Laughing Madcap Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Han skal bli flokkleder! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Å mestre styrken over sin egen kropp er en nokså god egenskap. helt enig der. hva er forskjellen på styrken man bygger når du trener turn, og når du trener styrke med vekter? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) At jeg leser bøker om slossing er fordi jeg inteserer meg innenfor det feltet. Noen som kjenner til - Tao of Jeet kune do? Yess, den boken har jeg også under beltet. Ikke noe mer enn rein interesere om hvordan ting fungerer her i livet. Han skal bli flokkleder! Akkurat! Verdensherredømme! helt enig der. hva er forskjellen på styrken man bygger når du trener turn, og når du trener styrke med vekter? Hvordan sies det - gjør man en spesiell bevegelse så blir man god på denne. Foreksempel folk som tar mye i markløft gernerer mest styrke i akkurat den markløft possjonen, det vil si - løfte tungt opp fra bakken, slå og dra. Mens benkpressere blir spesielt gode til å skubbe ting fra seg, Roere i den andre enden - god til å dra til seg. I den andre enden er turn øvelser en mektig vei for å bli å bli mektig i å kontrollere alle kroppens bevegelser i et. Om du klarer å holde deg oppe fra bakken og trosse lover av natur, har du kontroll over kroppen. Foreksempel styrker l-sit og Elbow Lever alle de grunnlegende musklene for å bevege seg framover som en organisme - ryggen og mage muskelturen. I stedenfor å bli god med å løfte ting opp og hive ting opp i luften (som btw er ganske gode egenskaper) så hvorfor ikke bli generelt god med alle bevegelser? Motivasjon: (hvordan qouter jeg?) Endret 26. oktober 2010 av Knife 3 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=wlLpCh-lE54 Gled deg til delen om Arnold Endret 26. oktober 2010 av Sebbe 2 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Uke9 - 5x5 - Fredag Knebøy: 60kg - 5 reps L 72kg - 5 reps L 84kg - 5 reps L 98kg - 5 reps L 115kg - 3 reps M T Dips 5x5 - 31kg Chin Ups 5x5 - 9kg (tuungt) Komentar: Var ekstremt sliten på onsdag, så droppa den treningen. Her er fredags treningen Knebøyen begynner å komme opp i gode tall nå, keep on goin Endret 31. oktober 2010 av Knife Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Hvileuke? Har ikke sett noe her i det siste.... Edit: Så du droppa onsdag.. Men.. Du var sliten, så du gadd ikke? hmm.. Press! Gjør det du klarer! Endret 31. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg kan si, jeg var alvorlig sliten. Jeg prøvde 120kg på mandag, som var et maksløft. Deretter får jeg bare sovet i 6 timer (leste på sengen.. ehh) og gym neste dag, og vi hadde den helvettes beep test (sånn pipetest) og da kjørte jeg meg helt fult. Så på tirsdag fikk jeg bare sove i 7 timer eller noe, også fikk jeg en helvettes krame i lårene før jeg la meg. På onsdag - dødsliten, trøtt og surt humør. Det er ikke det at jeg ikke hadde lyst å gå på trening (okay da.. hadde ikke sårlig lyst da ) men det var en risikabel sjangse for overtrening. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det var en risikabel sjangse for overtrening. Godkjent grunn. Visste ikke om de andre treningene.. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 no pain no gain!!! bra bøy! 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 no pain no gain!!! Vel, overtrening = skader. Her var det ikke snakk om giddeløshet eller smerter.. Tror jeg.. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 no pain no gain!!! bra bøy! No brain no pain no gain! mohaha 1 Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det er ikke noe skam og ta en dag fri da Men når du kjører så hardt på med baseøvelser kan du fort blitt overtrent, har gådd på den smellen selv. Tvinger meg selv til å få nok søvn for tiden. Hvis alle treningene bare føles tunge og du er generelt lei kan det være lurt og ta litt lettere trening, kutte litt ned på baseøvelsene og ta deg noen uker med lett trening, f.eks. en 4split eller lignende. Det har hjulpet meg svært mye med motivasjonen når jeg har kjørt styrkeløft i 2-3 månder og jeg kjenner jeg er lei. Er som regel allitd klar for tung trening etter lett "bodybuilder" trening i et par uker. Det kan jo være en idet vis treningen er tung 1 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Uke10 - 5x5 - Mandag Knebøy: 62kg - 5 reps L 74kg - 5 reps L 86kg - 5 reps L 100kg - 5 reps M 115kg - 5 reps T Dips 5x5 - 32kg Komentar: Slitsom trening Den siste repsen på siste sette på bøyen gikk svææææærttt treigt. Men morsomt var det Lenke til kommentar
displacement Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Du er innmari sterk! Stå på. 1 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Du er innmari sterk! Stå på. Takk Nå blir det markløt og milltær press snart og boksing seinere Logg av trening kommer seinere i kveld eller imorgen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Begynt med boksing? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 oh no, hvorfor boksing? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Uke10 - 5x5 - Onsdag Markløft: 82kg - 5 reps L 94kg - 5 reps L 110kg - 5 reps M 125kg - 5 reps M/T Milltær Press: 30kg - 5 reps L 40kg - 5 reps L 45kg - 5 reps M 54kg - 5 reps T Komentar: En kjap trening på under en time. Markløft var grei, milltær press var fy-faen-tung... Ble ikke boksing allikevel idag grunnet roting med tider og lsikt (var en kamerat av meg som inventerte meg med). Så det blir på mandag og som kanskjje noen lurer på, så har jeg ikke begynt på boksing, kun tester det ut Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Meget bra militærpress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå