stian-hg Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg er absolutt ikke oppdatert på slikt, men har søkt litt rundt for å finne en planlagt lanseringsdato for Doom III. Finnes det i det hele tatt? Når er det i så fall lov å kunne vente at lanseringen kommer? Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det finnes ingen lanseringsdato. En lansering kan ventes noen uker etter at spillet er ferdig utviklet. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Uansett, ryktene om at det skal kunne ventes i vinter er mange... Men det spørs jo selvfølgelig om de faktisk ER ferdig med å lage det, som sagt... edit: fanken, TST klippa bort feilen sin... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det var vel snakk om tentativ slippdato sånn til jul, men det kan fort bli påske, sommer og nok en jul før det kommer. Prøv å få tak i en absolutt slippdato for Duke Nukem 4ever. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Takk folkens! Ble bare litt nyskjerrig når jeg så Doom III Leagacy... gamle følelser fra Doom kom tilbake. Tror Doom må være det mest skremmende spillet ever! Jeg husker hvertfall jeg var dritredd. Disse uhyggelige lydene... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det var vel snakk om tentativ slippdato sånn til jul, men det kan fort bli påske, sommer og nok en jul før det kommer. Prøv å få tak i en absolutt slippdato for Duke Nukem 4ever. Jaaa.. nå begynner det å drøye en del med Duke Nukem 4ewah Får nøye meg med Manhattan Project så lenge Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Var snakk om i sommer men det ser mørkt ut, og begynner og se mørkt ut for og se Duke Nukem Whatever i den næreste tid også Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Duke Nukem NeverEver, mener du vel? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Duke Nukem NeverEver, mener du vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå