Gå til innhold

Enter The Matrix

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle rote litt rundt med hacking i matrix spillet..

Litt teit at Ikke alle dos commandoer funker :/

litt dårlig keyboard støtte også, men men, fant ut av det, men sitter fast her..

åssen i all verden kommer jeg meg til drive B: ???

den er unlocka, men kommer meg ikke inn på den..

b: funker ikke. har også prøvd cd og cd.. kommanoen men ingen funker.. lol, Vireklig irriterende.

og teit at man faktisk kan gjøre sånn: a:dir b:

og få opp inholdet på den driven...

det funkerjo ikke i virkeligheten.. :p

Noen som ahr noen tips?

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kommer deg ikke inn på B: , men du kan skrive dir b: og få listet ut hva som er der. Videre kan du liste ut innholdet i mappene ved å skrive dir b:katalognavn

OBS SPOILER!

Foreløpig har jeg kommet til

a:

b:

Ram:

v:

Har "snakket" med trinity samt hørt beskjeden ifra Morpheus. Hele opplegget er egentlig litt artig og d er endel puzzles og slikt man må løse for å komme seg videre..

Lenke til kommentar

spillet er genialt det,har bare split ei stund men det er ein del ganger man sliter lisom,det stopper rett og slett opp,så man må faktisk tenkte lit så kommer man videre syns det er veldig bra det med tips (spesielt det med hvordan slåst med ein agent hehe) men kommer til det her

http://www.ulovlig.info/gallery/diverse/arg

da sliter eg ein del hehe,ja ja får vel spille lit noe som er ferdig med spillet enda eller?

Lenke til kommentar

ser at begge dere har kommet lengre enn meg.. :/

jeg sitter fast på flyplassen.. :lol: faen så umulig det der, :p litt kjipt at man må bruke en annen tast til våpenet og sånn..

Noen som har evt. tips til flyplassen med det helikopteret og de folka som hopper ned gjennom taket?

Glimrende hacking btw.. :)

Lenke til kommentar

nei nei,du må være smart eg brukte vel ein 3 "runder" før eg skøyt det må lisom la det gå eit stykke før du kan skyte så kommer det swat team ta dei og så ta amo fra dei og sky videre på hellikoptere :) etter hvert så klarte eg og ungå kulene til helikoptere :)

Lenke til kommentar

Sleit litt der jeg oxo.. sørg for å ta en del stun grenades, dette gjør det enklere. Vent i dekning til helikopteret har skutt, hopp frem og tøm en salve i det. Så kommer det en del menn ned i tau, kast en granat like før de lander og ta de ut med en salve mens du er i "focus". Gjem deg til helikopteret har skutt ferdig og skyt på det igjen. Gjenta til røra er passe tynn og stek på middels varme.

Enjoy!

Lenke til kommentar

var veldig kult spill da men har bare spilt det i ein 6-7 timer (kanskje mindre og) er ferdig lit kjipt og tenkte på,syns eg fikk mere ut av Command & Conquer Generals som eg kjøpt (har spilt det mange flere timer) ja ja shit au moro var det hverfall så lenge det varte :)

Lenke til kommentar

Hadde etm enda bare hadd multiplayer, tok meg 4 timer å runde spillet.

Men det kunne gjort seg bra med multiplayer, hvis de fjernet bullettime, kunne blitt mye bra action fordi (martial arts fights ville jo vært råe, rett og slett, med blokkering, ¨kontring, etc etc)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...