Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice, om jeg bare hadde fått til det ****** HTC Sync og HTC Driver nå!

Har du fått innstallert programmet, så den bare ikke finner telefonen din, eller har du ikke fått installert HTC Sync i det hele tatt?

 

Kjører du XP, Windows 7 eller Vista?

Har fått installert, og Sync finner ikke mobilen. Har XP Pro.

Lenke til kommentar
Det høres jo mer ut som et sim-kort problem enn et telefonproblem? Vet om folk som har hatt problemer med det på andre telefoner og at det da ble bedre med nytt sim-kort

 

Det kan nok være ett Sim-kortproblem fremfor et problem med telefonen, SIM-kortet er hønngammalt og slitt så jeg skal skaffe meg ett nytt et.

 

Jeg har opplevd akkurat det samme et par ganger nå. Plutselig sier telefonen at det ikke er noe signal eller at den har mistet kontakt med simkort. Så står den sånn et par minutter eller noe å plutselig er den tilbake på 4-5 streker. Tenkte også at det kunne være simkortet, men ble mindre sikker nå.

Må vel bare prøve med et nytt uansett

Lenke til kommentar
Nice, om jeg bare hadde fått til det ****** HTC Sync og HTC Driver nå!

Har du fått innstallert programmet, så den bare ikke finner telefonen din, eller har du ikke fått installert HTC Sync i det hele tatt?

 

Kjører du XP, Windows 7 eller Vista?

Har fått installert, og Sync finner ikke mobilen. Har XP Pro.

Hadde akkurat samme problemet, helt til jeg fant ut at det var flaut enkelt å fikse. :)

 

Det eneste jeg hadde glemt å gjøre var å sette sync-innstilling på Heroen. Når du kobler til telefonen, står USB-ikonet øverst på skjermen i den Notification-linja. Dro jeg den ned og valgte sync så smatt den rett inn med alle drivere og kjente igjen telefonen.

 

Nå veit jeg ikke om det er problemet ditt, men det var løsningen når maskinen min ikke fant telefonen.

Lenke til kommentar
Det høres jo mer ut som et sim-kort problem enn et telefonproblem? Vet om folk som har hatt problemer med det på andre telefoner og at det da ble bedre med nytt sim-kort

 

Det kan nok være ett Sim-kortproblem fremfor et problem med telefonen, SIM-kortet er hønngammalt og slitt så jeg skal skaffe meg ett nytt et.

 

Jeg har opplevd akkurat det samme et par ganger nå. Plutselig sier telefonen at det ikke er noe signal eller at den har mistet kontakt med simkort. Så står den sånn et par minutter eller noe å plutselig er den tilbake på 4-5 streker. Tenkte også at det kunne være simkortet, men ble mindre sikker nå.

Må vel bare prøve med et nytt uansett

 

Trur nok kanskje det kan være sim-kortet som det er noe feil med i mitt tilfelle, fordi jeg veit fattern har planer om å få meg over på Telenor (Bedriftsabonoment gjennom jobben), og at porblemet har vart siden i går kveld.

 

 

Første gangen jeg fikk problemer var det bare å ta ut og inn SIM-kortet, så fungerte det igjen.

Lenke til kommentar
Nice, om jeg bare hadde fått til det ****** HTC Sync og HTC Driver nå!

Har du fått innstallert programmet, så den bare ikke finner telefonen din, eller har du ikke fått installert HTC Sync i det hele tatt?

 

Kjører du XP, Windows 7 eller Vista?

Har fått installert, og Sync finner ikke mobilen. Har XP Pro.

Hadde akkurat samme problemet, helt til jeg fant ut at det var flaut enkelt å fikse. :)

 

Det eneste jeg hadde glemt å gjøre var å sette sync-innstilling på Heroen. Når du kobler til telefonen, står USB-ikonet øverst på skjermen i den Notification-linja. Dro jeg den ned og valgte sync så smatt den rett inn med alle drivere og kjente igjen telefonen.

 

Nå veit jeg ikke om det er problemet ditt, men det var løsningen når maskinen min ikke fant telefonen.

Takk for tipset. :-) Får prøve etter jobb.

Lenke til kommentar

Hva kan årsaken være til at telefonen bytter mellom 3G og Edge når man står/sitter på samme plass. Eksempel er nå, sitter hjemme foran pcen, i det ene øyeblikket bruker telefonen Edge, i det andre 3G. Har Netcom om det har noe å si. Syns det er litt merkelig at den skal bytte nett-type når man sitter på samme plass.

Lenke til kommentar
Tenker du må slette cachen i Market i Settings -> Applications -> Manage applications.

Det hjalp desverre ikke :( Skulle legge til en kontakt i dag, men fikk kun opp valget mellom telefon, sim og google. Går det ikke ann å legge inn i Outlook kontakter. Har alle mine der. Legger jeg for eksempel til en i Outlook og synkroniserer, så haver den på telefonen.

Lenke til kommentar
Tenker du må slette cachen i Market i Settings -> Applications -> Manage applications.

Det hjalp desverre ikke :( Skulle legge til en kontakt i dag, men fikk kun opp valget mellom telefon, sim og google. Går det ikke ann å legge inn i Outlook kontakter. Har alle mine der. Legger jeg for eksempel til en i Outlook og synkroniserer, så haver den på telefonen.

 

 

Det var ikke det jeg tenkte på med svaret mitt! :)

Mente muligheten for å få opp betalbare apps i Market.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...