Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Viser den en E ved siden av signalmottak øverst til høyre hos dere også`?

En E da er du sikkert på EDGE og ikke 3G så da er det i alle fall ikke rart hvis det er treigt

E - Edge

H - ?

? - 3G

Det har nå dukket opp en H... Hva står denne for? Hvilke symboler har dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan fikse superuser permissions, og andre problemer med programmer som krever dette, ved å slå på USB-debugging; Innstillinger - Applikasjoner - Utvikling - USB debugging. Ikke spør meg hvorfor og hvordan - men det fungerte for meg.

Jeg hadde lagt inn den nye ROM'en, så la jeg inn Modaco's etterpå (og dermed rootet) uten wipe. Og fikk samme problem med su permissions. Fant løsningen i et annet forum.

mvh

Krissi

Takk, men det funket ikke. Tips til å legge inn HTC sin versjon? Tror ikke jeg har bruk for root, egentlig...

Lenke til kommentar
Driver å leker litt med tanken på å starte en Hero wiki for å prøve å samle litt informasjon. Forum egner seg litt dårlig når det blir mye om enkeltemner som dette.

Hadde du giddet det hadde jeg blitt veldig takknemlig, og sikkert flere også!

+ 1! :thumbs:

Har sett noen nevnt dette tidligere, men kan ikke si jeg har sett noen har fått svar/tips på det. At ringelyden og meldingslyden er nokså lav selvom det står på det høyeste.. :/

Eller er telefonen nå som jeg har fått brukt den en stund en ren glede å bruke! :)

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar
Takk, men det funket ikke. Tips til å legge inn HTC sin versjon? Tror ikke jeg har bruk for root, egentlig...

Det var synd. Trodde du bare kunne installere den nye ROM'en etter anvisning fra HTCs sider? Og da vil den overskrive det du ev. har nå. Det betyr jo også at du mister alt oppsett og ev. de applikasjonene du har installert. Dvs. starter fra bunn av igjen. Jeg har alt i Google (Mail, Contacts etc), så det var OK for min del å gjøre det. Bruker også SMS Backup opp til Google mail for å ta vare på SMS'ene mine.

Krissi

Lenke til kommentar
Hei!

Hvor lang tid brukere dere på å laste ned hele www.vg.no forsiden??? Via 3g. Syntes det går litt tregt her... Bruker selv mellom 20 og 40 sekunder før hele er klar. Er dette vanlig eller er min Hero usedvanlig treg?

Testa det der akkurat nå, 24 sekunder brukte jeg, da var alt klart..

Min brukte 12 sekunder på å laste ned vg, da var den grønne streken borte.

Lenke til kommentar
Jeg skulle til å installere HTCs offisielle oppdatering, men vart i tvil da jeg leste at det kunne bli vanskelig å roote den. Er det funnet en løsning på dette eller er det fortsatt veldig vanskelig?

Kan du ikke bare legge inn costom rom istedet så slipper du å bekymre deg for om du kan eller ikke roote siden?

Er jo samme rom virker det som.

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd Zagg InvisibleSHIELD Full Body Coverage på en brun hero? Står at fargen kan dette av hvis man bruker dette. Noen som har noen erfaringer?

Siste bit ble revet av i dag. Skjermbeskyttelsen ble fjernet etter et par dager. Myk klissete gummiaktig plast harmonerer dårlig med kapasativ skjerm der fingrene skal gli lett så det var en utrolig deilig følelse å bli kvitt gummibelegget.

Resten samlet som ventet møkk i noen uker og fikk brune render rundt kantene. Ikke pent på den hvite Heroen. Så i går gikk resten av. Skal sette på hardplast skjermbeskyttelse og nøyer meg med det.

Lenke til kommentar
Hei!

Hvor lenge holde batteriet på Hero? Med <vanlig> bruk..

Mitt inntrykk er at det er veldig delte meninger om dette. Noen sier batteriet er så dårlig at de knapt nok rekker å ta den opp av lomma før det ryker, mens andre prøver å få folk til å tro at den er på høyde med en gammel Nokia 6150 med det såkalte maraton-batteriet som varte i nesten to uker..

Selv syns jeg batteritiden er helt ok. Bruker telefonen i all hovedsak til å ringe og sende meldinger. En halvtimes skravling i telefonen daglig, uvisst antall sms. Noe småsurfing på Facebook via 3G. Samt noe generel "fikling" med telefonen, da den fortsatt er litt ny og spennende. Lader mobilen sånn ca. annenhver til hver tredje dag. Dette er uten bruk av bluetooth, gps og wifi.

Lenke til kommentar
Kan jeg bruke denne guiden når jeg etterpå skal legge inn Modaco-ROMen?

En av filene man skal bruke for å roote heter jo noe med Cyanogen, har ikke det noe med en annen ROM enn Modaco's å gjøre?

Japp, også kjapt forklart her

Driver å leker litt med tanken på å starte en Hero wiki for å prøve å samle litt informasjon. Forum egner seg litt dårlig når det blir mye om enkeltemner som dette.

Har du lyst, kan du få skrivetilgang her?! Ikke noe gedigen wiki-hokuspokus, men en enkel site om Hero, ganske enkelt.

Endret av terion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...