Gå til innhold

Pijus treningslogg - Rehabilitering og en ny personligrekord


Anbefalte innlegg

Greg Velentino sprøytet ikke synthol i musklene, han opererte seg selv siden han fikk betennelse i muskelen etter å ha brukt skitne sprøyter. Se dokumentaren på youtube.

 

Og hva inneholdt sprøytene? Come on dude, face the fact. Man får ikke slike muskler av bol. Eneste muligheten man får slike "muskler" er å sprøyte inn olje i musklene. Søk opp Synthol på nettet, sjekk ut bildene og les helt til du skjønner hva det er.

 

Søk opp deca duroblin. Han sier selv at han har bolet, ikke brukt synthol, kompis. Han opererte seg selv da han fikk en infeksjon og der igjen så ødela han bicepsen.

 

Vet du hva? Du er en idiot. Virkelig.. Du kom inn på tråden min og begynt å diskutere om øvelsen press og at jeg hadde feil mens jeg la frem fult med kilder man kan stole på og når kommer du med det der vis vaset der? Vær så snill, se på fyren. Ser han ut som et offer av anabole steorider? Vet du i det heleatt hva anabole steorider gjør med en person?

 

Du ser fra lang avstand at han har sprøytet noe annet i musklene. Greit, det er vanskelig å skjønne for noen folk. Så defor skal jeg prøve så godt som mulig å bevise at du tar feil. Det blir vanskelig, men jeg tar oppgaven.

For å ikke ta stor plass i tråden min har jeg valgt for å svare i en spoiler.

 

 

 

Du kan kalle det hva du vil, men jeg tar for meg anabole steorider og synthol.

 

Anabole steorider gjør som du sikkert vet at du får større muskler. Enkelt og greit uten å gå lengre inn på det. Men for å skjønne det hele så inneholder anabole steorider det mannlige horomonet testosteron. Som har en viktig rolle i muskelbyggning sammen med insulin, veksthoromoner og GF1 (som er de størrste anabole horomene).

 

Mange som tror at steorider er et magisk vindundermiddel for å oppnå ekstreme muskler. Musklene vil kun vokse seg større i et "genetisk" form. Altså, så vil du ikke få 80 inches biceps av steorider.

 

Se på fyren..

a_muscle_mans_huge_arms_greg_valentino_talkin_with_dave_5.jpg

 

Har du sett på folk som bruker bol? Ser kroppen dems ut som det? Jeg har virkelig ikke ord.

 

Så skal jeg fortelle deg litt om synthol. Bare et lite bilde for å demostrere.

synthol6rx.jpg

 

Ligner ikke det ganske så mye til Valentinos fantastiske store biceps? For all del, så trenger det ikke å være kun synthol han har sprøytet inn, men jeg skal love deg at det er noe mer enn steorider.

 

Synthol består av %80 olje (fettsyrer). Altså består Synthol av %80 prosent jordnøttolje og bedøvelsesstoffer.

 

Nå er det blitt en trend med store mengder matoljer som sprøytes inn i muskulaturen for å øke volumet. De som ikke får nok tilfredstillelse av anabole steroider, sprøyter flere desiliter med jordnøttoljer direkte inn i muskulaturen. Dette skjer gjerne på fester blant ungdom. Olje pumpes inn i kroppen og omkretsen på bicepsen øker med fem centimeter på få minutter.

 

Så hvis du velger å tro på at idioten greg sier at han kun har brukt steorider. Be my guest stupid!

 

Arvv.. Deillig å få ut frustrasjonen.

 

 

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakker vi om oljen nå? Ville vel trodd at kroppen ville prøve å skille seg med disse avfallstoffene og at man må sprøyte det inn ofte for "bevare fasongen"? Uansett ser det jo helt forferdelig dumt ut, i alle fall på de siste bildene, hvem vil vel se ut slik?

Lenke til kommentar

Jeg er flau. MAN FÅR IKKE SLIKE MUSKLER AV ANABOLE STEORIDER. Han fyren hadde ekstreme ubalanseerte ballong muskler før han fikk infeksjonen uansett. Han er veldig kjapp til å innrømme at han har brukt steorider, men ikke resten av fakta. Dessuten har jeg sett hele dokumentaren av idioten og eneste han sa at han hadde brukt var anabole steorider. SE PÅ FYREN.

 

Synthol blir brukt til å øke størrelsen på en underdimensjonert muskel. Det blir injisert dypt inn i en muskel hvor oljen sies å kapsle seg inne i en muskelbunt (bunt av muskelfibre).

 

Ved gjentatte injeksjoner øker volumet av olje inne i muskelbuntene og muskelen blir "blåst opp som en ballong". Stoffet blir oftest injisert i biceps, triceps, delta eller leggene.

http://www.steroider.net/content/view/60/27/

 

Synthol og muligens Equipoise er det nærmeste man kommer til slikt av muskler. Vi får ta dette via PM, orker virkelig ikke idioti i tråden min.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

- Se her din forp**** F. Hør på hva han sier - Ikke faen om du skal rakke ned på meg over nett når jeg sier: Se på dokumentaren; Dette er et LITE utsnitt av dokumentaren.

 

Viss du tar deg en titt under og ser kommentarane, så ser du mange skriver det er synthol..

Anabole steroider fungerer ikkje slik, ja du blir større fordi du holder på mykje vatn under boleperioden, men det fungerer ikkje slik at biceps blir ekstra store. Ser du på disse folka så er det gjerne en eller to muskler som er veldig overdimensjonerte, og det har ingenting med anabole sterioder å gjere.

Forpulte faen er det du som er :)))

Lenke til kommentar

- Se her din forp**** F. Hør på hva han sier - Ikke faen om du skal rakke ned på meg over nett når jeg sier: Se på dokumentaren; Dette er et LITE utsnitt av dokumentaren.

 

Viss du tar deg en titt under og ser kommentarane, så ser du mange skriver det er synthol..

Anabole steroider fungerer ikkje slik, ja du blir større fordi du holder på mykje vatn under boleperioden, men det fungerer ikkje slik at biceps blir ekstra store. Ser du på disse folka så er det gjerne en eller to muskler som er veldig overdimensjonerte, og det har ingenting med anabole sterioder å gjere.

Forpulte faen er det du som er :)))

 

Mange som skriver det ja? Hvilket betyr at det er en problemstilling, men når Greg "legger frem alt" så tror jeg ikke at han ljuger når han sier at han bare har tatt steroider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Se her din forp**** F. Hør på hva han sier - Ikke faen om du skal rakke ned på meg over nett når jeg sier: Se på dokumentaren; Dette er et LITE utsnitt av dokumentaren.

 

Viss du tar deg en titt under og ser kommentarane, så ser du mange skriver det er synthol..

Anabole steroider fungerer ikkje slik, ja du blir større fordi du holder på mykje vatn under boleperioden, men det fungerer ikkje slik at biceps blir ekstra store. Ser du på disse folka så er det gjerne en eller to muskler som er veldig overdimensjonerte, og det har ingenting med anabole sterioder å gjere.

Forpulte faen er det du som er :)))

 

Mange som skriver det ja? Hvilket betyr at det er en problemstilling, men når Greg "legger frem alt" så tror jeg ikke at han ljuger når han sier at han bare har tatt steroider.

 

Uhm.. For det første så blir synthol sett ned på av de aller fleste steroidebrukere og byggere. Og for det andre så ville han mista en god del av medieoppmerksomheten han får hvis han innrømte at han har brukt synthol, han ville blitt markert som en syntholfreak og mista en god del av kundene sine og kontrakter gjennom media. Markedsføring 101.

 

Han er et levende bevis på en veldig stor idiot, så hvorfor skulle du tro på det han sier i en dokumentar eller et intervju?

 

(Og Greg hadde et webboard en gang i tida som drev med stor distrubisjon av synthol, om det har noe å si)

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Generelt er bolere sett ned på av byggere.

 

Med min definisjon av byggere som konkurrerende kroppsbyggere, så nei, da tar du feil.

 

Og herlig måte å bare ignorere alt annet jeg skreiv fordi du skjønte du dreit deg ut.

 

Eller fordi jeg ikke kunne brydd meg mindre? Du svarer jo ikke til noe, har ingen kilder og gud vet.. når jeg ser på armene til Greg Valentino ser jeg ikke runde armer, jeg ser to store bulker og ikke en rund fettmasse som går rundt armen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er ialfall påståelig balto. Det skal du ha, men kanskje det hadde vært en ide å ende denne diskusjonen her? Har en liten følelse av at Pijus er lei av spam i loggen sin nå. :p

 

Ja, det er jeg. Prøvde å ta diskusjonen med balto via PM. Vi har forskjellige meninger om saken og det får bare bli slik.

 

Bare for å oppdatere. Jeg skumleste Building the gymnastic body av Christopher Sommer og fikk virkelig opp øynene av hva styrke innebærer. Jeg har vært en stor fan av turn og menneske styrke og denne boken var virkelig interessant. Og lurer på om jeg skal inkludere litt kroppsøvelser i programmet. Hvorfor?

 

Jo, jeg har lyst å utdanne meg som en jeger innenfor milltæret (spesiallstyrkene/fallskjerm). Da hjelper det lite å ha svære muskler som trenger stor inntak av mat. Det andre med vekt løfting er at det er veldig irreterende at det trenges så mye av utstyr. Kroppsøvelser kan man gjøre hvor som helst. Men aldri om jeg kommer til å kutte ut vekt løfting. Men vil tro at jeg kommer til å kun fokusere på øvelsene: Knebøy, markløft, benkpress og skulder press og kanskje kroppshevinger og roing. Jeg kommer til å dele inn øvelsene slik ; Statisk øvelser (holde posjonen lengst mulig) og press/dra øvelser.

 

Btw, skulderen føles mye bedre nå. Vil nok tro at jeg er klar for benkpress imorgen :)

 

2dvtrhc.jpg

clear%20lever.jpg

2eb5p9j.jpg

Flag.JPG

Lenke til kommentar

Generelt er bolere sett ned på av byggere.

 

Med min definisjon av byggere som konkurrerende kroppsbyggere, så nei, da tar du feil.

 

Og herlig måte å bare ignorere alt annet jeg skreiv fordi du skjønte du dreit deg ut.

 

Eller fordi jeg ikke kunne brydd meg mindre? Du svarer jo ikke til noe, har ingen kilder og gud vet.. når jeg ser på armene til Greg Valentino ser jeg ikke runde armer, jeg ser to store bulker og ikke en rund fettmasse som går rundt armen.

 

:nei: Der kunne du ikkje tatt meir feil, Ronnie Coleman, Jay Cutler, Branch Warren og Arnold, alle de brukte bol.

Ble ikkje set ned på av den grunn.

Lenke til kommentar

Generelt er bolere sett ned på av byggere.

 

Med min definisjon av byggere som konkurrerende kroppsbyggere, så nei, da tar du feil.

 

Og herlig måte å bare ignorere alt annet jeg skreiv fordi du skjønte du dreit deg ut.

 

Eller fordi jeg ikke kunne brydd meg mindre? Du svarer jo ikke til noe, har ingen kilder og gud vet.. når jeg ser på armene til Greg Valentino ser jeg ikke runde armer, jeg ser to store bulker og ikke en rund fettmasse som går rundt armen.

 

:nei: Der kunne du ikkje tatt meir feil, Ronnie Coleman, Jay Cutler, Branch Warren og Arnold, alle de brukte bol.

Ble ikkje set ned på av den grunn.

Nåjja...

 

Arnold er seg selv og KUL, mens de andre er jo helt "fårehundtryner"... Dere vet sånne hunder som stirrer på deg helt uttrykksløst og du ser på bikkja at den er fette dum...

 

PIJUS!!!

 

KROPPSSTYRKE :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...