erty_ Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvor i granskauen må jeg trykke for å få lastet ned? 0,o Hadde problem med å få det til sjølv, her er lenkja. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hadde HTC sin gamle ja Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvor i granskauen må jeg trykke for å få lastet ned? 0,o Hadde problem med å få det til sjølv, her er lenkja. Takk, den nederste delen mangla hos meg Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hva er forskjellen da, folkens? Får ikke testa siden jeg er på jobb:/ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Rom versjonen er den samme som på custom. Er det i det hele tatt noen nye forbedringer fra den som mange allerede har lagt inn? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Rom versjonen er den samme som på custom. Er det i det hele tatt noen nye forbedringer fra den som mange allerede har lagt inn? Custom rom er basert på den lekkede utgaven av denne offisielle ROM fila. Dvs at den er identisk med eventuelle unntak for om HTC har gjord spesialtilpassinger for det nordiske marked. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det er nøyaktig samme versjonsnummer som den som har vært tilgjengelig fra MoDaco både i custom og generic versjon en god stund nå. Eneste forskjellen er at dette er "Nordic" Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har sett) litt etter gummiomslag (rubber casings til telefonen, noen som har anbefalinger? htcheroblog.com reviewet dette gummi-omslaget som visstnok ska være bra: HTC Hero Flexishield skin. Ellers har zagg.com fantastisk bra beskyttelsesfilm Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Finnes der ett bra søk som søker gjennom telefonen, meldinger,kontakter osv? Hva med kontakter, innstalerte programmer osv, må dette taes backup av, og i tilfelle hvordan? Er det da Nandroid backup som gjelder, eller tar ikke den backup av det jeg ønsker? 1. Aurora er veldig bra, den indekserer det meste på tlf som meldinger, mail, kontakter, programmer osv. Den kan også brukes sammen med google search bar widgeten. 2. Jeg brukte MyBackup til det meste, den sleit litt med kontakter og programmer så jeg ville vel bare brukt google contacts som backup til kontakter og filbehandleren Astro til programmer. Så kan MyBackup ta seg av resten (innstillinger, meldinger osv). Du har Backup for root users også, men det har jeg ikke testet. PS. (Nandroid tar bare et "bilde" av telefonen din i tilfelle du ønsker å gå tilbake til akkurat slik den var før du f.eks flashet eller to factory reset. Du kan ikke bruke den som backup til kontakter og slikt) Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Offisiell ROM er ute folkens!! http://www.htc.com/no/support.aspx Endret 11. september 2009 av kskanoy Lenke til kommentar
Chriselv Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvis ikke så er nok øldusjen den fikk for et par uker siden syndebukken Hero egner seg ikke som fyllamobil. Hehe, nei det er sant. Batteriet ble ødelagt, men brukte heldigvis et Kinabatteri den kvelden. Fikk jo to slike for 95,- Må forresten nevne at jeg fikk 16 GB klasse 6 minnekort fra Hong Kong i dag. Herregud så mye raskere telefonen ble. Slet før med "hakking" når jeg byttet mp3, noe som her helt borte Lenke til kommentar
smurf12345 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Offisiell ROM er ute folkens!! http://www.htc.com/no/support.aspx WTF! Warning! * Please note that this upgrade will erase any data stored on the phone Hvilke data er det som blir slettet når jeg oppgraderer til ny versjon? Og hvordan tar jeg backup? Utrolig lite informasjon på htc sinde support sider. Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har oppgradert til nyeste ROM nå. Virkelig forskjell, uvant med norsk :-) Men et spørsmål: Kontakter. Jeg tok backup av mine kontaker og importerte de til gmail kontoen min ( csv fil ) Når jeg installerte nyeste ROM og syncet så kom alle de kontaktene jeg hadde fra før av på tlf + alle epostkontaktene jeg har i gmail. Er det noen måte å få vekk epostkontaktene mine? Er ikke poeng for meg å ha over 200 epostkontaker i kontaklista mi... Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør alikevell... Kan jeg fortsatt roote telefonen etter å ha lagt inn den offesielle rom opdateringen? Blir man også tvunget til å bruke norske menyer i den nye oppdateringen? Endret 11. september 2009 av HelteTeigen Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) x Endret 24. februar 2010 av Loffelur Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Blir telefonen "unroota" ved å installere denne rom'en? Lenke til kommentar
xdereco Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør alikevell... Kan jeg fortsatt roote telefonen etter å ha lagt inn den offesielle rom opdateringen? Blir man også tvunget til å bruke norske menyer i den nye oppdateringen? http://www.htc.com/no/support.aspx Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ser ut som telefonen ble "unroota" ja, forhåpentligvis fungere samme metoden for å roote den igjen. Lenke til kommentar
smurf12345 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ser ut som telefonen ble "unroota" ja, forhåpentligvis fungere samme metoden for å roote den igjen. Hva blir slettet når du installerer offisiel rom oppgradering? Meldinger/mail/notater/bilder? Noen som vet? Hvordan tar jeg en backup? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Alt på telefonminnet blir sletta, minnekortet skjer det ikke noe med. Dog er du synca mot google så er kontaktene tatt vare på værtfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå