Pebino Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har en 8 måneder gammel Acer Aspire One laptop, når jeg skulle skru den på her forleden dag starta PCen helt normalt men det er ikke liv i skjermen. Er det noen som har opplevd noe lignende, og som vet hva man kan gjøre? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg har en 8 måneder gammel Acer Aspire One laptop, når jeg skulle skru den på her forleden dag starta PCen helt normalt men det er ikke liv i skjermen. Er det noen som har opplevd noe lignende, og som vet hva man kan gjøre? Vil tro at den ikke startet i det hele tatt. Bare grønt lys i ON knappen og viften startet. Det er vel da tid for en BIOS recovery. Du finner hjelp hos Macles*: http://macles.blogspot.com/2008/08/acer-as...s-recovery.html Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Nettopp det som skjer, skal prøve en BIOS recovery. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Da har jeg prøvd BIOS recovery, men no luck. Ganske sikker på at jeg gjorde riktig, og at alt som skjedde skulle skje. Irriterendes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå