Filosof Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Da jeg skulle spille Call of Duty 4 i dag var profilen min - med alt av XP, rank, perks og våpen - forsvunnet! Hva er det som har skjedd? Har noen opplevd noe lignende, og eventuelt vet om en måte å fikse det på? Hadde akkurat kommet til level 50... PS: Ingenting på PC-en min er forandret. Har ikke gjort noen verdens ting siden sist jeg spilte Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Skjedde med meg også, var godt over rank 30... Så forsvant alt, og jeg måtte begynne på nytt... Etter noen uker, når jeg hadde fått ranka litt igjen, gjett hva som popper tilbake... Mine gamle ranks... Alltid ta backups av profilen, alltid! Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Heisann.. Hvordan tar man backup av profilen ? spillet er til pc. mvh Fredrik Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er bare å kopiere profilen og spare den et annet sted i tillegg til der den er fra før... Husker ikke helt hvor profilen ligger, men lurer på om det er i spillmappa... Om noe går galt, limer du bare inn profilen der den skal være Lenke til kommentar
gard0 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Skjedd med meg også! Jeg spilte på min 1. generasjons laptop, og etter ca 1 ukes spilling og jeg var godt over lvl 20, så ble den pluttselig forsvunet. Kom aldri tilbake. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Det viser seg at dette er - skuffende nok - et helt vanlig problem med CoD 4. Jeg synes det er utrolig rart at Activision ikke har fikset dette, ikke en gang i den nyeste patchen. Og hvorfor lagres ranken på PC-en og ikke på internett, som de fleste andre FPS-er? Håper det ikke skjer i 6-ern Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Backup av en ONLINE profil? Hva faen? Kan man laste ned lvl555 profiler og da? Lenke til kommentar
gard0 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Backup av en ONLINE profil? Hva faen?Kan man laste ned lvl555 profiler og da? Ja, det kan man. Man kan legge inn filen 'mpdata' og jukse litt med cd-key, så har du en lvl 55 account. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Backup av en ONLINE profil? Hva faen?Kan man laste ned lvl555 profiler og da? Ja, det kan man. Man kan legge inn filen 'mpdata' og jukse litt med cd-key, så har du en lvl 55 account. Bah, seriøst? Noen som vet om dette blir "fiksa" til 2'ern? Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg mista også 55 profilen min. Jeg gidda ikke å levle en gang til så jeg lastet ned en lvl 55 profil. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvor ligger profilen? Jeg finner den ingen sted! Kjører W7 64 bit Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 http://karmarogue.com/2007/11/19/cod4-unlo...level-55-crack/ Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tror jeg står over hax0ringa, men der var pathen, ja. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå