abhoff Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nå når Android 1.6 kommer i oktober,hva betyr dette? Kan vi oppdatere Hero'en? Eller vil den kun komme med nye teleofoner? Ja, vi kan oppgradere. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nå når Android 1.6 kommer i oktober,hva betyr dette? Kan vi oppdatere Hero'en? Eller vil den kun komme med nye teleofoner? Ja, vi kan oppgradere. Vi må vel vente på ny rom. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Helten min dukker ikke opp i HTC Sync. Gjør det noe når jeg skal installere ny ROM? EDIT: Jeg har forresten flyttet alle Sync-filene og Driver-filene til Program Files. Endret 16. september 2009 av Kaggen Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 når du lader den har du ett orange lys oppe med høytaleren som blir grønt når den er fulladet, hva er lyse på motsatt side til? Lenke til kommentar
AnD_92 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Jeg kommer meg ikke inn på market, står bare å laster ned betingelser for androidmarket. har internet tilkoblet. men skjer ikke noe. må jeg bare vente? eller er det en instilling? :!: Endret 16. september 2009 av AnD_92 Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) når du lader den har du ett orange lys oppe med høytaleren som blir grønt når den er fulladet, hva er lyse på motsatt side til? Det er ikke lys, det er lyssensor. Over til mitt problem igjen. Etter jeg flyttet filene til Program Files får jeg denne meldingen når jeg trykker på Alternativer for Phone Monitor. Endret 16. september 2009 av Kaggen Lenke til kommentar
Octanium Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg kommer meg ikke inn på market, står bare å laster ned betingelser for androidmarket. har internet tilkoblet. men skjer ikke noe. må jeg bare vente? eller er det en instilling? :!: Det jeg gjorde for å fikse dette var å starte opp uten sim-kort, andre har opplevd at det bare har fungert når man har internett via EDGE eller 3G og ikke WiFi aktivert Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 når du lader den har du ett orange lys oppe med høytaleren som blir grønt når den er fulladet, hva er lyse på motsatt side til? Det er ikke lys, det er lyssensor. Over til mitt problem igjen. Etter jeg flyttet filene til Program Files får jeg denne meldingen når jeg trykker på Alternativer for Phone Monitor. Du skal kopiere ikke flytte. Derfor feilmeldingen. Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Tenkte jeg skulle kjøpe minnekort med Heroen, Linkvil det der passe? Ser at det står MicroSD på forsiden, men på linken så står det MicroSDHC. :S Bør vel ha et kort i 6class og ikke 2. Ser ingen grunn til å måtte ha class 6 med mindre du skal roote, eller har svært dårlig ved overføring fra PC... Hvis det er PCen som er dårlig til å overføre (måtte vel være hvis du har USB 1.0 eller no) så hjelper det ikke med Class 6 kort. Uansett ville jeg absolutt gått for et Class 6 kort nå, det er merkbar forskjell på et Class 2 og et Class 6 ved f.eks avspilling av musikk enten gjennom mp3 du har lagt inn selv eller hvis du skal bruke offline playlists i spotify. Noen programmer bruker også minnekortet som lagringsmedium. Hvis du ikke hører på musikk eller har noe særlig programmer som trenger tilgang til minnekort kan jeg være enig i at et Class 2 sikker kan holde, men i så fall skulle du vel kanskje ikke trenge 16GB Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hey! Det virker som om dette programmet virker!! Instant root "Instantly gain root access. Does not flash firmware, or anything destructive. May not work at all. Uninstall after running. Note: you will still receive Android updates, which may remove root access in the future. 1.04: Bug fixes. If earlier version failed, try uninstalling and installing version 1.04." Søk etter "Instant root" på market.. Etter at jeg installerte det (det aktiverte seg selv med en gang det var installert), fikk jeg tilgang til /system mappen. Som en test, kopierte jeg "talk.apk" fra system/app til sd-kortet. Noen andre som kan bekrefte at dette er root? Jeg har Hero med nyeste offisielle ROM. Usikker på om dette kan være for godt til å være sant.. Edit: Kan bekrefte at det fungerer. Har betalt for apps på market. Nice!!!! Endret 17. september 2009 av insolvent Lenke til kommentar
smilys Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hey! Det virker som om dette programmet virker!! Instant root "Instantly gain root access. Does not flash firmware, or anything destructive. May not work at all. Uninstall after running. Note: you will still receive Android updates, which may remove root access in the future. 1.04: Bug fixes. If earlier version failed, try uninstalling and installing version 1.04." Søk etter "Instant root" på market.. Etter at jeg installerte det (det aktiverte seg selv med en gang det var installert), fikk jeg tilgang til /system mappen. Som en test, kopierte jeg "talk.apk" fra system/app til sd-kortet. Noen andre som kan bekrefte at dette er root? Jeg har Hero med nyeste offisielle ROM. Usikker på om dette kan være for godt til å være sant.. Edit: La til mer info Ser ut som om det fungerer. Har siste rom og får tilgang på betal apps i markedet etter å ha installet instant root og kjørt marked enabler :-) Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Flere enn meg som sliter med å få SIM-kortet til å fungere? For andre gang nå så pluttselig mister telefonen kontakt med SIM-kortet. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Edit: La til mer info Ser ut som om det fungerer. Har siste rom og får tilgang på betal apps i markedet etter å ha installet instant root og kjørt marked enabler :-) Hvordan får man kjørt marked enabler? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvor er det dere laster ned market enabler fra? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvor er det dere laster ned market enabler fra? Har lastet ned marketenabler og installert det. men, hvordan får jeg kommet inn på de betalte apps`ene? Finner ikke en eneste en, hvis jeg velger kun betalte kommer der igjen opp. HJELP! Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Du vet at det går an å endre en post du har lagt inn tidligere? Så slipper vi at det blir 3 stk etter hverandre fra samme person Uansett så må du starte Market Enabler og velge hvilken operatør den skal "fake", selv bruker jeg "o2 - de". Hold fingeren på navnet og trykk "fake this provider now" når du får opp det valget. Edit: Det kan være greit å kjøre en "save current settings" før du faker, da kan du bare kjøre en restore hvis du vil ha den tilbake til original operatør uten å måtte restarte. Endret 17. september 2009 av -Guardian- Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hey! Det virker som om dette programmet virker!! Instant root "Instantly gain root access. Does not flash firmware, or anything destructive. May not work at all. Uninstall after running. Note: you will still receive Android updates, which may remove root access in the future. 1.04: Bug fixes. If earlier version failed, try uninstalling and installing version 1.04." Søk etter "Instant root" på market.. Etter at jeg installerte det (det aktiverte seg selv med en gang det var installert), fikk jeg tilgang til /system mappen. Som en test, kopierte jeg "talk.apk" fra system/app til sd-kortet. Noen andre som kan bekrefte at dette er root? Jeg har Hero med nyeste offisielle ROM. Usikker på om dette kan være for godt til å være sant.. Edit: La til mer info Nice, om jeg bare hadde fått til det ****** HTC Sync og HTC Driver nå! Lenke til kommentar
Makky Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Flere enn meg som sliter med å få SIM-kortet til å fungere? For andre gang nå så pluttselig mister telefonen kontakt med SIM-kortet. Opplever det ikke ofte men hender at telefonene bare hopper ut og så må jeg legge inn pinkode osv på nytt. Irriterende Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det høres jo mer ut som et sim-kort problem enn et telefonproblem? Vet om folk som har hatt problemer med det på andre telefoner og at det da ble bedre med nytt sim-kort Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Du vet at det går an å endre en post du har lagt inn tidligere? Så slipper vi at det blir 3 stk etter hverandre fra samme person Uansett så må du starte Market Enabler og velge hvilken operatør den skal "fake", selv bruker jeg "o2 - de". Hold fingeren på navnet og trykk "fake this provider now" når du får opp det valget. Edit: Det kan være greit å kjøre en "save current settings" før du faker, da kan du bare kjøre en restore hvis du vil ha den tilbake til original operatør uten å måtte restarte. hmm, bruker denne marked enabler er jo bare 2 stk knapper i dette programmet og ikke flere valg under meny...hvordan skal jeg kunne velge forskjellige providere da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå