The Ghost Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vil heller anbefale deg å gå vekk fra MMORPG, da det bare gjør deg mer innesittene og mindre sosial, utenom internett vennene din da () Men om du først skal forsette så kan du jo prøve EVE online. Lenke til kommentar
Nystad93 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Da drøyer jeg det nok. Begynte å spille litt Runes of Magic inatt. Det likte jeg veldig godt, iallefall. Runes of Magic vil være det beste alternativet for et MMORG spill som er gratis Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Stor koser meg i Aion for tiden. Angrer ikke at jeg gikk over til det etter 4+ aar med WoW. \o/ Lenke til kommentar
SpillMeister Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er jo noen få jeg har spilt da. Har liksom gått lei MMO men spiller litt wow innimellom. noen ideer jeg har er jo. 1: Silkroad (bra lagd, god graffik, mange spillere) verdt å teste. 2: Perfect World (God graffik, enkelt å lvle, masse enkle quests, passe antall spillere) 3: Conquer 2.0 (noe ordentlig dritt, spilte til lvl 130, fort lei, lite og gjøre, men verdt et try) 4: Eudemons Online (nesten samme some conquer, du har bare noen attack dyr med deg). sånn halveis verdt å prøve. 5: Flyff (detta er noe jeg vurdere å starte med igjen detter er det besidert beste free mmo`et jeg har prøvd, bra graffik, mange spillere, bra med lever, enkelt system, gratis, etc etc.. verdt å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå