RandiA Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Vi var noen "foto-damer" som hadde liten Walk i Ila området i dag. Nydelig vær og hyggelig foto-og-annen prat, vi legger kanskje inn noen bilder her :!: RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Tilegnet Gia Begynner med denne jeg...er ikke særlig katte-menneske selv, kjenner en annen fotovenn som er det, hun skulle ha vært med oss. Hun stilte på PhotoWalk Trondheim og det var hyggelig. RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Tilegnet GiaBegynner med denne jeg...er ikke særlig katte-menneske selv, kjenner en annen fotovenn som er det, hun skulle ha vært med oss. Hun stilte på PhotoWalk Trondheim og det var hyggelig. RandiA Nei, så koselig -- bilde tilegnet meg! Den trønderkatten der var skikkelig tøff, barka og sikkert gatens skrekk. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Nei, så koselig -- bilde tilegnet meg! Den trønderkatten der var skikkelig tøff, barka og sikkert gatens skrekk. :!: Ja, det var Helena da, som så motivet som vanlig..jeg farer ofte så fort forbi. Det skal komme flere bilder fra vår lille Walk, Helena vil vel legge inn noe i morgen. Endret 27. juli 2009 av RandiA Lenke til kommentar
lessis Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Takk for mini-treffet i dag. Mine bilder kommer antagelig ikke ut på nettet før neste uke, da overføringskabelen ikke er med i kofferten. I all regnet her i trøndelag, var det faktisk opphold da vi gikk og fotograferte. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Det er da bare sol her i Trøndelag, som oftest :!: (hvis du vil, kan du få låne overførings kabel av meg, har to, har også to kortlesere, men det gjør ikke noe om du venter til senere heller...tråden er åpen ) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Her kommer noen av mine bilder...bærer mer preg av sosial sammenkomst, enn fotografisk kunst, men vi fikk vel noe fotoøving på kjøpet Idyller er det mange av i bydelen Ila: Her kommer et par originale hus på plenen: Ved Ilabekken: Etterpå var det kaffe i solveggen på Filter, og Lessis tar bildet: RandiA Endret 27. juli 2009 av RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Takk för en fin tur! Pent vär som vanlig. Koselige bilder Randi! Hmm... ser at det er ikke er speciellt smickrande at sitte i utkanten av et vidvinkelbilde... :!: Ja ja, det kunde vara verre... Disse tre tok jeg når jeg gikk fra bussen för å möte dere: Her er bildene jeg tok sammen med dere: Endret 28. juli 2009 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Nydelige bilder som vanlig, Helena...jeg er på samme steder, men det blir jo ikke slik. Tror det må være medfødt jeg....(men kanskje det går an å øve og lære litt også)..det med dammen og siloene ble jo fantastisk fint. RandiA Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg må av ren nyskjerrighet spørre hvor tok du dette bildet? regner med det er ute på ila en plass men kan ikke fatte hvor :-) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Randi kan säkert beskriva bättre, men i Ila så har de anlagt ett område med dammar och en liten bäck. Följer man bäcken en liten bit (det är inte långt) finner man detta motiv. Oj, takk Randi! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Ja, det er jo bare å følge bekken det, vi gikk jo over veien og det er ikke langt fra de husene i Skjæringen (het det før.) (Men Helena får jo hva som helst utav hvert motiv da...det er ganske misunnelsesverdig :!: ..har tatt akkurat det samme bildet, men det ble jo ikke slik, må vel kjøpe objektiv med rød ring jeg også kanskje, men tror likevel ikke det blir slik :!: ) RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Randi, er det langt å gå fra eventuell parkeringsplass til den "fossen"? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja, det er jo bare å følge bekken det, vi gikk jo over veien og det er ikke langt fra de husene i Skjæringen (het det før.)(Men Helena får jo hva som helst utav hvert motiv da...det er ganske misunnelsesverdig :!: ..har tatt akkurat det samme bildet, men det ble jo ikke slik, må vel kjøpe objektiv med rød ring jeg også kanskje, men tror likevel ikke det blir slik :!: ) RandiA Kan man ta utgangspunkt fra det huset HelenaN har tatt bilde av (koefoedgeilaen 13). det som det er et emaljert hjemme skilt på? Lenke til kommentar
lessis Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Takk til Randi som tilogmed kom syklende til dit jeg er i Trondheim med kabel slik at det ikke skulle være unnskyldning til å ikke legge ut bilder. Denne tuen men marikåpeblader bad om å bli fotografert med alle regndråpene. Ved ett av husene hadde de brukt et avsaget bjørketre som portstolpe. Denne var nå blitt besatt med sopper. Siloene i Ilsvika speiler seg i en liten dam i bekken Tror vi alle fotograferte fossen fra forskjellige vinkler. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Randi, er det langt å gå fra eventuell parkeringsplass til den "fossen"? Neida, ikke langt å gå, du kan gå bortover fra Ilevolden også...sikkert parkering på Skansen en plass. (Har bilen nesten alltid i garasjen jeg, så tenker ikke på det...)Vi hadde jo en fototur hit tidligere i år...men da var det kanskje ikke særlig vann i fossen. Randi Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Likte de Alchemilla vulgaris bladene dine jeg, Lessis...og fine farger i det speilrefleks-bildet, ...det motivet som jeg overså. RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Her kommer et knippe bilder til, kvaliteten har nok stort forbedringspotensiale. Jeg velger å legge inn den samme fossen som de to andre, morsomt å sammenligne litt, hvordan utfallet kan bli forskjellig. Fossen alle tok bilde av... (Helena skrot-fotografen :!: ): RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Randi, er det langt å gå fra eventuell parkeringsplass til den "fossen"? Neida, ikke langt å gå, du kan gå bortover fra Ilevolden også...sikkert parkering på Skansen en plass. (Har bilen nesten alltid i garasjen jeg, så tenker ikke på det...)Vi hadde jo en fototur hit tidligere i år...men da var det kanskje ikke særlig vann i fossen. Randi ok takk.. må se om jeg finner det stedet. Vet om alt for lite fine lokasjoner her i trondheim Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Kommer du med bil kan du parkere nesten oppe i hølen under fossen. Kjør gamleveien mot Byneset og sving opp til venstre etter du har kjørt over brua over bekken. Parker ovenfor barnehagen. Da kan du krabbe bort til fossen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå