villedende Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei alle sammen! Jeg har et lite dilemma, og klarer ikke å bestemme meg for noe! Jeg skal studere til høsten og trenger en ny data. Tenker også på macpcene, men da må jeg ha windows på dem, og finner ikke ut om macene har HD. Jeg har noen ønsker om hvordan pcen skal være og prisen burde holde seg under 17 000 kr. Jeg har lyst på: Fint design - Et must LED-Lys Full HD-skjerm Stor lagringskapasitet Godt skjermkort for spill skjermen må ikke være for stor, jeg skal tross alt ha den med meg på skolen! så alt over 17 tommer er bare å glemme. Blue-ray spiller Håper dere kan hjelpe meg med å finne denne pcen. Lenke til kommentar
Lord_Azalin Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Dersom du vil bruke intill 17 tusen kan jeg sterkt anbefale 15" MacBook Pro. Dette vil være en sterk, stabil arbeidshest for deg. Skal du studere får du også rabatt hos Apple, noe som er en bra bonus. De kommer nå med standard 500Gb HardDisk dersom du tar beste utstyrte 15". Blu-Ray er desverre fortsatt ett fremmedord hos Apple.. Skjermkortene i de nå er ett NVIDIA GeForce 9400M og ett 9600M GT med 512MB. (Det sitter ett av hvert i de) 17" MBP kan du kanskje få under 17 tusen med studentrabatt, men er usikker på dette. Redigert: Alle Mac kan i dag kjøre windows, men du må selv skaffe installasjonssettet til dette. Endret 27. juli 2009 av Lord_Azalin Lenke til kommentar
villedende Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Fant nettopp en pc jeg likte veldig godt! kan noen si meg om dette grafikkkortet er bra? ATI Mobility Radeon™ HD 4570 Og pcen generelt Acer Aspire 5935G ACER AS5935G/ 15.6"LED CB/ T6500/ GT1024MB/ 4GB DDR3/ 500GB 5400RPM/ BACKLIT KEY/ DVD/ DOLBY/ BT/ HDMI/ 8cel/ VHP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå