morten_s Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Noen som vet om en måte å lage en 720p HD mpeg video med samme bildet gjennom hele filmen, følgelig med lav størrelse på fila? Det må da finnes en metode å gjøre den mindre enn 250 mb, når det er den samme framen som går igjen hele veien.. (et stillbilde). (Til opplasting av musikk med høyoppløslig bilde til youtube) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Prøv å sett ned bitraten til noe veldig lavt noe. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Prøv å sett ned bitraten til noe veldig lavt noe. hmm.. var vanskelig å få til med mpg.. frame-raten gikk ikke lenger ned enn 23 fps med adobe premiere.. men med wma fikk jeg størrelsen så liten som den kan få blitt. Det ser ut som wma har denne komprimeringsfunksjonaliteten fra før, størrelsen ble like liten med 25 fps.. men encodinga gikk mye fortere med 1! Takk for tipset! Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Hmm.. var visst litt for raskt frampå med løsninga der.. spilte av filmen og oppløsninga var helt forferdelig.. tror jeg fant ut hvorfor. pga bitraten som sto på 256. Er nok også denne som gjorde fila liten. Så.. vi er like langt. Jeg kan sette frame-raten så langt ned som 1 fps med wma som sagt, noe som jeg tror hjelper på. Men det blir jo fortsatt alt for stor fil enn det det bør være, med et stillbilde. Flere tips? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kan du se på svar #3 her: http://stackoverflow.com/questions/1155802...-of-image-files Er ikke sikkert det blir 100% men prøv Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) hmm.. tenkte du på VirtualDub? Man kunne visst ikke importere musikk der. Kun for video.. Det nederste svaret (Splicer) skjønte jeg ikke så mye av.. var bare noen library filer. edit: men tusen takk for tips seff.. Det beste hadde egentlig vært om det fantes en metode for å få det til med adobe premiere pro. Endret 27. juli 2009 av morten_s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå