tdipower Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Leste her en artikkel om noen som hadde brukt en artifacts tester?? Noen som kjenner til dette? Får noen små sorte prikker i 3dmark 2003 med mitt ATI 9700np Har nå testet med et 9500np og det gir ikke svarte prikker. Men mitt 9700 i et asus kort ga heller ikke sorte prikker... WHY!! Skulle hatt en slik tester, noen som har en? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ja har du overklokket kortet eller ? Sier du at 9700 kortet ditt artifacter på et hovedkort, og IKKE på et annet hk ?... edit: Er også en del som har klaget på dette ved å bruke de hackede driverne og det tullet der ... Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Kortet er ikke klokket. Har testet kortet i 3 maskiner nå.. artifacts på 2 av kortene og ikke på det siste!! Å for å gjøre forvirringen total... så har jeg nå testet med et sapphire 9500 np og det fungerer fint på alle 3.... :o blir jeg snart gal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå