oleNaid Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei. Har nestn spillt gjennom Halo 3 på legendary. Eneste jeg mangler er Cortana og Halo (di vanskligste, synes jeg ). Så lurte på om noen har lyst å hjelpe meg? Lenke til kommentar
aslebasle Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei.Har nestn spillt gjennom Halo 3 på legendary. Eneste jeg mangler er Cortana og Halo (di vanskligste, synes jeg ). Så lurte på om noen har lyst å hjelpe meg? Går det an å spille co-op via Xbox LIVE da? Lenke til kommentar
oleNaid Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Hei.Har nestn spillt gjennom Halo 3 på legendary. Eneste jeg mangler er Cortana og Halo (di vanskligste, synes jeg ). Så lurte på om noen har lyst å hjelpe meg? Går det an å spille co-op via Xbox LIVE da? jepp Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har du har fått til nette nå så kan vi prøve i morgen siden vi ikke fikk det til igår Natt, bare send en melding så er jeg klar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå