Gå til innhold

Noen som har erfaringer med MartinAir?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal reise med MartinAir til Havana, og lurer på om det er noen som har erfaring med disse?

Hvordan flysetene er, plass, mat... Alt av erfaringer! :)

Noen som har prøvd Comfort Class i tilfelle?

Det ser ut til at vi skal fly med et Boeing 767-300ER.

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har flydd MartinAir til Miami, og mener vi det var samme flytypen du nevner.

Flyet var nok ikke av nyeste dato, men det var ikke noe problem. Hvis ikke jeg husker feil var seteradene 2-3-2. Vi var to stykker som reiste sammen og vi fikk plass på raden med 2 seter, så det var i grunnen perfekt. Kan ikke huske at det var spesielt trangt (for to stykker på 1,70m).

Det var ikke tv-skjermer i setene, men man kunne leie bærbare dvd-spillere med filmer o.l. som man hadde hele veien. Helt greit det også. Nesten bedre enn i seteryggen, for jeg syns ofte det blir vanskelig å se når personen foran legger ned setet.

Jeg husker ikke så mye om maten, men det var nok standard flymat.

Jeg har ikke noe negativt å si, det var en helt standard lang flytur.

Lenke til kommentar

Ja, regnet med det var noenlunde liknende charterfly i forhold til plass i hvertfall...

Koster 65Euro eller noe i den duren for en vei, er det noen som har prøvd dette eller sett hvordan forskjellen er på Comfort Class & Economy Class... Fårstår at du får denne DVD spilleren gratis, men om det er stor forskjell på setene f.eks?

Endret av AnnaCecilie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...