Chriselv Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Snarvei til å ringe folk fra en homescreen?+ > Snarvei > Person > Navn på person > Ring mobil. Ja det vet jeg, og er blitt nevnt mange ganger alt. Men er fortsatt ikke noen bra løsning synes jeg. Blir for smått for min del for å være en kontakt. Hva med å bruke Folder -> Live Folder -> Starred Den viser en enkel og ukomplisert liste over dine favoritter. Lenke til kommentar
terion Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som har problemer med høytaler'n? Min skurrer, så ille at jeg må sende'n inn. Kan jeg klage på 3 døde pixler samtidig. Ikke hatt noe nevneverdig høy lyd på samtaler heller, selv om det står gaanske høyt på fra fabrikk, men det stilte jeg fort ned. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Snarvei til å ringe folk fra en homescreen?+ > Snarvei > Person > Navn på person > Ring mobil. Ja det vet jeg, og er blitt nevnt mange ganger alt. Men er fortsatt ikke noen bra løsning synes jeg. Blir for smått for min del for å være en kontakt. Hva med å bruke Folder -> Live Folder -> Starred Den viser en enkel og ukomplisert liste over dine favoritter. Joda, men blir altfor mange trykk for å få ringt den jeg vil ringe til. Når jeg lager direktesnarei til å ringe kontaktene så får jeg det slik jeg vil, bare at jeg kunne tenkt meg at bildet av kontakten var større når det kommer som snarvei. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Joda, men blir altfor mange trykk for å få ringt den jeg vil ringe til. Når jeg lager direktesnarei til å ringe kontaktene så får jeg det slik jeg vil, bare at jeg kunne tenkt meg at bildet av kontakten var større når det kommer som snarvei. Menu > Add to Home >Shortcut > Person ? Jeg har 8 av de jeg ringer mest på displayet.Trykker en gang på en av personene og det ringer til den personen. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Man kan også legge personer inn på speeddial slik at man kan ringe dem ved å holde inn 2-9 på telefontastaturet. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg skriver jo det, at det blir nestens lik jeg ønsker på denne måten, bare at jeg kunne tenkt meg at kontaktbildene ble litt større samt andre navn på snarveiene. Jeg har funnet ut at speed dial virker med 2-9, så det er den beste løsningen til nå. Kommer vel en egen widget som lar meg legge inn kontaktene slik jeg ønsker etterhvert. Slik de er nå så henter telefonen ned bilder av kontaktene fra facebook, men bildene blir jo ikke lagret til kontakten på denne måten. Finnes der en måte jeg kan få bildene lagret inn på selve kontakten? Slik at den henter ned facebook bildet slik som nå, men samtidig lagrer bildet den henter ned til kontakten. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som har prøvd Zagg InvisibleSHIELD Full Body Coverage på en brun hero? Står at fargen kan dette av hvis man bruker dette. Noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Støtter telefonen noen musikkformat som er uten kvalitetstap? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Slik de er nå så henter telefonen ned bilder av kontaktene fra facebook, men bildene blir jo ikke lagret til kontakten på denne måten. Finnes der en måte jeg kan få bildene lagret inn på selve kontakten? Slik at den henter ned facebook bildet slik som nå, men samtidig lagrer bildet den henter ned til kontakten. Bildet blir jo lagret til kontakten. Hvis du ikke er på nett er bildet fremdeles der og blir ikke byttet ut før du går online igjen å telefonen ser at en person har bytte bilde Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Slik de er nå så henter telefonen ned bilder av kontaktene fra facebook, men bildene blir jo ikke lagret til kontakten på denne måten. Finnes der en måte jeg kan få bildene lagret inn på selve kontakten? Slik at den henter ned facebook bildet slik som nå, men samtidig lagrer bildet den henter ned til kontakten. Bildet blir jo lagret til kontakten. Hvis du ikke er på nett er bildet fremdeles der og blir ikke byttet ut før du går online igjen å telefonen ser at en person har bytte bilde Tja, om en går inn på selve kontakten via en annen telefonbok så er der ikke noe bilde. Eneste stedet dette bildet kommer opp er i kontaktboken som er stander på telefonen. Logger en inn på gmail for å administrere kontaktene er heller ikke bilder der. Legger en inn bilde på kontakten via å gå inn på kontakten, velge legg til bilde så henger bildet med over alt, også på gmail. Er slik som sistnevnte jeg ønsker det skal bli på alle mine kontakter. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som har problemer med høytaler'n? Min skurrer, så ille at jeg må sende'n inn. Kan jeg klage på 3 døde pixler samtidig.Ikke hatt noe nevneverdig høy lyd på samtaler heller, selv om det står gaanske høyt på fra fabrikk, men det stilte jeg fort ned. "Snakkehøytaleren" eller musikkhøytaleren? "Snakkehøytaleren" tror jeg i ettertid begynt å avgi skarpere lyd i samtaler. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Copilot Live - Må kjøpes så krever rooting og market enabler 3.0 Den MÅ ikke kjøpes. Jeg lastet den ned ulovlig og det funker jo fett. Når de ikke tilrettelegger kjøp av apps skikkelig får det bare blir sånn etter min mening. (Selv om det ikke er ALK Technologies' feil). EDIT: Beklager dobbeltpost. Moderator kan slå sammen postene.) Endret 15. september 2009 av Kaggen Lenke til kommentar
terion Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som har problemer med høytaler'n? Min skurrer, så ille at jeg må sende'n inn. Kan jeg klage på 3 døde pixler samtidig.Ikke hatt noe nevneverdig høy lyd på samtaler heller, selv om det står gaanske høyt på fra fabrikk, men det stilte jeg fort ned. "Snakkehøytaleren" eller musikkhøytaleren? "Snakkehøytaleren" tror jeg i ettertid begynt å avgi skarpere lyd i samtaler. "Snakkehøytaleren" ja. den man bruker under samtale. Min er helt gåen, og jeg har ikke snakka mange timene i telefon. Det er dårlig. Bare lurte på om fler har noe kødd med den?! Får håpe Komplett/Deltaservice er kjappe med å fikse den. Høytalerbytte pleier heldigvis ikke ta lange tiden. Posten derimot :\ Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Skal en kun synce "mine kontakter"? Hva er da forskjellen? Mine kontakter = kontakter du selv aktivt har lagt til som google kontaker. Alle kontaker = de overnevnte samt alle kontakter gmail har lagt til automatisk samt alle grupper. Til dere som ikke vil att gmail skal auto adde contact så kan dere gjøre slik: Settings -> Chat -> Auto-add suggested contacts: -> Only allow people that I've explicitly approved to chat with me and see when I'm online. Etter dette sluttet gmail'en min å adde folk til contacts. Dette er også en god ide, men vil ikke hindre sync av "suggested contacts" som allerede ligger under "alle kontakter" Lenke til kommentar
Epilog Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen andre som har problemer med klokka på Hero etter installasjon av ROM 2.73.405.5 ? Nærmere bestemt HTC sin klokke-widget. Den insisterer på at både oslo og tromsø egentlig er henholdsvis london og paris, og at begge befinner seg i gmt+2. Mao oppgis et klokkeslett på taskbaren, samtidig som klokkewidgeten påstår jeg er i London (når manuelt satt til Oslo) og at tiden er en time mer enn hva klokken på taskbaren er. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Epilog: Den eneste løsningen blir da at du blir nødt til å melde flytting til Great Britain og London. Lenke til kommentar
Epilog Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 ved nærmere ettersyn er det faktisk fint lite som funker på telefonen nå - bortsett fra at det er mindre lag. Prøvde f.eks å synke kontakter mellom sim og telefon. Telefonen kopierer et par kontakter over fra sim før den så gir opp. sync opp mot f.eks facebook funker overhodet ikke lengre. språkvalg er oppgitt som eksepelvis (dansk) norsk, (norwegian)engelsk, (norsk) svensk osv. Mao noe som har gått skikkelig på tverke - får prøve på ny når jeg kommer hjem fra jobb (litt kjipt etter å ha reinstallert flere titalls widgets;) Lenke til kommentar
sveintore78 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 ved nærmere ettersyn er det faktisk fint lite som funker på telefonen nå - bortsett fra at det er mindre lag. Prøvde f.eks å synke kontakter mellom sim og telefon. Telefonen kopierer et par kontakter over fra sim før den så gir opp. sync opp mot f.eks facebook funker overhodet ikke lengre. språkvalg er oppgitt som eksepelvis (dansk) norsk, (norwegian)engelsk, (norsk) svensk osv. Mao noe som har gått skikkelig på tverke - får prøve på ny når jeg kommer hjem fra jobb (litt kjipt etter å ha reinstallert flere titalls widgets;) Ny original rom fra HTC du har lagt inn? Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hm... La inn Modaco sin custom rom for en ukes tid siden. Så på sidene at en "wipe" var mandatory... Men, alle mine programmer og instillinger var der likevel. Ser dog at ikke alt fungerer, meldingsprogrammet fungerer ikke mer, og "Superuser permissions" ser heller ikke ut til å virke. Har jeg gjort noe galt? Nå somd et har kommet en rom-oppdatering fra HTC vurderer jeg også egentlig å bare installere den... er det noen quick-fix på å fjerne modaco-greiene? Lenke til kommentar
Epilog Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ny original rom fra HTC du har lagt inn? "ROM 2.73.405.5 " <-- Ie: jush. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå