Zeelot Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Hei! Jeg har akkurat flytta til Oslo. Jeg er 18år og vet ikke en dritt om byen. Bor i sentrum. 7min fra stortinget. Leter etter billig treningsenter, kan være hva som helst, lite kjellergym elns. Skal bare være billig. Også, hva er de bra utestedene i Oslo? er 18år som sagt. Vi er en liten guttegjengs om har flytta hit, så vi er mest interissert i klubber osv. Tennisbane i nærheten av grunerløkka/sentrum? Fete ting man kan gjøre i byen? Spiller også en del poker, så hvis noen vet noe om det, send gjerne en pm Hva koster det for månedskort så man kan ta trikk og buss osv? Håper på svar. Endret 27. juli 2009 av Zeelot Lenke til kommentar
Lord_Azalin Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ikke så mange av spørsmålene dine jeg kan svare på... Men månedskort hos Ruter koster deg 550,- (hvis ikke det har blitt justert...) Det gir fri reise innenfor Oslo. Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Er ikke så kjent i Oslo selv, men når det gjelder treningssenter, så har jeg vært medlem på Jimu og syntes det var en god pris i og med at jeg kunne trene når på døgnet det passet meg. Var selv å trente på senteret i Asker, men de har senter i Oslo også... http://www.jimu.no/sentere.htm Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Du kommer til å få veldig bruk for denne geniale siden: http://vibb.no/ Du kan begynne med å søke på treningssenter. Tviler på at du finner noen tennisbaner midt i sentrum eller på Grünerløkka, men om du tar T-bane linje 5 mot Vestli og går av på Hasle (dette tar ca 5 min) er du utenfor det jeg tror er norges største innendørs tennis-anlegg. Her har de også et treningsstudio som ikke virker så innmari dyrt forresten. Veldig dårlig utelivstilbud for 18-åringer i Oslo dessverre. De eneste stedene jeg vet om med 18-årsgrense er Mosquito og Trompeten, ingen av stedene er noe særlig å skryte av spør du meg. Jeg ville nesten vurdert å få meg et fake leg. Ellers er jo nesten alle cafè'er i Oslo barer/utesteder om kvelden. De på Grünerløkka kan spesielt anbefales og her er det ofte ikke dørvakter evt lavere aldersgrense enn vanlig i ukedagene enn i helgene. Kan fint anbefales å dra ut på byen på en torsdag! Flere fete ting og poker osv får du finne ut selv, kanskje ved hjelp av vibb.no Edit: forresten, hvis du er student eller lærling koster månedskort til kollektivtrafikken bare 330 kr Endret 28. juli 2009 av thesinner Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hvis du studerer så har Sio ekstremt billige sentere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå