privinius Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei! Jeg er rimelig lei av de fleste MMORPGene jeg har spilt, så jeg leter etter nye. Unnskyld for å lage en ny tråd om MMORPGer, men de jeg så var for gratisspill. Har spilt det meste av de vanligste MMORPGene. Blandt annet AO, WOW,AOC og Warhammer. Det var noen av de jeg kom på i farten. Jeg er åpen for å gi de spillene jeg har spilt en ny sjanse, siden det er nok noen måneder siden jeg spilte de. Btw, har fått høre at AOC har forandret seg kraftig siden release. Verdt å gi det en ny sjanse? MVH - Lasse Jørgensen. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Mange av vennene mine sluttet med AoC pga bugs (jeg likte det ikke av andre årsaker), så når dem begynte igjen, likte de det mye bedre Det er visst mye mindre bugs nå enn før... Så om det var bugs som ødela spillopplevelsen din, hadde gitt det en sjanse til Endret 27. juli 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hvis du drøyer en måneds tid eller to så kommer både Champions Online og Aion i september, to MMOer jeg ihvertfall venter spent på. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har stor tro på Aion jeg og. Aldri vært noe fan av JRPG, men dette virker som om er såpass vestlig at jeg kan spille det. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Da drøyer jeg det nok. Begynte å spille litt Runes of Magic inatt. Det likte jeg veldig godt, iallefall. Lenke til kommentar
Gamerdude96 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Da drøyer jeg det nok. Begynte å spille litt Runes of Magic inatt. Det likte jeg veldig godt, iallefall. I WOW Kan man gjøre Grinding, men kan man gjøre Grinding på Runes of Magic? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Du kan nok grinde i alle MMOene som eksisterer om du faktisk gidder. Lenke til kommentar
almond Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Sluttet med AoC fordi det ikke var noe å gjøre etter lvl 50, vet ikke om de har lagd til quests osv nå. Venter i spenning på KOTOR MMORPG, og muligens FFXIV Online(MMORPG) Ellers må jeg legge til at jeg skulle gjerne hatt tilbake SWG pre-CU Lenke til kommentar
Gamerdude96 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Du kan nok grinde i alle MMOene som eksisterer om du faktisk gidder. Eg mein liksom at på WOW kan du bruke Frost Nova også Bruke Blizzard sånn at du tar masse damage og mangen på gang... Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Gamerdude96: Du har nok misforstått ordet "grinding". Angående AoC: Det er fortsatt et dårlig spill. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Han prater om å AOE-grinde Lenke til kommentar
Gamerdude96 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har dere noen gode MMO spel dykk veit om? Eg kjeda livet av meg... Helst gratis spill da Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Gamerdude96@ Skriv bokmål eller nynorsk. Ikkje bland begge pluss dialekt... Lenke til kommentar
tvedz Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 liker godt lineage II, det har vertfall holdt meg klistret til skjermen en god del netter:) Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Sjekk ut Everquest 2. I mine øyne et av de beste på markedet. Spiller det ikke selv lenger, men spilte det i over 3 år. Har gjennom årenes løp utviklet seg til et perfekt MMO. http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/2 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Meget spent på Aion som kommer i september. ligner på en blanding av FF og WoW. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Utenom de du selv har nevnt anbefaler jeg LotRO og Aion (25. sept.). Lenke til kommentar
Crenos Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Anbefaler definitivt Age of Conan; det har blitt sinnsykt mye bedre siden launch, og hvis du er redd for bugs så har jeg møtt på 2-3 av de siden jeg startet en ny toon for et par måneder siden Det er en HEL del norkse spillere også, jeg merker at i guilden vår er det bare skandinaviske folk, og jeg møter på de støtt og stadig Og btw, Ranger er ikke lengre like OP, men slakter deg fortsatt lett på PvP serverene x| Så kom og join oss på Crom istedenfor! Demonologister er deilige.. mmm AoE freaks og mad DPS senere Jeg kan halvere en Mobs HP før den kommer bort til med hvis den er på samme lvl som meg Går ikke lange tiden å levle heller, på rundt lvl 52-56 må jeg si at det tar veldig kort tid. 1 lvl pr time hvis du bare quester Nå får du også en gratis lvl 50 toon som du kan lage hvis du allerede har en på lvl 50. ONE-TIME offer tho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå