Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg også bestillt denne :)

Den virker så lekker selv om det på en måte føles litt ut some en downgrade, i og med at jeg får lavere oppløsning, dårligere videofunskjon og mindre lagringsplass (har diamond fra før)

Men etter å sett videreviews av denne telefonen så er jeg solgt, den er jo griselekker

 

Det som er kipt nå, er at jeg må vente ca 60 timer før den kommer på postkontoret....

Det er 216 000 sekunder, fan det er lenge det :|

Forstår deg godt. :)

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Hvorfor er det flere her som lurer på om det kommer til å bli ett plass problem på Hero? Skal dere ikke bruke minnekort? Man kan da legge alt av apps inn på minnekortet?

 

Hvis du har lest HVORFOR vi er skeptiske så er det nettopp dette som ikke går.... Derfor blir apps kun instalert på de 256 MB av internt minne som Heroen har.

 

Er dere sikker på dette?? Isåfall er jo dette ett kjempeproblem!

 

me på greia, men det er vell 512 ;p eller er det bare 256 ledig?

Endret av MoLvII
Lenke til kommentar
Hvorfor er det flere her som lurer på om det kommer til å bli ett plass problem på Hero? Skal dere ikke bruke minnekort? Man kan da legge alt av apps inn på minnekortet?

 

Hvis du har lest HVORFOR vi er skeptiske så er det nettopp dette som ikke går.... Derfor blir apps kun instalert på de 256 MB av internt minne som Heroen har.

 

Er dere sikker på dette?? Isåfall er jo dette ett kjempeproblem!

 

me på greia, men det er vell 512 ;p eller er det bare 256 ledig?

 

Jeg som så feil ja. Skal være 512 MB ledig ja. Men hvor mange apps holder det til liksom?

Lenke til kommentar
Hvorfor er det flere her som lurer på om det kommer til å bli ett plass problem på Hero? Skal dere ikke bruke minnekort? Man kan da legge alt av apps inn på minnekortet?

 

Hvis du har lest HVORFOR vi er skeptiske så er det nettopp dette som ikke går.... Derfor blir apps kun instalert på de 256 MB av internt minne som Heroen har.

 

Er dere sikker på dette?? Isåfall er jo dette ett kjempeproblem!

 

me på greia, men det er vell 512 ;p eller er det bare 256 ledig?

 

Jeg som så feil ja. Skal være 512 MB ledig ja. Men hvor mange apps holder det til liksom?

 

Stemmer det at appmanager bare lager backup til SD. Man kan ikke kjøre apps fra SD, men ved å roote telefonen kan man det uten problem.

G1 har bare halvparten av kapasiteten, 256 MB, og på den har jeg fått inn veldig mange apps. Bare en gang hadde jeg problem med at det var for liten plass. Tror ikke dette vil bli et problem med Hero, hvis ikke da selve OS'et tar opp veldig mye plass pga Sense.

 

Stikk inn på http://www.cyrket.com/ å se på et par apps for å se hvor store de fleste apps'ene er. De er ikke tunge.

Lenke til kommentar
G1 har bare halvparten av kapasiteten, 256 MB, og på den har jeg fått inn veldig mange apps. Bare en gang hadde jeg problem med at det var for liten plass. Tror ikke dette vil bli et problem med Hero, hvis ikke da selve OS'et tar opp veldig mye plass pga Sense.

 

Kan noen som har fått telefonen si noe om hvor mye LEDIG plass det er på Hero? Med OS og alt inkludert?

Lenke til kommentar
G1 har bare halvparten av kapasiteten, 256 MB, og på den har jeg fått inn veldig mange apps. Bare en gang hadde jeg problem med at det var for liten plass. Tror ikke dette vil bli et problem med Hero, hvis ikke da selve OS'et tar opp veldig mye plass pga Sense.

 

Kan noen som har fått telefonen si noe om hvor mye LEDIG plass det er på Hero? Med OS og alt inkludert?

 

hekkan! til lading! gått 2km å ned ett fjell. Sko stoppa å drikka før i går hadde eg vist han kom så tidlig ;p men ja! mmm..

hero absolute white angel.. vakkert ;)

 

skal se når det er komt liv i den..

Lenke til kommentar
G1 har bare halvparten av kapasiteten, 256 MB, og på den har jeg fått inn veldig mange apps. Bare en gang hadde jeg problem med at det var for liten plass. Tror ikke dette vil bli et problem med Hero, hvis ikke da selve OS'et tar opp veldig mye plass pga Sense.

 

Kan noen som har fått telefonen si noe om hvor mye LEDIG plass det er på Hero? Med OS og alt inkludert?

 

Du er et lite ekorn du tytte, et veldig veldig bekymret ekorn.

Gir ned et par hakk og tenk deg om noen millisekunder.

G1/Dream hadde halvparten så mye minne,

Magic har akkurat det samme som Hero (sikkert litt mer tilgjengelig uten Sense)

Og få eller ingen har klaget på plassen i de telefonene.

I tillegg kan du som sagt Roote telefonen og da få tilgang til SD kortet.

Kortene, også class 6, koster fra noen tiere til noen hundrelapper.

Programmer med mye data kan forøvrig bruke SD-kort til data. GPS programmet CoPilot f.eks bruker SD-kort til å lagre kartdata.

Lenke til kommentar
31.07.09 17.54 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

Håper virkelig den kommer i morgen!!!

 

dette fikk jeg i går, og i dag er den på omlasting eller noe sånt, så vil vel tro du får den på mandag!

 

MEn jeg har et spørsmål, jeg har ikke byttet opratør på mange år nå, men har gått fra telenor til netcom nå. Så har selvfølgelig videreførst nummeret, så spørsålet mitt er; går det automatisk at mitt telenor abonnement blit kanselert? eller må jeg gjøre dette selv? ble pluttselig veldig usikker! hehe

Heldigvis for meg så hadde du feil, jeg sitter med min hvite helt i hendene nå :D

 

Vet ikke om du har fått svar på spørsmålet ditt, men alt går av seg selv når du overfører fra et selskap til et annet. Netcom tar seg av alt for deg.

Lenke til kommentar
G1 har bare halvparten av kapasiteten, 256 MB, og på den har jeg fått inn veldig mange apps. Bare en gang hadde jeg problem med at det var for liten plass. Tror ikke dette vil bli et problem med Hero, hvis ikke da selve OS'et tar opp veldig mye plass pga Sense.

 

Kan noen som har fått telefonen si noe om hvor mye LEDIG plass det er på Hero? Med OS og alt inkludert?

 

På min Hero, etter bare èn app installert, oppgir den at det er 147 MB ledig. Med andre ord får du nok installert ca 150 apps.. ;)

Lenke til kommentar

Er det noen andre her som erfarer bugs? Tok en hard reset i går etter 1 time i tlf med support, først da fikk jeg kontakt med HTC Sync.

 

Nå skal jeg sette opp min gmail konto og den får ingen kontakt. Utifra det jeg har lest så fungerer det ikke om du har hoppet over dette steget i setup av telefonen.

 

Blir nok en hard reset til da :(

Lenke til kommentar
Hero Absolute White i hus :)

Creds til Komplett.no, bestilte på torsdag, de fikk inn på lager og sendte i går, henta den rett før 11 i dag tidlig ;) Står til lading nå, gleder meg til å bruke den :D

 

jeg har "desverre" (les: heldigvis) ikke opplevd de samme problemene som deg. Jeg har derimot hatt et par småproblemer med at HTC Sync programmet ikke legger inn driverene automatisk.

 

Exchange sync var også litt grinete å få i gang men det var pga oppsettet på jobben og ikke telefonen. Men fikk knota det til og det går så det suser nå.

 

 

 

Til alle som lurer på hva som er i esken og hvordan det er pakket så kan dere ta en titt på føste posten i denen tråden. Jeg har nå lastet opp bilder via telefonen til Flicker og lagt de til i førte post som sagt.

LØP Å SE!

 

Jeg kommer med en liten review i løpet av neste uke etter at jeg har gjort meg litt mer kjent med telefonen og har fått brukt den ordentlig.

 

Så langt så virker alt bra, batteritiden er god (kjører med BT, wlan, gps og alt jeg kan peise på med nå for å teste litt første ladning) jeg har ikke ladet telefonen mer enn det den fikk når jeg hadde koblet til USB kabelen i et kvarter ca.

 

Mer kommer senere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...