Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Totalt ræva ADSL ytelse (Tiscali... igjen!!!!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater tiscali :grumpy: de lever ikke det produktet du kjøper!

Har sliti med linja mi i over 3 måneder nå og det ser ikke ut til og bli noe bedre!

Hver eneste helg i i fire uker på rad har internetten vært nede i over 1 døgn, sikkert fordi nette til tiscali er overbelastet :shrug:

Lenke til kommentar

Fikk Tiscali 728/128 her om dagen i mitt ringe hjem i Larvik [Torstrand]

[Tilbud med gratis gjør D selv pakke og 398,- pr MND]

Det gikk litt tregt første dagen , ja hadde bare ca 400 kpbs

men etter ett par dager så ble det full guffe å ligger nå på ca 730 kpbs :)

Hadde før Telenor 728/128 som kosta meg 550,- MND

hadde full guffe hos Telenor også men får nå enda raskere ping i Wolfenstein Multiplayer med Tiscali sitt abonnement , ja før lå jeg på CA 60-90 i ping med Telenor , nå ligger jeg på ca 45-70 på de samme serverne :D

Så alt i alt er jeg meget fornøyd med Tiscali så langt..

Ja bedre ping på favorittspillet mitt pluss 150,- billigere i MND

Kan man klage da ;)

Så det finns fornøyde på Tiscalikunder også :)

Lenke til kommentar

20 februar 2003, d bestilte jeg Tiscali-abonnement, og de skulle kansellere Telenor for meg... Først igår kveld, under en hard surfe-øke, forsvant internet :o Jeg skjønte jo ikke driten, men etterhvert kom jeg på at det kanskje var Tiscali som har fått fingeren ut av ræva :lol:

Lenke til kommentar

Tiscali har virket helt fint hos meg etter den mandagen det skulle være i orden ( 411 på 384 )

Har akkurat samme ytelse på samme linje. :smile: Og ligger i tillegg nesten hele tiden stabilt på lav ping under online gaming.

Men slik var det absolutt ikke før den dagen de skulle ordne opp, det var nok den samme mandagen. Da lå jeg på samme båndbredden, men hadde 250++ i ping.

Men nå er alt greit, så jeg har ikke lenger noen grunn til å klage på Tiscali..:D

Lenke til kommentar
Nextgentel RRULLERR!! ga oss 4mb gratis i helgen! Yippi!

Gratis i ordets rette forstand, men tror du ikke Nextgentel har en baktanke med dette? Først og fremst er det sikkert mange av kundene som vil oppgradere hastigheten sin etter å ha "vært i himmelen" sist helg. For det andre er det sikkert mange som vil hoppe på tilbudet om 4 mbit for 598(?) ut august. Alt i alt vil Nextgentel sikkert tjene en god del penger på det de gjorde sist helt - i tillegg fikk de en stresstest med på kjøpet (som uheldigvis gikk ut over noen få kunder) :). Dette var ikke ment som kritikk overfor Nextgentel (selv skulle jeg gjerne hatt de som ISP), men jeg tror dette kun var et "stunt" Netxgentels side.

Lenke til kommentar

den tiden jeg hadde tiscali adsl var det ingen problemer med hastigheten, men den gang hadde de ikke så mange kunder. Virker som dem har alt for mange nå og store problemer med sine sentraler.

Dette er noe dem må rette på før dem taper seg helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...