smurf12345 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Alt på telefonminnet blir sletta, minnekortet skjer det ikke noe med. Dog er du synca mot google så er kontaktene tatt vare på værtfall. Vil det si at jeg må installere alt av applikasjoner på nytt etterpå også? Lenke til kommentar
smurf12345 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Stemmer. Ai, det kan vel ikke sies å være annet enn ELENDIG. Kanskje jeg burde ha kjøpt meg iphone allikevel... Lenke til kommentar
terion Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Må si meg litt enig at en mobilprodusent i 2009 ikke klarer å ha noe verktøy for å ta backup av kontakter, meldinger etc ved FW upgrades. Der likte jeg Nokia bedre. Men når jeg fant AK47 applikasjonen på market, så veet jeg at jeg har gjort riktig valg av telefon! Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Når jeg oppgraderte ikveld så ble gmail konton min synca, å jeg fikk over 300 kontakter på telefonen min, mine telefonkontakter og ALLE epostkontakter som var automatisk lagra i gmail. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Alt på telefonminnet blir sletta, minnekortet skjer det ikke noe med. Dog er du synca mot google så er kontaktene tatt vare på værtfall. Vil det si at jeg må installere alt av applikasjoner på nytt etterpå også? Last ned mybackup først og ta en backup med dette programmet, da vil du ikke miste apps,sms,mms,mail,kontakter o.s.v funger som gull:) Endret 11. september 2009 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Alt på telefonminnet blir sletta, minnekortet skjer det ikke noe med. Dog er du synca mot google så er kontaktene tatt vare på værtfall. Vil det si at jeg må installere alt av applikasjoner på nytt etterpå også? Last ned mybackup først og ta en backup med dette programmet, da vil du ikke miste apps,sms,mms,mail,kontakter o.s.v funger som gull:) Dog, et lite tips. Ikke ta backup av kontaktene men synk dem heller med gmail først, da slipper du å slite med dobbelt opp med kontakter etter at du laster inn backupen igjen:) Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kan du si meg da hvordan jeg unngår å få alle eksisterende gmail epost-kontakter på telefonen etter den er oppdatert med ny rom? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Herregud så rare sidene til htc er, får ikke opp "download" uansett hvor jeg går. Lenkene folk har gitt funker dog. Nå har det seg slik at jeg har formatert og ikke har htc sync. Er det virkelig et MUST for å installere det (antar det med tanke på drivere)? Evt noen som kan gi meg en lenke til htc sync hvor jeg faktisk får opp download knappen? (for en flau post) Edit: Fant!! Endret 11. september 2009 av victurus Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 htcheroblog.com reviewet dette gummi-omslaget som visstnok ska være bra: HTC Hero Flexishield skin. Ellers har zagg.com fantastisk bra beskyttelsesfilm MobileFun sender dessverre ikke til Norge. Synd, siden det Flexishield-skinet ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Vræl, har de ikke fikset problemet med keyboardet og æøå horisontalt/vertikalt ??? Edit: glem det... funker.. Endret 11. september 2009 av victurus Lenke til kommentar
sveintore78 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Zagg har endelig sendt pakka mi (litt seint, siden jeg har fått ei bittelita ripe, men tar det ikke så tungt) Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Zagg har endelig sendt pakka mi (litt seint, siden jeg har fått ei bittelita ripe, men tar det ikke så tungt) Den filmen er knallgod, bare husk å være nøye når du setter på filmen slik at du ikke får noen bobler og skjevheter. Det tar et par dager før resultatet blir topp. Det føles ut som det blir et dempende gummilag rundt telefonen, som nesten ikke er synlig, virker dessuten veldig beskyttende:) Endret 11. september 2009 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
sveintore78 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Zagg har endelig sendt pakka mi (litt seint, siden jeg har fått ei bittelita ripe, men tar det ikke så tungt) Den filmen er knallgod, bare husk å være nøye når du setter på filmen slik at du ikke får noen bobler og skjevheter. Det tar et par dager før resultatet blir topp. Det føles ut som det blir et dempende gummilag rundt telefonen, som nesten ikke er synlig, virker dessuten veldig beskyttende:) Gjør den noe med følsomheten til skjermen, blir den verre å skrive på? Blir skjermen "seigere"? Nå er den jo veldig glatt og fin og veldig lett å scrolle på. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da har jeg hatt denne telefonen i noen timer og brukt den svært MYE:-) Det er likevel et par ting som irriterer meg litt med telefonen, men det er godt mulig det finnes en enkel løsning på dette som jeg bare ikke har funnet enda. Tastaturet er forferdelig uvant, og jeg bommer stort sett hele tiden på knappene jeg skal treffe:P Dette er smålig irriterende, men siden telefonen er så pass på ordbok så er dette ikke så stort problem. Men, Æ burde vært på E, og ikke på A. Mer naturlig slik når jeg skriver:P Telefonen er ekstremt lav på meldingslyd. Hører aldri når jeg får melding om tlf ligger i lommen, i tillegg så er vibreringen såpass svak at jeg ikke legger merke til den. I tillegg så vibrerer telefonen ca 3-4 sekunder før meldingslyden kommer. Jeg savner å få en enkel oversikt over hvilke programmer som er åpne og muligheten til å enkelt bytte mellom disse. Savner også at mer utfyllende kalender som gjerne viser de neste 3-4 tingene som står på planen, altså på hovedskjermen så jeg slipper å trykke meg inn på kalenderen Avspilling av flac. Dette burde absolutt være mulig synes jeg... Å kunne angi hvilke programmer som skal få hvilken tilgang. Et eksempel. Facebook, kun på wifi, været kun på wifi, gulesider mobilnettet og wifi... osv. Nettleseren er treg på enkelte sider, selv på wifi. Utrolig irriterende! En raskere måte å skrive smileys på i sms, gjerne 2-3 utvalgte som ofte brukes. Det var vel det jeg kommer på nå. Høres ut som jeg er veldig misfornøyd med telefonen, noe som absolutt ikke er tilfellet. Jeg virkelig digger denne telefonen, og for hver ting jeg gjør så finner jeg noe nytt jeg liker. Problemet er at det er så altfor masse å lære seg på en gang, så derfor blir det mye her, og sikkert mye som kan enkelt ordnes opp i. Ellers lure jeg på om noen av dere som hadde custom rom på tlf har lagt inn den htc kom med og kan si om der er noen forskjell på de? Lenke til kommentar
kyrre2603 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Hei, Da jeg skulle lade min Hero for første gang, ladet jeg den mindre enn 3timer (ca 1time, den ble allikevel 80-90% ladet) Så nå varer batteriet kun ca 10timer med veldig mye bruk av sms. Er dette normalt eller er dette et resultat av at jeg ikke ladet den i 3timer første gangen? Endret 11. september 2009 av kyrre2603 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Hvordan fjerner jeg programmer fra telefonen igjen? Edit: Fant ut av det. Men hva som gjør at programmer ikke lukker seg selv automatisk? Burde jo være en mulighet for å lukke de når en går ut av de fremfor at ALLE skal kjøre i bakgrunnen. Kan bli dyrt i lengden det:P Endret 12. september 2009 av svortevik Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei, Da jeg skulle lade min Hero for første gang, ladet jeg den mindre enn 3timer (ca 1time, den ble allikevel 80-90% ladet) Så nå varer batteriet kun ca 10timer med veldig mye bruk av sms. Er dette normalt eller er dette et resultat av at jeg ikke ladet den i 3timer første gangen? Nei at man skal lade telefonen i 3 timer er bare tull. Har ingenting å si NB! Digger den nye romen, alt er myyyee mer snappy nå en før Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 ...Tastaturet er forferdelig uvant, og jeg bommer stort sett hele tiden på knappene jeg skal treffe:P Dette er smålig irriterende, men siden telefonen er så pass på ordbok så er dette ikke så stort problem. Men, Æ burde vært på E, og ikke på A. Mer naturlig slik når jeg skriver:P Jeg savner å få en enkel oversikt over hvilke programmer som er åpne og muligheten til å enkelt bytte mellom disse. Savner også at mer utfyllende kalender som gjerne viser de neste 3-4 tingene som står på planen, altså på hovedskjermen så jeg slipper å trykke meg inn på kalenderen ... 1) Hadde det samme problemet helt til jeg kalibrert tastaturet. Da fungerte det mye bedre, selv med mine pølsefingre 2) Hold inne Home knappen, så popper det opp en oversikt. 3) Det kan du vise ved hjelp av widgets. Sjekk de som allerede er installert på telefonen, ellers ligger det endel på Marked. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det er ikke noe problem å synkronisere Outlook der med mail, kontaktlister, kalender osv med telefonen? Det er det de fleste gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå