Gå til innhold

Pijus treningslogg - Rehabilitering og en ny personligrekord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uke1 - MadCow 5x5 - Fredag

Knebøy:

53kg - 5 reps L

66kg - 5 reps L

79kg - 5 reps L

92kg - 5 reps L

108kg - 5 reps M

79kg - 8 reps M

 

Benkpress:

38kg - 5 reps L

48kg - 5 reps L

57kg - 5 reps L

67kg - 5 reps L

78kg - 5 reps L/M

57kg - 8 reps L

 

Roing:

28kg - 5 reps L

35kg - 5 reps L

42kg - 5 reps L

49kg - 5 reps L

57kg - 5 reps L

42kg - 8 reps L

 

Assistance Exercises

3x8-8-8 Dips - 22kg

----------------------------------

Komentar:

Strålende! Hadde så mye energi at jeg bestemte meg for å gjøre 5 reps enn 3 reps på siste settene på alle øvelsene, konge! Knebøy var heller egentlig ikke så tung. Men ble en lang dag, måtte hjelpe en gruppe med jenter med teknikker i knebøy og de måtte seff ha meg gjennom hele DEMS treningsøkt, som varte i 1 time. Så sluttet ikke av før kl 7.45.

Lenke til kommentar

Nei, ikke noe spesiel grunn til det. Det er bare slik programmet er satt opp, droppsettet på bøyen er jo verst da. Når man er alt sliten i beina og det svir og plutselig skal man under 78kg som egentlig ikke er tung, men når man er rød i trynet og skjelver så blir det fort tungt :p

 

Det var gøydt med jentene da, bare at de fleste var 17 år og to av dem var 16 år. Heldigvis trodde de at jeg var 17 år så ikke noe stress :p Det som kanskje er litt pinlig er at han enne kameraten min (18 år) som trener der tar 40kg benkpress, mens noen av jentene tok 50kg *fnis.

 

Men må virkelig si at det er sexy med jenter som satser på idretten og trener for å få muskler og styrke, ikke sånne blondiser som kommer inn der og plukker opp 1-2kgs vekt og begynner å pumpe i vei.

Lenke til kommentar

Bestemte meg for å lage Børge's pannekaker idag, vi hadde alle ingrediense, tilogmed eplesyltetøy og sitronsaft (^^) i kjøleskapet, hvilket sammentreff!

 

Må si at jeg er litt overrasket av smaken, smakte ikke helt som jeg hadde trodd. Men med litt ekstra med eplesyltetøy og kanel ble smaken konge! Prøvde også å drøsse litt Sukrin på, fikk den veldig god til slutt, men nå vet jeg ikke hvor mange karbohydrater plus det var.

 

Og en annen ting, jeg kom over produktet Sukrin i butikken. Måtte gå til innkjøp, et produkt som smaker som sukker og ser ut som sukker med ingen karbohydrater. Får litt dårlig sammvitidighet når jeg bruker det, fordi.. det ser jo ut som sukker!

 

Noen som har hørt noe dårlig om det?

Lenke til kommentar

Ny rekord på pull ups idag, 13 stykker på et stillas! 2-3 i reserve.

 

Når jeg begynte å trene (1 år siden) klarte jeg ikke 1 engang, nå 1 år seinere tar jeg 13 lett som bare det. Gjett om jeg er fornøyd! :)

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Uke2 - MadCow 5x5 - Mandag

Knebøy: (uke 5)

54kg - 5 reps L

67kg - 5 reps L

81kg - 5 reps L

94kg - 5 reps L/M

108kg - 5 reps M/T

 

Benkpress:

39kg - 5 reps L

49kg - 5 reps L

58kg - 5 reps L

68kg - 5 reps L

78kg - 5 reps M/T

 

Roing:

29kg - 5 reps L

36kg - 5 reps L

43kg - 5 reps L

50kg - 5 reps L

57kg - 5 reps L

 

Assistance Exercises

 

----------------------------------

Komentar:

Jeg hadde tentamen idag så jeg fikk ikke smørt meg sikkelig matpakke, måtte ty til peanøtter dypet i sjokolade på skolen. Føller at treningen ble ganske så tung idag, untatt roingen da som var lett som en fjert. Neste mandag blir det 111kg knebøy, gleeder meg! :)

 

Balto;

Takk for tilbakemeldningen. Alltids positivt å høre! :)

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...