Kaggen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har ikke telefonen fm-radio?Lurer også på hvordan jeg fjerner widgets Hold inne på widgeten og dra den til søppelbøtta. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen andre her som har opplevd at HTC widget'n ikke fungerer skikkelig. F.eks masse mail som ikke vises. Går jeg inn manuelt på programmet vises alt skikkelig. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Takker for svaret jeg fikk her lengre oppe:-) Men, hvordan får jeg kontaktene fra outlook og over til google, eller fra mobilen og direkte til google? Gjelder min nokia 5800. Jeg har nå ett annet problem her. Jeg har bestilt telefonen i hvit da den aldri kom inn på lager hos chess i brun, og i dag, samme dag som min hvite ble sendt ut kom selvsagt telefonen på lager i brun. Så skal jeg sende den hvite i retur og heller gå for den i brun. Vanskelig valg dette her... Noen som har sett begge telefonene side om side og kan si hvilken av de som tar seg best ut av den hvite og den brune? Lenke til kommentar
akak Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har musikkspiller som bakgrunn på en av hjemmesidene, hvordan fjerner jeg den? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen som vet hvor de selger sd kort til telefonen, helst noen i Norge. Er det noen kort dere anbefaler? Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 ingen som kan hjelpe meg med partison av sd kortet?!! Lenke til kommentar
sveintore78 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 ingen som kan hjelpe meg med partison av sd kortet?!! Jo, hva vil du vite? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 ingen som kan hjelpe meg med partison av sd kortet?!! Se på denne Linken http://android.modaco.com/content/htc-hero...sd-card-please/ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Beklager alt maset fra min side, men vil være sikker før jeg går løs på noe på telefonen her. Dette er hva jeg må gjøre for å få inn radio og ny rom, eller har jeg her glemt noe? 1) Jeg må legge inn ett recovery image? Hvordan? 2) Jeg kopierer radio.zip og update.zip over på sd-kort. 3) Starter telefonen via "power og home" knappen. 4) Velger wipe data 5) Velger apply sdcard-radio.zip 6) Velger wipe data 7) Velger apply sdcard-update.zip -Er det nødvendig å ta backup av telefonen før jeg gjør dette? Telefonen er helt ny og ikke brukt enda, tenker å ordne med radio og ny rom før jeg tar den i bruk. -Må telefonen rootes først? Ser at noen guider sier den må det, mens andre sier den ikke må det. Filene jeg tenker å bruke er følgende: -modacopatchedrecovery-1.0 -2.2-update-hero-modacocustomrom-core-signed -update-hero-radio-63.18.55.06EU_6.35.06.18-signed Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 ingen som kan hjelpe meg med partison av sd kortet?!! Se på denne Linken http://android.modaco.com/content/htc-hero...sd-card-please/ NYYYYYDELIG!!! TAKK takk TAKK!!!!!! :!: Lenke til kommentar
sveintore78 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) 1) Jeg må legge inn ett recovery image? Hvordan? adb shell reboot bootloader (wait for device to reboot into bootloader) fastboot boot cm-hero-recovery.img adb shell mount /sdcard adb push cm-hero-recovery.img /sdcard/cm-hero-recovery.img adb shell flash_image recovery /sdcard/cm-hero-recovery.img Edit: Forresten, kan være greit å ta en nandroidbackup, bare for sikkerhets skyld Endret 9. september 2009 av sveintore78 Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 1) Jeg må legge inn ett recovery image? Hvordan? adb shell reboot bootloader (wait for device to reboot into bootloader) fastboot boot cm-hero-recovery.img adb shell mount /sdcard adb push cm-hero-recovery.img /sdcard/cm-hero-recovery.img adb shell flash_image recovery /sdcard/cm-hero-recovery.img Edit: Forresten, kan være greit å ta en nandroidbackup, bare for sikkerhets skyld Må man ikke ha root for å ta det? Lenke til kommentar
sveintore78 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 1) Jeg må legge inn ett recovery image? Hvordan? Edit: Forresten, kan være greit å ta en nandroidbackup, bare for sikkerhets skyld Må man ikke ha root for å ta det? Hmm, litt usikker.. min var det da jeg gjorde det, men skader jo ikke å prøve? Den tar jo backup av recovery også, kan være greit å ha, siden du overskriver den Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Så jeg må ta backup, men for å kunne ta backup må jeg først root tlf? Så bra, enda mer som må gjøres med tlf før den kan brukes:P Hva er greien med root i grunn? Det gir meg flere rettigheter til hva jeg vil gjøre, og av den grunn kan jeg kjøre flere programmer osv? Der ligger jo mange guider for å roote tlf. Er der noen en bør styre unna, og er der noen som er bedre enn andre? Vil feks denne gjøre nytten? http://theunlockr.com/2009/08/27/how-to-ro...o-in-one-click/ Og skal dette gjøres før jeg begynner på alle de andre stegene? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen som vet hvor de selger sd kort til telefonen, helst noen i Norge.Er det noen kort dere anbefaler? Jeg kjøpte dette. Funker bra det. Trascend microSD 16GB Class 6 (cdon.no) Lenke til kommentar
terion Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Så jeg må ta backup, men for å kunne ta backup må jeg først root tlf? Så bra, enda mer som må gjøres med tlf før den kan brukes:P Hva er greien med root i grunn? Det gir meg flere rettigheter til hva jeg vil gjøre, og av den grunn kan jeg kjøre flere programmer osv? Der ligger jo mange guider for å roote tlf. Er der noen en bør styre unna, og er der noen som er bedre enn andre? Vil feks denne gjøre nytten? http://theunlockr.com/2009/08/27/how-to-ro...o-in-one-click/ Og skal dette gjøres før jeg begynner på alle de andre stegene? Jeg gjorde dette.. Bare sammensatt og oversatt kjapt fra unlockr sine guider. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Noen som vet om det går ann å sette MP3 som vekkerklokkelyd/alarmlyd? Evt hvordan? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Legg mp3 i /sdcard/media/alarms Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Legg mp3 i /sdcard/media/alarms Jeg har ikke media/alarms folderen. Funker det om jeg bare oppretter disse, eller er disse "standard" med telefonen? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er bare å opprette dem. husk små bokstaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå