mollasund Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Får du ikke bøker gratis på skolen? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Uke8 - 5x5 - Mandag Knebøy: 60kg - 5 reps L 70kg - 5 reps L 82kg - 5 reps L 96kg - 5 reps L/M 111kg - 5 reps M/T Dips 5x5 - 30kg Komentar: Trøtt og tungt Endret 22. oktober 2010 av Knife Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Får du ikke bøker gratis på skolen? Tror du missforstod litt. Dette er nå bøker jeg leser på fritiden. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Aha, forstår! Tenkte at "utdanning" betydde skole. EDIT: Sterk knebøy på deg, konge! Endret 19. oktober 2010 av mollasund Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Tror jeg vil følge med på denne.. 1 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Uke8 - 5x5 - Onsdag Markløft: 80kg - 5 reps L 92kg - 5 reps L 108kg - 5 reps L/M 123kg - 5 reps M Militær Press: 30kg - 5 reps L 40kg - 5 reps L 45kg - 5 reps L 56kg - 5 reps T+++ Komentar: Markløft var grei. Store rødemerker på både legger og lår, men slik er det ! Milltær Pressen i den andre enden var tung som fy, men det var grunnet for at jeg tok på 3kg for mye hehe... Skulle ha på 53kg tror jeg.. Tror jeg vil følge med på denne.. Den e fin maan Endret 22. oktober 2010 av Knife Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Uke8 - 5x5 - Fredag Knebøy: 60kg - 5 reps L 70kg - 5 reps L 82kg - 5 reps L 96kg - 5 reps L 113kg - 5 reps M 82kg - 8 reps L/M Dips 5x5 - 30kg Chin Ups 5x5 - 8,5kg Komentar: Strålende trening! Skulle egentlig ta 3 reps, jeg kjente at den tredje repitisjonen gikk så greit, så hvorfor ikke 5 reps? Dipsen gikk veldig greit, samme gjor chin upsen Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 har du sluttet å benke? Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) De siste ukene har han ihvertfall bare løftet(/logget) markløft, knebøy og militærpress. Hva er årsaken til dette? (tenker ikke bare på benk, men også hvorfor du ikke gjør andre øvelser). Endret 23. oktober 2010 av blured Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Har sluttet med benk. Ikke bare er den vond mot skulderen og ikke bare en øvelse som stopper opp og opp gjentatte ganger, men trenger også variasjon. Bytta av den grunn da med Dips. Eneste øvelsene jeg gjør er: Knebøy, markløft, milltær press, dips og chin ups. Samt turn øvelser, men her må jeg få en bedre plan og oversikt. Benken er byttet ut med dipsen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ok. Selv gjør jeg dips og benkpress annenhver treningsøkt, (og tilsvarende med roing og pullups). Men liker virkelig at du kun kjører såpass grunnleggende styrkeøvelser kombinert med turnøvelser. Om en ser på hvilke atleter/toppidrettsutøvere som har best kropp, er jeg ikke i tvil... Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Har sluttet med benk. Ikke bare er den vond mot skulderen og ikke bare en øvelse som stopper opp og opp gjentatte ganger, men trenger også variasjon. Bytta av den grunn da med Dips. Eneste øvelsene jeg gjør er: Knebøy, markløft, milltær press, dips og chin ups. Samt turn øvelser, men her må jeg få en bedre plan og oversikt. Benken er byttet ut med dipsen. ? Benk mot dips ? Greit nok at en skrå dip kan være en ekstra isolasjonsøvelse for bryst, men i forhold til en kontrollert benk med trykk fra hofter og bein ? næææ. Hvis du sliter med skuldrene i benk, løfter du nok som de fleste gjør altfor høyt opp på brystet. 45 grader på overarm i forhold til lats og det burde ikke være noe problem. Har sliti mye med en skulder selv, og i forhold til muskeløking og styrke er "white knuckles" og riktig vinkel på benk alfa omega. Kan kikke litt på videoer fra Diesel Crew for riktig teknikk. Endret 24. oktober 2010 av grammasta Lenke til kommentar
Knife Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Uke9 - 5x5 - Mandag Knebøy: 60kg - 5 reps L 72kg - 5 reps L 84kg - 5 reps L 98kg - 5 reps L 113kg - 5 reps L/M 120kg - 4 reps M/T Dips 5x5 - 31kg og 1 sett med 10 reps Chin Ups 5x5 - 9kg Komentar: EKSTREMT BRA! Alt gikk som toget på skinner, strålende! Hadde så mye energi på slutten av knebøyen at jeg gikk for å prøve 120kg på knebøy (da 113 føltes som 100kg og jeg ble ). Dipsen gikk så bra at jeg like gjerne tok 10 reps på første sett. 10 reps med 31kg Chin upsen var forsåvidt ganske tung, men da var jeg også helt kjørt. Bestilte et par bøker fra Amazon. Fikk alle i posten idag - og en av dem var: Begynner på denne boken eller 48 laws of Power etter jeg er ferdig med En kort historie om nesten alt. Endret 26. oktober 2010 av Knife Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 spoiler? Hvor blir det av kiloene på dipsen og chin-ups? (som du vet er jeg totalt nybegynner her) Henger du de på kroppen en plass? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Her jeg trener er det seler (lignende klatreseler) du kan feste rundt kroppen, og så hekter man vekter på der. Hvilke turnøvelser tar du? Og hvilke andre bøker fikk du? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 hva er grunnen til at du tar turnøvelser? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 vel, du blir sterk av det? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) ofc, sterk blir du av tradisjonell vektløfting også men lurer på grunnen til at pijus gjør det. om det er en spesiell grunn. Endret 26. oktober 2010 av kammizez Lenke til kommentar
Knife Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Kinoene henger jeg rundt livet med tau og belte. Hvilke turnøvelser tar du? Og hvilke andre bøker fikk du? Jeg holder meg til kun l-sit, men skal lage meg et program. edit: kjører også dips og chin ups hvis det var det du tenkte åp.. Jeg fikk tilsent: 48 laws of power, Fight Club, How to win friends and influnce people (har nå lest denne på pcen) også venter jeg på The Little Black Book of Violence: What Every Young Man Needs to Know About Fighting og The Art of Manliness En av grunnene for at jeg gjør turn øvelser er for styrken man bygger med det, og ikke for å snakke om hvor bra det egentlig ser ut også. Den andre grunnen er for fleksbiliteten med turnøvelsene, gjør det når som helst hvor som helst. Ikke noe behov for treningsstduio eller noe sånt. Å mestre styrken over sin egen kropp er en nokså god egenskap. Endret 26. oktober 2010 av Knife Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Du trener styrke og leser bøker om slåssing i en alder av 15 eller 16 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå