Spragleknas Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har Tiscali Xtra (704/128) som det så fint heter. Tror det er kult språk for ekstra tregt; Jeg får kun 58 kpbs på ITAvisens speedometer!!!! Har masa på de i en uke nå .. de sier de skal se på det på fredag (TTT=Ting tar tid ... hos TISCALI i hvertfall (TTTT?)). Noen som vet hvordan jeg kan gradere meg mot at det er noe galt hos meg? Forslag på hva jeg kan sjekke? Bruker Zycel Prestige 600 og standard 10/100 fra AMDtek (tror jeg). Har skjønt at det er andre angrende Tiscali kunder her Er bosatt i Stavanger .... PÅ FORHÅND TAKK! Foresten: Hvor kan jeg sjekke "ping" (sikkert dustespm. men står i) Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det er tiscali som sliter med Båndbredden , de har overbooka alt av sentraler etc.. Ms kan du sjekke med å ta deg en tur i command Start-->Runkjør-->cmd(vist du har 98 typ command)--> ping www.vg.no fks...med 56 kbit vil jeg tippe en Ms på 700-800 da ser vi bort i fra Analogt! Modem med Turboknapp eier Lenke til kommentar
Treat Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 noen venner av meg med tiscali har samme prob :x Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Er de fra Stavanger omr. de også, kanskje? Lenke til kommentar
Unix Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Før hadde jeg 33.3 modem ... det gikk for fort ... derfor valgte jeg Tiscali ADSL Lenke til kommentar
formann Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Tiscali kunder over hele lander sliter med _ELENDIG_ linje, så det gjelder ikke bare Stavanger. Synes at Tiscali burde miste retten til å levere inet abb. for om man kikker på hvor mange av kundene dems som ikke får det de betaler for så tror jeg vi er godt over 90%. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Så bytt da vel, hva venter dere på. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Har merka endel dårlig hastighet jeg oxo, men fortsatt pen ping på cs....!!! håper tiscali skjerper seg Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tiscali kunder over hele lander sliter med _ELENDIG_ linje, så det gjelder ikke bare Stavanger. Synes at Tiscali burde miste retten til å levere inet abb. for om man kikker på hvor mange av kundene dems som ikke får det de betaler for så tror jeg vi er godt over 90%. Så hvorfor i helvete klager bare folk men å bytte skal de ikke? Nei nei, 90% klager på linja men ingen bytter? har mine tvil Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tiscali kunder over hele lander sliter med _ELENDIG_ linje, så det gjelder ikke bare Stavanger. Synes at Tiscali burde miste retten til å levere inet abb. for om man kikker på hvor mange av kundene dems som ikke får det de betaler for så tror jeg vi er godt over 90%. Så hvorfor i helvete klager bare folk men å bytte skal de ikke? Nei nei, 90% klager på linja men ingen bytter? har mine tvil ehh.. bindings tid? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg ville sagt opp abonnementet uansett bindingstid, hvis min lev. ikke leverte det de lovet. Jeg har Telenor 1024/256 nå, hadde veldige prob da jeg fikk linjen... Maste hver dag, hele tiden Profesjonell nager :o Uansett jeg ville sendt et brev m/ kopi til forbrukerombudet at du sier opp avtalen grunnet mangel på prod. Gi dem 1 uke eller noe sånt.... Da vil du betrakte avtalen som oppsagt viss prod. ikke er tilfedstillende 8) Ellers kan du gjøre som han i Oslo, kutte linjen Jeg forstår han jævli godt, og syntes at det "rett" måte å gjøre det på Husk disse jævlene vil valse over oss forbrukere viss de får sjansen :x Ta dem hard med et ballegrep og skvis til... Lenke til kommentar
Ghozt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tiscali kunder over hele lander sliter med _ELENDIG_ linje, så det gjelder ikke bare Stavanger. Synes at Tiscali burde miste retten til å levere inet abb. for om man kikker på hvor mange av kundene dems som ikke får det de betaler for så tror jeg vi er godt over 90%. Så hvorfor i helvete klager bare folk men å bytte skal de ikke? Nei nei, 90% klager på linja men ingen bytter? har mine tvil Skulle gjerne ha bytta jeg,men det har seg sånn at det er umulig og få kontakt med Tiscali for og få sagt opp. Har ringt til Lindorf som har med fakturering og stoppet regningene nå så da er det bare og håpe. Det er 2 mnd siden jeg sendte min oppsigelse til Tiscali pr. mail, pr.brev og muntlig. Hva mer kan en vanlig borger gjøre da, bare og komme med forslag. Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tiscali kunder over hele lander sliter med _ELENDIG_ linje, så det gjelder ikke bare Stavanger. Synes at Tiscali burde miste retten til å levere inet abb. for om man kikker på hvor mange av kundene dems som ikke får det de betaler for så tror jeg vi er godt over 90%. Så hvorfor i helvete klager bare folk men å bytte skal de ikke? Nei nei, 90% klager på linja men ingen bytter? har mine tvil Skulle gjerne ha bytta jeg,men det har seg sånn at det er umulig og få kontakt med Tiscali for og få sagt opp. Har ringt til Lindorf som har med fakturering og stoppet regningene nå så da er det bare og håpe. Det er 2 mnd siden jeg sendte min oppsigelse til Tiscali pr. mail, pr.brev og muntlig. Hva mer kan en vanlig borger gjøre da, bare og komme med forslag. Bestil nytt abb. fra et annet selskap, for da tar de seg av kanseleringen av ditt nåværende abb. Lenke til kommentar
Ghozt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 8) Risikerer jeg ikke da og bli sittende med to ADSL abonnement da. Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 8) Risikerer jeg ikke da og bli sittende med to ADSL abonnement da. Nope.. om du bestiller fra feks. bluecom så vil de som sagt fikse oppsigelsen av det andre. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 linja mi blei etablert i dag... har egentlig lyst til å skulke skolen men. kanskje jeg ikke har så mye å glede meg til alikevell. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tiscali kunder over hele lander sliter med _ELENDIG_ linje, så det gjelder ikke bare Stavanger. Synes at Tiscali burde miste retten til å levere inet abb. for om man kikker på hvor mange av kundene dems som ikke får det de betaler for så tror jeg vi er godt over 90%. Så hvorfor i helvete klager bare folk men å bytte skal de ikke? Nei nei, 90% klager på linja men ingen bytter? har mine tvil ehh.. bindings tid? Jeg har snakket med forbrukerrådet, og der ble jeg fortalt at jeg uten problemer kunne si opp avtalen når forholdene er slik som de er. Selv har jeg slitt med dårlig hastighet og ustabil linje siden midten av mars, så jeg sier opp avtalen hvis ikke Tiscali ordner opp innen utgangen av mai. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Så bytt da vel, hva venter dere på. Bindingstid Lenke til kommentar
Ghozt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Så bytt da vel, hva venter dere på. Bindingstid Bindingstiden gjelder ikke så lenge det er leverandøren som har brutt vilkårene for levering av ADSL. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hvis man vil bytte til en annen ISP, fixer det nye selskapet hele oppsigelsesgreia for deg. Du behøver ikke gjøre noe som helst selv. Det er akkurat som når man skifter forsikr. selskap.( Hvor mange ganger må jeg gjenta dette ) Tiscali har virket helt fint hos meg etter den mandagen det skulle være i orden ( 411 på 384 ) Hvis ikke Tiscali kommer seg skikkelig på bena igjen etterhvert, kommer sikkert en annen ISP til å overta kundene kjenner jeg det rett. Det må gå enten ene eller andre veien, så jeg tror jeg bare slapper av og ser litt .. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå