva vet jeg.

Veskekjøp..

Den siste passer vel ikke til htc hero, den passer til htc touch...hadde en slik til htc touch`en min og var veldig fornøyd med den. Hvis du finner en tilsvarende til hero`n, så si ifra. Jeg leter etter en slik etui også:)

Har du sånn Screen Protector og? Lurer på å kjøpe en sånn, men vet ikke om det er så mye vits i. Det reduserer jo følsomheten til skjermen litt.

ja :)

Lenke til kommentar

Prøver i stedet for norsk kanskje det vil gi bedre respons... :whistle:

Hva er den beste programvaren for å overføre musikk til SD-kort

Tidligere har brukt iTunes og iPod, og det tok alt som en lek, men jeg kan ikke finne ut hvordan du nemt overfører musikk og podcaster til Heroes

Hva og hvordan, og hvorfor skulle det være så vanskelig java :wallbash:

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar

Dette gjleder som sagt gummien til Zagg. Nå bruker jeg "harplast" beskyttelse uten problemer og med samme silkefølelsen som man får rett på skjermen. Den er det bare ikke mulig å få med invisibleshield.

Forstår egentlig ikke hva du mener med at jeg skal skjekke meldinger før jeg skriver..

Jeg har også zagg: invisibleshield og den har forandret seg betraktlig på 4 dager og opplever ikke de symtomene du nevner. Du var kanskje litt uheldig med monteringen, hva vet jeg.

Det bør du sjekke når du snakker vås.

Du sier jeg var dum som fjernet plasten og du påstår at plasten endrer seg vesentlig. Det er selvsagt feil. Plasten ligger jo bare på glatt papir i pakningen, altså med oversiden eksponert mot luft hele tiden. Ikke sier Zagg noe om endringer utover at noen bobler blir borte og ikke er det min erfaring eller erfaring delt i noen av testene jeg har lest.

Det er ingenting annet en årevis med eksponering mot varme, sollys og forurensinger som får den høykvalitetsplasten til å endre seg.

De "symptomene" du kaller det er altså ikke symptomer men en del av egenskapene som gjør at zagg sier dette er et fantastisk produkt.

Jeg tviler ikke på kvaliteten av produktet men det var bare utrolig deilig å bruke skjermen etter at plasten var fjernet. Det var altså overgangen ved fjerning av plasten som var enorm, og den anbefales.

Lenke til kommentar
Veskekjøp..

ja :)

Har selv hatt det liggende i et par uker. Går det fint å ta det av visst det blir misslykket, eller blir skjermen klissete eller noe?

Lenke til kommentar
Jeg skulle oppdatere ROMen på Heroen og forventet å få den på norsk. Lastet ned denne, ROM Upgrade for HTC Hero_2.73.405.5. Men denne inneholdt ikke noe norsk ROM. Hvor får jeg tak i den da?

Var dette en norsk kjøpt telefon og du lastet ned orginaloppdateringen "RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.5_WWE_release_signed_NoDriver" fra HTC?

Du burde fått opp valget ved første restart men eller skal du nå ha 12 valg i Settings/Locale & text/Select locale. Har du ikke det har du nok en anen versjon av telefonen.

Har selv hatt det liggende i et par uker. Går det fint å ta det av visst det blir misslykket, eller blir skjermen klissete eller noe?

Det er gjort på 2 sek og ikke noe kliss i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Tidligere har brukt iTunes og iPod, og det tok alt som en lek, men jeg kan ikke finne ut hvordan du nemt overfører musikk og podcaster til Heroes

Den beste måten er vel å ikke bruke noen form programvare (untatt operativsystem da :p)? Du lager deg en mappe på minnekortet og kopierer sanger fra pc'n og limer de inn i mappa. Kan det bli enklere?

Lenke til kommentar

Den beste måten er vel å ikke bruke noen form programvare (untatt operativsystem da :p)? Du lager deg en mappe på minnekortet og kopierer sanger fra pc'n og limer de inn i mappa. Kan det bli enklere?

Det skal være et synkroniseringsprogram også som visstnok funker fantastisk. Synd jeg har glemt navnet.

Jeg skulle oppdatere ROMen på Heroen og forventet å få den på norsk. Lastet ned denne, ROM Upgrade for HTC Hero_2.73.405.5. Men denne inneholdt ikke noe norsk ROM. Hvor får jeg tak i den da?

Var dette en norsk kjøpt telefon og du lastet ned orginaloppdateringen "RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.5_WWE_release_signed_NoDriver" fra HTC?

Du burde fått opp valget ved første restart men eller skal du nå ha 12 valg i Settings/Locale & text/Select locale. Har du ikke det har du nok en anen versjon av telefonen.

Det er gjort på 2 sek og ikke noe kliss i det hele tatt.

Tåler egentlig telefonen den sprayen? Hero er jo ikke vanntett..

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar

Det bør du sjekke når du snakker vås.

Vel, nå er det du som nevner at denne er så dårlig. Blir for dumt å si at den ikke forandrer seg, når det er flere som bemerker dette og selv erfart det. Det vil alltid være forskjellige meninger, men det er unødvendig å si at man snakker vås.

Forstår at det ikke nytter å diskutere dette med deg siden du alt har tatt en beslutning.

Dessuten bør du skjekke innleggene for du skriver selv. Har aldri sagt at du var DUM, men at det var DUMT å ta den av så tidlig.

Ser egentlig ikke poenget med å diskutere dette mer...smaken er som baken.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...